לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

הגשם מטפטף לי על הגג...


סוף סוף- קצת גשם!

אחרי חודשי הבצורת שעוברים עלינו, אני שמחה שיש גשם!

בכלל, חורף זו העונה האהובה עלי.

ואחרי המתנה מרובה והבטחות מהחזאים- חנוכה גשום!

חוצמיזה שאנחנו זקוקים לגשם הזה נואשות. אין מים במדינה. ולא אני לא הולכת להטיף לכם עכשיו מוסר על חיסכון במים..

וכמו ששיר הילדים אומר:

"נעשה לי חם בלב כשהגשם מטפטף,

כשהגשם מטפטף לי על הגג!"

 

נכתב על ידי zuz , 24/12/2008 00:03   בקטגוריות כייף, אופטימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



את מריחה כמו ספוגניה


תודה אמא.

זה הדבר הראשון שאני צריכה לשמוע איך שאני חוזרת מהעבודה?!

מה זו אשמתי שמטגנים סופגניות בקונדיטוריה כל היום?!

 

יום ראשון 21.12.08- נר ראשון של חנוכה:

הבהלה לסופגניות בקונדיטוריה.

האופים שלנו לא מספיקים להוציא מגשים של סופגניות וכעבור שלוש שניות הן נחטפות.

ואנחנו לא מפסיקות לצעוק להם- "אנחנו צריכים עם ריבה! שוקולד! ריבת חלב! וניל!... עזבו אתכם- תנו מהכל!!!"

אנשים כמעט הורידו לנו יד. ובשביל מה?!..

גוש בצק מטוגן.

אנשים- קצת פרופורציות.

 

חג שמח.....

נכתב על ידי zuz , 22/12/2008 23:08   בקטגוריות פסימי, עבודה, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה עובדות.. 7 ליתר דיוק...


חזרתי עכשיו מהעבודה, וראיתי ש Fearless Eyes העביר גם אלי את השרביט במשחק שמתרוצץ עכשיו בישרא -7 עובדות.

 

אז מה הפאונטה?..

לתת קישור לבלוגר היקר שהעביר לך את שרביט המשחק.

לרשום על עצמך 7 עובדות.

להעביר את השרביט ל7 בלוגרים אחרים וכן הלאה וכן הלאה.

 

קשה לי לחשוב על דברים לספר על עצמי.. זה מה שיצא:

 

  1. אחת השנאות הכי גדולות שלי בעולם זה שקוראים לי מאמי!

 

  1. בעבר היה לי עוד בלוג. בלוג עם הרבה תיסכולים ומרמור. את הבלוג הזה פתחתי אחרי שנטשתי את הבלוג הישן בזמן הצבא, כי רציתי לפתוח דף חדש, ופתיחת הבלוג הייתה משהו סימלי לזה.

 

  1. לפעמים ממש בא לי לחזור לצבא. [תסגרו את הפיות שלכם, זה לא כזה מוזר!]. אחרי השחרור הבנתי כמה טוב היה לי שם, וכמה אני אוהבת את האנשים שביליתי איתם בשירות שלי וכמה הם משמעותיים בשבילי.

 

  1. אני שונאת פרידות. קשה לי להתנתק מאנשים, במיוחד כאלה ששמור להם מקום מאוד גדול בלב שלי.

 

  1. אני כותבת הרבה "למגירה". כל מיני סיפורים ושירים [שלפעמים מתלווה אליהם גם לחן...]

 

  1. כמעט תמיד נמצאת עם מצלמה.. מי יודע איזה רגע יהיה שווה לתעד?!

 

  1. אני נותנת שמות לחפצים שלי.. כן כן.. ומה שיותר עצוב- גורמת גם לאנשים אחרים לקרוא להם בשמות שלהם :D

 

...אז זהו.. עובדות לא מרתקות במיוחד אבל בכל זאת- עובדות

 

עכשיו- להעביר ל7 בלוגרים אחרים. קצת בעיה.. אני לא קוראת במספיק בלוגים, וחלק מהבלוגרים שאני כן קוראת אדוקה שלהם כבר קיבלו את השרביט

:ובכל זאת

 

Quinzel

פישר

ברד

שאנגול

 

.מי שרוצה- יש שלושה מקומות פנויים... תהנו

 

לילה טוב

נכתב על ידי zuz , 15/12/2008 01:02   בקטגוריות הנושא החם, כייף, צבא  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)