לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

התמוטטות


לא רציתי שהבלוג הזה יהיה בלוג עם פוסטים דכאוניים.

אבל היום פשוט נשברתי.

אני לא יודעת למה.

מצבור של דברים אולי.

כל מה שאני יודעת זה ששכבתי במיטה מכורבת מתחת לפוך שלי והדמעו פשוט ירדו להן.

הלחיים רטובות, הכרית רטובה.

אולי זה טוב.

סוג של שחרור.

להוציא את כל הדברים שאני שומרת בתוכי כי אין בי את היכולת לדבר על זה עם אנשים אחרים.

זהו נראה לי...

 

לילה טוב,

זוז.

 

"ואת יודעת שכואב לך

זה כל כך כל כך שקוף

אבל את לא מבינה

זו מלחמה שקטה

להשתתף והמנצח לא חשוב.."

נכתב על ידי zuz , 24/2/2008 22:24  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וכך היה...


זה לא שעבר עלי סופ"ש לא טוב.. עבר עלי סופ"ש מזעזע...

 

על יום חמישי אין בכלל מה לומר.

אבל יום שישי שבר את כל השיאים של סופי השבוע הגרועים בכל הזמנים.

זה התחיל במסיבת יומולדת של חברה שלי. בפארק.

זה כאילו לקחתי מכונת זמן וחזרתי שנתיים אחורה. טראומתי משהו..

אותו מקום, אותם אנשים. כאילו כלום לא השתנה, ובעצם שום דבר לא אותו דבר.

אח"כ שנשארנו בפורום מוצמם והרבה יותר חביב לא ידענו כבר לאן ללכת.

4 בנים ו4 בנות. נחמד לא?..

הבנים הציעו לנסוע לסינמה סיטי.

והבנות פה אחד- מה לעזאזל יש סינמה סיטי?!

חום.

כן, טוב.. זה עדיף על להשאר פה בקור.

אחרי שהעברנו זמן בסינמה הבנים הלכו לסרט.

אנחנו נשארנו לשבת שם כמו ילדות מסכנות.

בערך ב2 וחצי הוא שלח לי הודעה. איפה אני.

כאילו הוא קרא לי את המחשבות, אחרי שאמרתי לחברה שלי 5 דקות לפני שבא לי לשלוח לו הודעה.

הגעתי אליו כולי מעורערת... כבר לא יודעת מה לעשות.

אני לא רוצה להלאות אתכם בפרטים [וגם לא כ"כ לשתף אתכם בהם], אבל באיזהשהוא שלב נכנסנו לשיחה הזאת שוב.

השיחה שאנחנו מגלים שאנחנו רוצים דברים כ"כ שונים. והפעם כבר לא היה מקום לפשרות.

הוא יושב לידי מאוכזב, ואני רק שותקת ובוהה בנקודה אקראית באויר. מריצה מחשבות בראש.

אחרי שהוא מנסה לפייס אותי שוב ואני פשוט נשארת אדישה החלטנו ללכת הבייתה.

שנינו עצבניים ומרגישים רע.

נראה לי שזה נגמר.

שהייתי בדרך הבייתה הוא שלח לי הודעה: "תרגישי טוב".

תודה.

לא רע לי לגמרי עם זה.

באיזו שהיא צורה מוזרה אני מרגישה הקלה..

מצד שני מועקה חדשה צצה.

 

ככל שאני חושבת על זה אני מרגישה יותר אבודה.

כאילו הטלתי עוגן באמצע האוקיינוס ואין שום דבר מסביבי.

אני לא אוהבת את ההרגשה הזאת.

אני רוצה שדברים יסתדרו. שיהיה טוב.

אחרת, באיזה שהוא שלב אני אתחיל לשקוע...

 

שבוע טוב,

זוז.

 

*מתחילה לאסוף לבנים, כי הגיע הזמן לבנות חומות*

 

נכתב על ידי zuz , 23/2/2008 17:07  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וידוי


טוב, אז הייתי צריכה להודות בזה מתישהו...

אחרי שבוע וחצי בבית עם יכולת תזוזה מאוד מוגבלת, אני חייבת לומר:

אני מתגעגעת לבסיס...

טוב נו.. לא בדיוק לבסיס...

למרכז שלי...

ולא לעבודה עצמה, חס וחלילה.. שלא תבינו אותי לא נכון!

להווי, לאנשים...

כן, כן... אני מודה.

כייף לי בבסיס [אם אני מתחמקת למדורים האחרים ומעבירה את הזמן עם האנשים שם.. חח]

אז זהו.. היום זה היום האחרון של הגימלים שלי.

מוזר.. אני לא באמת רוצה לחזור לבסיס [האם יש חייל שפוי שרוצה לחזור לבסיס?!]

אבל כן בא לי ללכת לשם לכמה שעות ולהיות עם האנשים :)

**

עכשיו דיברתי עם המפקד שלי.. גם מחר אני לא מגיעה לבסיס... ד', או ג' אם האחראית מרפאה תחליט לתת לי עוד ג'...

אני נרקבת פה! בא לי לצאאאאתתתת!! גאד!...

אני רק מחכה לרגע שאני אצטרך להתלבש ולהתאפר!

הייתי מאוד מאושרת לצאת היום לבדיקת סיטי :)

[שאגב, אם תהיתם, התוצאות לא מזהירות!]

 

ובנוסף בא לי לראות אותו ובסיס זו אופציה מאוד פשוטה לעשות את זה :P

יש צדדים חיוביים ושליליים לשרת יחד באותו מרכז!...

אני בטוחה שאין צורך לפרט א כולם כאן ועכשיו...

 

**

ידיד ממש טוב שלי שאני ממש ממש אוהבת קיבל היום דרגות! [סג"מ.. אחח איזה צעיר :):)]

ממש רציתי ללכת, אבל ממש לא יכולתי.. בעע..

איזה חמוד הוא.. הקצין הראשון ב"חבר'ה"...

כמה שאני אוהבת אותו :)

 

בקיצור,

שיהיה לכם אחלה לילה!

זוז.

 

*היא ניגנה אקורד אחד נקי*

נכתב על ידי zuz , 20/2/2008 20:22   בקטגוריות צבא  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)