לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

המלצה- הצגה מעולה!


לפני כמה חודשים הייתה לי יומולדת 20.

יש לי חברה מדהימה שקנתה לי ולה כרטיסים להצגה שממש רציתי לראות.

Avenue Q

פשוט מעולה!

כל כך כייף! כל כך נהניתי! פשוט מצחיק!

מי שלא מכיר מדובר על סטייל של "רחוב שומשום" למבוגרים.

יש אנשים אמיתיים, ואנשים עם בובות.

אנשים חושבים שאם יש בובות זו הצגת ילדים. ט-ע-ו-ת.

אי אפשר לטעות יותר מזה.

בהצגה מוצגים בצורה מצחיקה ביותר דברים כמו סקס, פורנו באינטרנט, הומואים וכו' וכו'...

בהצגה משחק רועי בר נתן, שהוא שחקן מעולה ואני פשוט אוהבת אותו.

בנוסף, משחקים שם גם עידן אלתרמן החמוווד, ניקי גולדשטיין, מיכל ינאי ועוד שחקנים שאני לא בטוחה מה שמם בישראל.

אגב, זה יותר מחזמר מאשר הצגה.

וזה גאוני! באמת!

אני ממליצה לכולם.

צחקתי כל כך הרבה.

אני נהניתי.

בכל מקרה, אני הולכת לישון...

מחר צבא, וזה גם ככה שבוע שממועט בשעות שינה...

לילה טוב :)

זוז.

נכתב על ידי zuz , 29/4/2008 23:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה לבנים מותר?!


כל הקטע הזה של "אחי" התחיל לי לפני כמה חודשים... ישבתי וחשבתי לעצמי, למה בנים כן, ואני לא?... אני לא יודעת איך זה תפס כל כך חזק, אבל עכשיו זה בא לי כל כך בטבעיות שזה קצת מלחיץ... ובנוסף, גם כל האנשים [זכרים ונקבות] שמסביבי התחילו לזרוק "אחי" לאויר כל הזמן.

 

קצת יותר גרוע מזה- לא רק שאני פונה ככה לבנים, אני פונה ככה גם לבנות במין היפה. החברות שלי, הבנות בבסיס...

החברות שלי כבר התרגלו... טוב נו.. רובן.. הן גם זורמות עם זה...

העולם בעצם מתחלק לשניים.. האנשים שמקבלים את זה בהבנה, והאנשים שמחפשים דרכי התעללות חדשות לבצע בי בגלל שאני קוראת להם "אחי".

 

לבנים זה ממש בנאלי. הם נכנסים לצבא ויודעים ששום דבר לא יעזור, כולם פתאום יהפכו להיות אחים שלהם. אצל בנות זה קצת אחרת. [טיפ טיפה...]

גם לבנים הרבה יותר קשה להתמודד עם העובדה שבחורה קוראת להם "אחי". למה?.. מה הבעיה עם זה?.. גם אני רוצה להצטרף למשפחה...!

 

לפני כמה זמן החלטתי שאני צריכה למתן את זה קצת.. כי פתאום אני קוראת למלצר במסעדה "אחי". זה נחמד עם החברים, אבל שהבחור המסכן מסתכל עלי כאילו הוא לא מבין מה עובר עלי [או שהוא מתחיל לחשוב שאני מעדיפה בנות], זה כבר מתחיל להיות מוזר.

 

אבל למה זה צריך להיות כל כך מוזר?...

למה לבנים [יותר מבנות מסתבר], קשה כל כך לקבל את העובדה שגם בנות אומרות "אחי"?!...

 

מבולבלת...

זוז.

 

"הרצון לדייק במלים, תכונה מרגיזה מאוד..

במיוחד שבסוף אני עומד ושותק..."

 

נכתב על ידי zuz , 26/4/2008 13:31  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ליל הסדר, התלבטויות ואלכוהול בחינם


אני מוצאת את ליל הסדר מיותר. ערב של בייביסיטר שאני לא מקבלת עליו אגורה.

עשינו השנה את ליל הסדר אצל סבא. הבת דודה היחידה שלי שבגילי הלכה לעשות את ליל הסדר אצל חבר שלה. ננטשתי. מכל הבני דודים, הבא שהוא הכי קרוב לגיל שלי זה אח שלי. וגם הוא קטן ממני בארבע שנים. כייף!

בכל מקרה, בערך תשעה ילדים בגילאים 7 ומטה. כאילו, אתם חמודים והכל ואני אוהבת אתכם, אבל במידה. אני לא יכולה להתמודד הרבה עם בכי וריבים של ילדים קטנים. ובטח לא של תשעה כאלה! וכל אחד מהם "זוז, אני רוצה לשבת לידך" "זוז, בואי לטיול!" מעייף משהו..

הכי טוב הסתדרתי עם הילד בן השנתיים וחצי. היה לנו אחלה חיבור J כזה חמוד.

 

ואוכל של ליל הסדר.

הוא מתיישב לך בבטן ולא עוזב לעולם.

אחרי הארוחה צנחתי לספות בסלון. שכל השאר יתמודדו עם המשך קריאת ההגדה.

 

אח"כ חזרתי הבייתה, החלפתי לבגדים חמים [מה חשבתי לעצמי?? חולצה קצרה וכפכפים?!], ונפגשתי עם חברים שלי.

היה לי בית ריק... כל הלילה חשבתי עם עצמי אם לדבר איתו או לא.. הרי הוא היה כזה חמוד ביום חמישי והוא התנצל על הכל... בסופו של דבר החלטתי שלא. אני לא יודעת למה החלטתי את זה. אבל זה מה שיצא. אני בטוחה שחברות שלי יהיו גאות בי J

כאילו... כל פעם אני חושבת שזהו, סופית זה נגמר.. ואז הוא בא והופך את הכל. אעאע אני לא יודעת אם זה טוב לי כל העניין הזה...

 

 

ולנושא אחר.

יום שישי ידיד שלי עשה מסיבת יומולדת באיזה שטח שיקרי.. היה נחמד, אבל היו דברים שגרמו לי ולחברות שלי פשוט לרצות לברוח משם. אז לקחנו את הרגליים שלנו ונסענו לאלנבי. חיפשנו פאב במשך חצי שעה בערך [ושלא תגידו שחסרים מקומות באלנבי.. אנחנו פשוט לא החלטיות בעליל...!]. בסופו של דבר נכנסנו לאיזה פאב חמוד והתחברנו עם הברמן.

הוא נתן לנו חידה ואמר שאם נפתור אותה נקבל את מה שהזמנו בחינם.

אחרי כמה דקות של התעסקויות בחידה הצלחתי לפתור אותה [כבוד.. J]. אז הוא נתן לי את החצי ליטר בירה שלי בחינם... והוסיף גם שוט של פידג'... ככה, עליו.

היה כייף J

 

בכל מקרה.. חג שמח J

זוז.

נכתב על ידי zuz , 20/4/2008 17:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)