לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

PsYcho_Fairy


אדמה ושמים חום האש וצליל המים אני מרגישה זאת ברוחי בליבי בנשמתי..... בואכם לשלום. מיער הפיות באתי לספר על חיי מקורבי ובעצם כול מה שעובר עלי !


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

יום האהבה שלי:)


אני חייבת להגיד שאני עדיין אם חיוך מאוזן לאוזן עוד מאתמול...

זה הייה יום האהבה הראשון שהייתי בו כל כך מוקסמת מופתעת אוהבת ונאהבת

היו עוד ימי אהבה שחגגתי אם בני הזוג שלי אבל אף אחד מהם לא משתווה

לזה שחביתי אתמול הכל הייה כל כך קסום ויפה הייה אווירה של שמחה אושר ואהבה בחדר

אחרי שמזג האויר שיבש לי אתת התוכנית שבניתי לי בבעוד מועד

לבנות אוהל אם בחיר ליבי ולעביר לילה שלם על חוף נטוש רק אני והוא אם ארוחה לאור נרות אבל המזג אוויר הרס את כל זה

ובמקום זה החלטתי להפתיע את החבר שלי בחדר שלו...

אם הרבה רגש ואהבה וככה הייה...חיכיתי לו על מיטתו אם כיתוב ומתנה

החבאתי את הראש מאחורי בלון גדול ואם פתיחת הלדת הוא עלה והייה אפשר לראות

את החיוך הגדול שהייה לשנינו על לפניים והברק הזה בעניינם

...תמונה שווה אלף מילים

זה הלב מנרות מלא בעלי הכותרת שעשיתי לחבר שלי

 

אחרי כל ההפתעות והנשיקה הענקית שלא הייתה מלווה במילים היא הייתה מלאה ברגש

כל כך חמה וסקסית אמממממממממ בא לי לטרוף אותו עכשיו שאני נזכרת בה

הגבר שלי הוציא מאחורי הדלת שני שקיות ובלון מנצנץ ומדהים

והפתיע אותי במתנה שלו:)

עדיין לא ראיתם אותי אז הינה לכם תמונות  שלי מיום האהבה שלי...

 

נסיים את הפוסט הזה אם מסר אחד

תאהבו וכמה שיותר תתחברו תתמסרו תחבקו תנשקו תעניקו

כי אין רגש יותר סוחף מהאהבה

 

תגיבו:).....

נכתב על ידי , 15/2/2008 19:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה




199
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPsYcho_Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על PsYcho_Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)