לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עולם קטן.



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

איני בישרא עוד.


כי נמאס לי.

דיי מיציתי, לא?

אבל בכל זאת, יש לי עידכון אחרון שאני חייבת לכתוב,

ואיני רוצה שהפוסט האחרון בבלוג הזה יהיה על רוז.

אז הנה, העידכון האחרון בבלוג.


This time, This place
Misused, Mistakes
Too long, Too late
Who was I to make you wait
Just one chance
Just one breath
Just in case there's just one left
,Cause you know'
you know, you know

That I love you
I have loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me
and you'll never go
Stop breathing if
I don't see you anymore


On my knees, I'll ask
Last chance for one last dance

Cause with you, I'd withstand'
All of hell to hold your hand
I'd give it all
I'd give for us
Give anything but I won't give up
,Cause you know'
you know, you know

So far away
Been far away for far too long
So far away
Been far away for far too long
But you know, you know, you know

I wanted
I wanted you to stay

Cause I needed'
I need to hear you say
That I love you

I have loved you all along
And I forgive you
For being away for far too long

So keep breathing
Cause I'm not leaving you anymore'
Believe it
Hold on to me and, never let me go

Keep breathing
Cause I'm not leaving you anymore'
Believe it
Hold on to me and, never let me go
Keep breathing
Hold on to me and, never let me go
Keep breathing
Hold on to me and, never let me go

ואחרי כל הזמן הזה,

יותר משנה,

שלא דיברנו,

וכעסתי עלייך..

עכשיו נזכרת לשלוח לי מכתב נוסף? ידעת שחיכיתי לניסיון נוסף שלך..

ורק עכשיו נזכרת?

 

אבל את רוב הרגשות שימרתי..

אני כן סולחת לך.

רק תגיד לי בבקשה שזה לא אתה שמתקשר כל הזמן בלילה.. בבקשה..

 

ודווקא עכשיו, שיש לי ידיד הכי טוב אחר הוא נזכר בי.

כנראה הוא מקנא או משהו.

מסתבר שהוא שמע אותי שרה, והוא אמר לחברים שלו

"פעם היא לא שרה ככה, עכשיו היא שרה מדהים"

כמה התגעגעתי.

נכתב על ידי , 13/10/2008 18:14  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיר. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיר. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)