לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

SHUT UP AND DIE



כינוי:  be my escape ™

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

fuck you very much


 

Stay

don't just walk away and leave me another day

a day just like today with nobody else around

 

 

אף אחד לא באמת מבין

וכנראה שאף אחד גם לא רוצה להבין

 

 

 

נכתב על ידי be my escape ™ , 14/2/2008 13:43  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונות חדשות


 

השתנתי
כן אני כבר לא אותה ילדה קטנה ותמימה, אני כבר בת 16
ומה לעשות שלאנשים קשה לקבל את זה, זו לא בעיה שלי

יש לכם בעיות איתי?
חבל, אני עושה מ ה ש ב א   ל י
תדפקו ת'ראש בקיר, מצדי תתאבדו
טוב לי עכשיו איך שאני, עם המראה שלי, והגוף שלי
ולא אני לא צריכה את זיבולי השכל שלכם בקשר אליי ולמה שאני מכניסה/לא מכניסה לפה




תראו איזו ילדה הייתי.. ממש ילדה
גוף של ילדה
הבעה של ילדה
כל כך תמימה
נאיבית

מזלי שהשתנתי..






 

עכשיו אני אשה, יש לי גוף ואני מטפחת את עצמי
כלום לא חסר לי

 

אנשים משתנים, תלמדו לקבל את זה
אוקיי? יופי
לריב בגלל זה עם חברים זה ממש לא כיף

 

 

אוף
תמותו

נכתב על ידי be my escape ™ , 12/2/2008 22:00  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

446
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbe my escape ™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על be my escape ™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)