לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

'רק כשמאבדים מישהו, מבינים כמה הוא חשוב'



כינוי:  טטי =)

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

5/2009

לא דומה לאף אחת ויש בך קסם מיוחד.


כמה שהשיחות איתו עשו לי טוב, כשנפגשנו זה פשוט לא היה זה.
לא יכולתי לסבול את זה שאני עם מישהו אחר שזה לא ההוא, שאני מחבקת מישהו אחר.
להסתכל לו בעיניים לא הייתי מסוגלת.
וזה פשוט נגמר. בצורה יפה.
וההוא, פתאום משתנה, פתאום הוא מפתיע, לטובה.
אולי הוא הבין מה הוא הפסיד, אולי הוא מצטער, ואני רק מקווה שזה באמת נכנס לו לראש.
והיה כ"כ מדהים, וכל פעם שאני רואה אותי, אני חוזרת עם ניצוץ מיוחד בעיניים שקורה רק בזכותו.
ואני לא מפתחת ציפיות, למרות כל הקשר המדהים.
כי הכי טוב ככה.
טוב לי בנתיים, אני עושה מה שאינ רוצה, לא צריך יותר.


אז השבועיים האחרונים היו עמוסים, לחוצים.
מלא לחץ בעבודה ובעיקר בלימודים.
התחלתי ת'חודש עם מתכונת בתנ"ך.
שעתיים וחצי שרציתי למות במהלכם.
אבל למרות שלא למדתי כמעט הלך לי דיי טוב. בעז"ה יהיה ציון טוב :]
ועוד שעתיים יש לי שיעור היפהופ, הולכים להתפרק.
בערב יוצאים והנהים.
וממחר חוזרים לשגרה של הלימודים :|

שבת שלום :)
נכתב על ידי טטי =) , 1/5/2009 12:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טטי =) ב-2/5/2009 19:29
 



לדף הקודם   
דפים:  

3,276
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטטי =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טטי =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)