לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


*זה לא כיתוב באנגלית עם אותיות עבריות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

ואהבת


אוקיי רצון זה לעשות מה שטוב

תרבות מגדירה מה טוב

ההתעסקות בטוב ורע, היא תורת המוסר, כלומר החוק הראשון בתרבות זה על תעשה לאף אחד מה שלא היית רוצה שיעשו לך

אל תפגע בחופש של מישהו אחר

לא תרצח, כי זה מונע ממנו את הזכות לחיות, זה הבסיסי ביותר

לא תגנוב, כי זה מונע ממנו את הזכות להיות בעל דברים, בעל חומר, אם זה אוכל, אם זה כל אמצעי פיסי אחר שמסייע לאותו אדם לחיות חייו

לא תחמוד, אפילו אל תחשוב על זה, אל תקנא,

לא תנאף, כל אחד ואישתו הוא, מוטיבציה לגידול ילדים והמשך המורשת התרבותית

לא תשקר, לדבר אמת, כך לא תרמה, כך תגיע לאמת

 

עכשיו מעבר לזה, האלוהים מביא במקום השלילות האלה, את חיוב, הטוב הוא אהבה

ואהבת לרעך כמוך

כך נוצרת תרבות, כשכולם גוף אחד, זו תרבות, כשאתה אוהב, כל מי שאתה אוהב, נהיה חלק ממך, ככה אתה מרגיש טוב יותר, ככה אתה גדול יותר

 

נכתב על ידי josepph , 30/5/2008 20:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תברח


טוב וסדר
על סדר דיברתי, איך הוא מתחבר עם הזמן, ופועל הפוך מהנטייה הטבעית של הטבע,

טוב אני לא מבין, אני יודע שזה משהו תרבותי, אבל מה זה תרבות, מה צריך את זה בכלל

זה כמו אנרגיה וחומר
טוב לא, זה לא
אם כן אז אנטרופיה עובדת עם החומר, או יותר נכון החומר פועל לפי אנטרופיה, והטוב הוא משהו שנותן אנרגיה

אבל בלי להסתבך, אני רוצה לעשות מה שטוב לי
אני לא יודע מה טוב לי
אני יודע שאני מרגיש טוב, לפי מה שהתרבות מכתיבה לי

אם לא היה לי אכפת מה התרבות שלי מכתיבה לי, אז הייתי פשוט זורם עם החיים, זורם זורם, וזהו לא מנתח לא כלום, עושה מה שמרגיש לי טוב
אבל אני מנתח, אני צריך סדר, וזה מה שאני רוצה סדר, בתור אוטיסט, זה הכל


נכתב על ידי josepph , 28/5/2008 20:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה אני כותב פה?


למה אני כותב פה?
זה פאקינג בלוג של בני 16 במקרה הטוב על אהבה ועניינים שבינו לבינה (במקרה הטוב, בשאר המקרים זה בינו לבינו)
גם אני הייתי ככה בגיל 16
ומן הסתם אני גבר, אני נתקעתי בגיל הזה, אבל לא בשביל זה הבלוג
תכלס הוא כן מדבר על אהבה, אבל הרבה יותר עמוק מהמשמעות היומיומית

אין לי לאן לעבור, אין לאן, אני יחפש אבל אם למישהו יש הצעות אז בכיף
זה די שאלה מטומטמת כי אם אתם קוראים פה אז אתם כנראה גם נמצאים בישרא, אז אין לכם כל כך אלטרנטיבה, לא?

בכל אופן, אם יש אנשים שיכולים להאמין שכאב זה טוב, אז הכל אפשר להאמין שהוא טוב
חוץ מסקס, אתה לא יכול להאמין שסקס זה רע כי אז התרבות או המורשת שלך תיגמר ממש מהר (תוך דור אחד)
אז למה מונוגמיה, יש הרבה יותר סקס בלי
כנראה שבלי מונוגמיה אין מספיק שרידה של ילדים או משהו?




נכתב על ידי josepph , 26/5/2008 19:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  josepph




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjosepph אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על josepph ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)