לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Everyone Dies Alone


המרדף אחר אור היום

כינוי:  ShayZe

בן: 37

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

תפר, אסוציאציה


גיליתי מקום חדש בכימיה של הגוף שלי.
נניח ואתם מסוגלים לסבול רק עד כמות מסוימת ממשהו- ישבתם פעם באכול כפי יכולתך ואכלתם כפי יכולתכם? התחושה הסופית של כבדות, של גוף שמנסה להתפקע, וחוסר האונים של הנפש בפני מה שכבר נעשה? אז תדמיינו לרגע מה יקרה אם התחושה הזו שבדרך כלל לא אורכת יותר מדקה שתיים, או עד שמגיעים לשירותים, תארך שעות?
אחד העינויים הנוראיים שעברתי, זה היה, הגוף תקוע, כמו מיתר ישן שגיטריסט אלים מנענע שוב ושוב, הרבה אחרי שהצליל יצא ממנו, והכאב כמעט לא אפשרי.
לא פיסי כמו חתך עמוק, אלא יותר פנימי, אתה מרגיש את ההרס שמסתובב לך שם.
יצאתי החוצה מהחדר המהביל, ראשי מתנודד ופועם בהרמוניה עם צרימת הגוף, והקאתי, נשען על הגדר עם יד אחת, השניה מושכת את שערי מנתיב הסחי. התחילה רוח קלה, שבארבע בבוקר יכולה להקפיא רוק בדרכו אל הקרקע אבל הפעם בירכתי עליה, כי היא סטרה לתודעה שלי והחזירה אותי להווה. הצלחתי להזמין מונית, להתנודד לתוכה ולהשפך לתוך המושב הקדמי, להושיט יד רועדת לכיס ולשלם לנהג הנחמד, ואז אני לא זוכר...
התעוררתי במיטה, אז כנראה שהצלחתי להכנס הביתה ולעלות למעלה, ומסתבר שאפילו הערתי את אחותי מהספה בסלון, שתשן במיטה.

היום, ורק עכשיו, אני נזכר בתחושה הזו של כאב וחוסר מקיף וכמעט בלתי נסבל, של מאבק שניה אחרי שניה ברצון העצום לסגור עיניים ולשקוע, לתת לסיבובים לשלוט בך. להתעלם מהכאב ולהתרחק ממנו.
כמו שטיילר אמר, אלה הרגעים הכי יפים של החיים שלנו ואנחנו בורחים מהם כמו אנשים מתים.

גיליתי כימיה חדשה בגוף שלי, ואני בכלל לא אוהב אותה.

שי
נכתב על ידי ShayZe , 7/1/2007 00:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



32,132
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , תחביבים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShayZe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ShayZe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)