לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Everyone Dies Alone


המרדף אחר אור היום

כינוי:  ShayZe

בן: 37

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

דבר קטן


ביום שישי אני אהיה בתל אביב ואני מקווה לבלות זמן עם אנשים שאני אוהב כדי לחגוג את שינוי הקידומת.
אם מישהו רוצה לראות אותי בתל אביב או באילת בימים הקרובים, תתקשרו.
אני בקושי בבלוג והתגובות כאן לא יגיעו אליי, רוב הסיכויים, עד יום ראשון או שני.


ואם סתם בא לכם לצנוח, רוב הסיכויים שאני אתחיל את הלילה בשישי מפראג הקטנה בסביבות 23:00.

נכתב על ידי ShayZe , 14/2/2007 21:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



32,132
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , תחביבים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShayZe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ShayZe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)