לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כי אני לאט לאט כובש את העולם

כינוי: 

בן: 35

ICQ: 147018167 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

הרבה זמן לא כתבתי... מה השעה 1:00


הרבה זמן לא כתבתי בבלוג, אבל זה בא לי בתקופות גם ככה.

בכל מקרה הנה עברה לה כבר שנה שאני נמצא בצבא והאמת ובאמת עבר מהר.

אבל רק המחשבה שנשארו עוד שנתיים יכולה להרוס כל רגש של שמחה שקיים בך.

אבל מי אני שידבר גוב'ניק מסריח מדובר צה"ל?

 

בכל מקרה היה לי סוף שבוע נחמד, חזרתי ביום רביעי הביתה כי ביום חמישי עברתי ניתוח בכף היד (מוזר לא?)

יש לי מאין פריחה מוזרה על כף היד איזה מחלה מוזרה ואני עובר עכשיו ניתוחי לייזר להסיר את זה.

ודי קשה וקצת כואב לכתוב עכשיו.

ביום שישי הייתי בדיכאון לא יודע למה? פשוט לא היה לי מצב רוח.

 

אבל הים נפגשתי עם עופר ואחר כך עם טל והיה ממש נחמד.

באמת אני מודה שיש לי חברה ממש טובה כמו טל שבאמת אפשר לדבר איתה על הכל אנחנו חברים כבר הרבה מאוד זמן.

 

טוב מחר חוזרים לצבא שיהיה לכולם שבוע מוצלח.

נכתב על ידי , 23/12/2007 00:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,161

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיסא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיסא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)