לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"אני יהיה לי אש בין אנשים קרים"



Avatarכינוי:  אורטל ^.^

בת: 32

ICQ: 306491523 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

הגיע הזמן לעדכן לא?


טווב.., אז חזרתי אחרי מלא מלא מלא זמן שלא הייתי פה :)

החודש היה לי יומהולדת 9.5 כן עבר קצת זמן מאז אבל בכל זאת.., שתדעו =]

 

אממ בין היתר הייתה לי מתכונת בתולדות האומנות שקיבלתי ציון דיי סימפטי, מרוצה ^.^

ומתכונת ביסודות העיצוב שהציון עדיין לא ידוע, נקווה לטוב (:

 

אממ.., אין יותר מה לספר

תמונה מעוצבת שלי לסיום

אורטלי 3>

 

נ.ב

קפה נמס בטעם וניל,

כל גולש שייכנס לאתר יוכל לקיים דיאלוג עם מגדת העתידות לאחר שמילא את פרטיו.

לראשונה ניתן יהיה לראות את עצמך בעתיד בעזרת משחק וידאו אינטרנטי.

בנוסף לכך מתקיימת בכל יום תחרות בין המשתתפים על הקלף היומי.

כל משתתף יכול לשלוף בכל יום קלף אחד.

במידה והוא שלף את הקלף הזוכה, ניתן יהיה לזכות בערכת קפה נמס וניל. 

 

אזזז.. למה אתם מחכים?, כנסו :]

 

http://yourfuture.co.il/513279

 

 

 

 

נכתב על ידי אורטל ^.^ , 15/5/2008 20:58  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





397
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורטל ^.^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורטל ^.^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)