לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MetalHead - FUCKING A


THE NEW FUCKING LAW - HAS ARRIVED

Avatarכינוי:  Tiran

בן: 33

ICQ: 425352124 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2008

Life's Good. +תמונות מהופעה


WAAAZAAAA

המון זמן לא עידכנתי את המקום הזה :P. אז הנה לספר קצת על מה שקורה בחיים שלי...איפשהו צריך לשחרר את זה!
קיצר..הלהקה שלי מצליחה בגדול,אנחנו עוד מעט נכנסים להקליט אלבום מלא...של בערך 10 שירים. יש לנו הופעה ב-22 לחודש הזה...בת"א בברזילי! אחלה הופעה תהיה.

ועוד משהו מאוד חיובי בחיים שלי...אני נהנה בלי סוף עם חברה שלי...זה פשוט לא יאומן כמה שלא נמאס לי ממנה :P אני מקווה שזה יימשך עוד המון זמן...כי אני רק נהנה.
אנחנו כבר שלושה חודשים ביחד,ומאוהבים מעל הראש!.

עוד משהו חיובי,אפשר לומר שחזרתי לקשר עם ידידה שלי,אבל מכיוון שאין בצפר כבר...ורק בבצפר היינו נפגשים ומדברים...אז אממ כן אנחנו לא רואים אחד את השני הרבה! אבל אני מקווה שהיא (קוראת את זה) נשארת שנה הבאה בבצפר...כי גם אני,ויהיה נחמד גם שניפגש בקיץ....יהיה נחמד אם אני איזום לנסוע לנהריה...להיפגש ולהתעדכן.
בהחלט כן. מת עלייך ויקי :P.

ועכשיו! כמה תמונות מההופעה בסיטי הול..ההופעה שהייתה ב 27.6:






תמונה טובה :D.






משקים אותי בבירה באמצע השיר!!!



חיוך רשע ^^.


קיצר! אני הולך לעדכן את הבלוג עכשיו יותר...רק בגלל שיש לי יותר דברים לעשות חוץ מלשבת בבית לשתות בירה כל הזמן :P.

ROCK ON!!!

נכתב על ידי Tiran , 7/7/2008 15:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





481
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTiran אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tiran ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)