לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the "sensitive" me


בלה בלה! בלה!

Avatarכינוי:  ryu

בת: 31

MSN:  ryu-sama

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2010

המטרה הנעלה שלי לכבוד השנה החדשה


טוב כמו בכל שנה, טוב לא, אני החלטתי לקבוע מטרה שאחזיק בה לפחות עד שתתחלף שוב שנה (זאת אומרת עד 2111 סה"כ שלושה חודשים שלושה שבועות ויום. אני לא בטוחה שאצליח אבל אשתדל. המטרה שלי היא להיות טובה יותר. להתחשב יותר ולדעת לוותר. מסכום הימים האלה אני לפחות אוריד יום אחד, שיהיה באמצע, יום ההולדת שלי, שהרי אין טעם להתחשב באנשים ביום ההולדת שלך כי אף אחד לא יעז להתקיל אותך או להעמיד את עצמו במצב של עדיפות עליך.אבל את אני אצליח לעמוד בתקופה הזאת במטרה אני אכן מסוגלת להיות בן אדם טוב.

 

שנה טובה לכולם!

נכתב על ידי ryu , 8/9/2010 11:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מדע בדיוני ופנטזיה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לryu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ryu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)