לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ציניות היא תורה בפני עצמה...



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008


OMG, סורי שאני נשמע פאקאצי כזה, אבל אני פאקינג מסטול... אני לא מבין כלום! פאק! "צריך לשחק אותה קשה להשגה, לעשות מניפולציות כדי לזכות באהבה של מישהי, לא מספיק להיות עצמך"... WTF? למה??? אני בן-אדם ממש סבבה, למה אני צריך את כל משחקי השליטה הדפוקים האלה? למה אי אפשר בלי כל השטויות האלה??? גאד! זה מעצבן כל כך! אתה מנסה לעשות את זה עם אנשים שאכפת לך מהם.. לצערי זה לא עבד, פגעתי במישהי מאוד חשובה לי... מה לעשות? לא הלך אחרת... היא פגעה בי גם.. מה, אני צריך לשבת כמו כלב? אני לא אמור להיות האפשרות האחרונה... אבל, בכל מקרה, הכל היה טוב כמה ימים, כמה ימים שבאמת האמנתי שתהיה לי חברה כל כך מדהימה, אבל הרי זה לא אמור לצאת ככה, למה??? כמה זמן אני צריך לחכות, הא? פאק! 

 חחח... באמת חשבתי שהחיים שלי בדרך למסלול הנכון, לאושוויץ!!! חח, סורי על זה אנשים, פשוט היום יום השואה וכל השיט הזה... קיצר, הכל בעעעה!

 

 

 

 

*-*-*-*-*-*-*-אולי יום אחד אני אתן לה לקרוא את הקטע הזה-*-*-*-*-*-*-*

 

 

 

 

כע, למה שמשהו יסתדר אז, הא? הכל נועד להכשל... FUCK!!!

נכתב על ידי , 17/2/2008 23:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 32

ICQ: 375309536 




92
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , חטיבה ותיכון , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לציני חולה בראש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ציני חולה בראש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)