לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ANOTHER BRICK IN THE WALL


All in all you're just another brick in the wall.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

פוסט אחרון.


בערב האחרון למדתי מי חבר. ומי לא.

ובואו נגיד, שהכי ברצינות בעולם

יש אנשים שיש להם מזל שהם חיים היום.

 

זהו אני סוגר תבלוג.

המטרה של הבלוג הזה זה פשוט לספר לפרוק מדי פעם ובעיקר לתת במה לדברים שאני עושה.

המטרה הכללית זה כמה שיותר כניסות כמה שיותר תגובות כמה שיותר חיים.

אבל מה שלא לקחתי בחשבון זה אנשים שאני לא מעוניין שיראו את הבלוג. אני יודע על כולם.

וזה מביא אותי למצב שאני צריך לצנזר את עצמי בבלוג שלי. המקום היחידי שמותר לי להגיד הכל בלי צנזורה.

ואני לא אוהב את זה.

אז להתראות.

היה טוב. וטוב שיהיה.

 

עריכה:

לכל מי שלא הבין.

אין לסגירה של הבלוג שום קשר למה שקרה אתמול.

 

 

נכתב על ידי , 6/2/2009 16:50  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 




3,364
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLoudreaD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LoudreaD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)