לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג האנונימי של לולע


זהו בלוג אנונימי מי שמכיר מכיר..=]]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

בלוג חדשש..!!






היי..=]]
קורים לי לולע (זה הכינוי שלי)
פתחתי בלוג אנונימי כי את הבלוג שלי
כולם מכירים כול החברים שלי..

ואני לא יכולה לכתוב שם ת כול מה שעובר לי בחיים
דברים אישיים וכאלה..
אז פתחתי בלוג אנונימי
שאני יוכל לכתוב את כול מה שעולה לי בראש
ועל כול מי שעובר לי בראש..=]]





אז אני יתחיל..!!
אם אין לכם כוח לקרוא את מוזמנים לצאת מהבלוג
ולא לקרוא..
ומי שרוצה לקרוא שיקרא..=]]

אממ..יש לי חברר..
זה משמח והכול אבל יש טיפה בעיותת..=[
הוא בכיתה ט'..
זה בעיה קטנה..אבל בכול זאת..

אנחנו ביחד 3 שבועות
והוא הנשיקה הראשונה שלי..
אתמול ב13.2.08
הצתרפתנו פעם ראשונה..

זה היה הכי מוזר בעולםםם...!!!
לא חשבתי שככה תיהיה הנשיקה הראשונה שלי..
טיפה היתאכזבתי בגלל שזה היה קצר..
ולא נראה לי שזה כול כך נחשב..
אבל בכול זאת נשיקה ראשונה אם ילד בכיתה ט'..
כשניהינו חברים ביקשתי ממנו שיחכה..
אם הקטע של הנשיקה..כי עוד לא הייתי מוכנה..
הבנתי שאני מחכה יותר מדי זמן ואם כבר יש לי את ההזדמנות
להיתנשק אם מישהו שאני אוהבת אז אני אקח את ההזדמנות..
ודרך אגב אני בכיתה ז'..(בטח עכשיו אתם מבינים)

יש לי חברה בשם מיה (זה כינוי שאני המצאתי)
הכרתי אותה השנה בחטיבת ביניים
כול מה שהיא רוצה היא משיגהה...!!!
היא רצתה חבר מכיתה ט' היה לה חבר בכיתה ט'..
ועוד מי שהיא בדיוק רצתה..!!!
היא אהבה מישהו מכיתה ח' והוא ניהיה חבר שלה..
למה כשאני רוצה משהו אני לא מסיגה אותו????...
היא יפה, היא חכמה אבל מה ?..
כול מה שהיא רוצה היא מקבלת..
היא לוקחת אחריה ילדים פשוט מה שהיא רוצה..!!!
היא חברה טובה והכול..
היא דואגת היא עוזרת היא חברה טובה..
אבל זה טיפה מעצבן...

יש לי שתי חברות אנה ורונה (עוד כינוייים שאני המצאתי)
אנה היא חברה טובה והכול אבל כשלי טוב
היא צריכה שיהיה לי רע
היא לא יודעת לפרגן
אם אני אומרת שאמרו לי משהו
היא ישר הופכת את זה ומורידה לי את הביטחון..
נגיד אמרתי לה שאני מחבבת מישהו היא ישר אמרה
אין מצב הוא עובד עלייךך...
וזה מעצבן..
רבתי איתה מלא בזמן האחרון היא מעצבנת כזאת
שכול דבר קטן בא לי לקטול אותה ולהגיד לה משהו..

רונה היא חברה טובה והכול..
כיף לי לדבר איתה היא תמיד עוזרת לי ומפרגנת פשוט הכול..
אבל מאז שאנחנו בבית ספר ביחד ובאותה כיתה..
היא לא מתיחסת אליי בבית ספר..
היא לא שמה עליי..
אחרי בית ספר פתאום היא מתקשרת אליי
היא מדברת איתי..
היא לא מגלה לי סודותת..ואני מגלה לה הכולל..
בבית ספר זה מעצבן שהיא כול הזמן אם חברות אחרות
ולא אומרת לי כלוםם..
בבית ספר היא לא מתייחת אליי..!!!!!

יש לי חברה חדשה בשם אורה (גם כינוי)
היא חבהר חמודה
אפשר לדבר איתה על הכולל..
אבל לא משנה כמה אני מנסה להיתקרב אליי היא כאילו
מתרחקת ממני..!!
זה טיפה מעצבן ומעליב..=[[...

בוא נגיד שבקיצור אין לי אף חברה נורמלית אחתת..
חברה שאני יכולה לדבר איתה על הכול..
היא מספרת לי הכול..
לא דופקת לי סכין בגב..
באסהה..=[[..

זה היה בלוג פתיחה על החברות שלי..
יש לי עוד מלא דברים
לספר ולהציץ פה את כול הבלוג..
אז אם אתם רוצים תגיבוו..
נכתב על ידי , 14/2/2008 19:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



יום הולדת שמחAvatarכינוי: 

בת: 29

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללולע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לולע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)