לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

not like everybody



Avatarכינוי:  =)stupid girl(=

בת: 32

ICQ: 343474194 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

D:


יש לי חברררר! D:
יואו הוא כזה חמודדדד אני כל כך אוהבת אותווווו
הוא בנאדם פשוט מושלם!!!..מ-ו-ש-ל-ם-!-!
אני כל כך שמחה שהכרתי אותו וקרה מה שקרה
הוא הכי מתוק בעולםםםםם
קיצר..
אני אוהבת אותווווו
3>3>

נכתב על ידי =)stupid girl(= , 31/10/2008 15:21  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון ^^


אדום:

אתה אוהב עגבניות?&amp;nbsp; לא
וגמבה? לא
ותותים? כן ^^
אתה נגעל מדם? לא
מתי בפעם האחרונה ירד לך דם? שבוע שעבר
יש לך בגדים בצבע אדום בארון?&amp;nbsp; כן
מה הדבר האדום הכי קרוב אלייך? האור שיוצא מהעכבר.

צהוב:

מה דעתך על לימון? חמוץ
אוהב חרדל?&amp;nbsp; לא!..
וגבינה צהובה? קצת
כשאתה מסתכל על השמש אתה גם מיסתנוור? כן ס.O
באיזה צבע ה"דפי זהב" שלך? בפעם האחרונה שהיסתכלתי זה היה צהוב..
נכון מיץ תפוזים, האריזה שלו ירוקה והבפנוכו צהוב? אממ..ו...???
מה הדבר הצהוב הכי קרוב אלייך? תיקייה

ירוק:

היה לך קשר עם אבוקדו שהסתיים ברע? בטח..מסכן קטן עד היום הוא לא התגבר [WTF?!]
אתה אלרגי לדשא? לא..
אתה אוהב לישכב על הדשא עם הפנים למעלה, באוויר הפתוח ולחשוב על העולם? אממ כן..
מתי בפעם האחרונה לבשת ירוק? לא בזמן הקרוב..חח
מה עדיף: עלה או גבעול: פרח
תן דוגמא לפרי\ירק שהוא לא בשל הוא ירוק? אבטיח [?]
מה הדבר הירוק הכי קרוב אלייך? המנורה שמהבהבת מהפלאפון

כחול:
מה דעתך על דרדרסים? כחולים?...
ועל הסרטים האלה.. מה-שמם..בצבע כחול..? לא בשבילי :]
אוהבת ללכת לים? ברור D:
אוהבת את הבריכה פחות או יותר מהים? לא פחות ולא יותר
כשאוכלים ארטיק כזה כחול, וכל הפה נהיה כחול זה מפחיד? לא
מה הדבר הכחול הכי קרוב אלייך? הסמל של חברת פלאפון XD

ורוד:

מה הדבר הראשון שעולה לך בראש כשאתה חושב על הצבע הזה?פאקצה XP
פקאצות- סטיגמה או אמת? אחרי הבצפר הישן שלי..אמת!..חח

יש לך בגדים ורודים?לא ניראה לי
זה צבע רק לבנות? לא
אם בן הולך עם ורוד את תחשבי שהוא הומו? תלוי

מישהו שאתה מכיר אוהב מאוד ורוד?כן..חח

החיים ורודים? לא
מה הדבר הורוד הכי קרוב אלייך? כלום..חח
כתום:

אוהב תפוזים? כן^^

וקלמנטינות? פחות

וגזר? קצת

היית בעד או נגד ההתנתקות? נטרלית

הלכת עם כתום בזמן ההתנתקות? לא.
אורנג' חברה טובה?&amp;nbsp; לא יודעת..יש לי פלאפון :/
ומה עם "תפוז אנשים"? הא?..

מה הדבר הכתום הכי קרוב אלייך? פתק
שחור:

באמת מרזה? לא..

באמת הולך עם כל דבר? כן..

פריקים גותים קשוחים ואפלים - סטיגמה או אמת? סטיגמההה!!

איך חושך משפיע עליך? לא ממש משפיע

האם אתה הולך לישון בחדר חשוך לגמרי או עם קצת אור? חשוך לגמרי, הכי טוב.

מה הדבר השחור הכי קרוב אלייך? העכבר

אוהבת את הצבע?כן.

לבן:

איך אתה עם מוצרי חלב? אוהבת :]

האם אתה טיפוס של בגדים רפויים וארוכים? לאXD

חג השבועות - נהדר או מיותר? נחמד
האם אתה מגדיר עצמך מוסרי? לא
מה הדבר הלבן הכי קרוב אלייך?הרקע של ישרא D:



-חפרתי..לילה טוב D:

נכתב על ידי =)stupid girl(= , 21/10/2008 01:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



0.ס


עיצוב חדש ^^
היה לי משעמם..חח
נחמד לא?




נכתב על ידי =)stupid girl(= , 20/10/2008 23:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מכירים את זה ש...?


מכירים את זה שאתם פוגשים בנאדם ומתידדים איתו..ולאט לאט הוא פותח בפנייכים את הלב ואז אתם מגלים כמה אתם דומים?..
זה בדיוק מה שקרה לי..
הכרתי איזה ילד ליפני חודשיים בערך,בהתחלה סתם דיברנו אבל לאט לאט התחלנו לדבר יותר ויותר
התכתבנו מלא בפלאפון וב ICQ
וממש ניפתחנו זה לזה..סיפרתי לו דברים שאף אחד אחר לא יודע עליי,הרגשתי שאפשר לסמוך עליו.
וכניראה גם הוא הרגיש ככה..
הוא הפך ליהיות ממש חשוב לי..בין האנשים היחידים שעוד אכפת לי מה קורה איתם.
באמת שלא חשבתי שזה מה שיהיה..אבל אני שמחה על זה D:
בקיצור..תנו לאנשים היזדמנויות להיפתח אלייכם :]


3&gt;
נכתב על ידי =)stupid girl(= , 19/10/2008 16:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל=)stupid girl(= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על =)stupid girl(= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)