לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

not like everybody



Avatarכינוי:  =)stupid girl(=

בת: 32

ICQ: 343474194 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

holly shit!


אוף כל כך נימאס לי מכל המריבות עם ההורים!

זה העתיד שלי ואם בא לי אני אהרוס אותו!! אלו החיים שלי!!למה הם לא מבינים את זה?!

אני כלכך שמחה שיש לי את האח הגדול שלי..שתמיד מגן עליי ודואג לי.

לא מספיק כל הצרות עם ההורים יש גם בעיות עם החבר :( הוא משגע אותי פשוט

הוא לא יודע מה הוא רוצה מעצמו והוא לא יודע מה הוא רוצה ממני..אני לא יודעת מה לעשות..חברה שלי אומרת שכדאי לי לסיים איתו..אבל אני פשוט לא יכולה..[מסיבה אישית].

ובנוסף לזה דיברתי עם מישהי כל כך חשובה לי והיא בכתה..זה היה כל כך כואב לשמוע את זה :(

אני כל כך מתגעגעת אלייה..ואם את קוראת את זה אני מקווה שתביני שזאת את..את החברה הכי טובה שיכלה ליהיות לי אי פעם והחברה הכי טובה שתיהיה לי!!..אני כל אוהבת אותך!

3>

 

בקיצור..חרא של יום חרא של שבוע וחרא של תקופה בכללי!

אני מקווה לא לעשות שטויות שאני אצטער עלייהם אחר כך..

נכתב על ידי =)stupid girl(= , 20/12/2008 01:23  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Untitled


שיר כ"כ יפהשל סימפל פלאן..מזכיר לי תקופה לא ממזמן :/

I open my eyes
I try to see but I’m blinded by the white light
I can’t remember how
I can’t remember why
I’m lying here tonight

And I can’t stand the pain
And I can’t make it go away
No I can’t stand the pain

How could this happen to me
I made my mistakes
I’ve got no where to run
The night goes on
As I’m fading away
I’m sick of this life
I just wanna scream
How could this happen to me

Everybody’s screaming
I try to make a sound but no one hears me
I’m slipping off the edge
I’m hanging by a thread
I wanna start this over again

So I try to hold onto a time when nothing mattered
And I can’t explain what happened
And I can’t erase the things that I’ve done
No I can’t

How could this happen to me
I made my mistakes
I’ve got no where to run
The night goes on
As I’m fading away
I’m sick of this life
I just wanna scream
How could this happen to me

I made my mistakes
I’ve got no where to run
The night goes on
As I’m fading away
I’m sick of this life
I just wanna scream
How could this happen to me
נכתב על ידי =)stupid girl(= , 6/12/2008 13:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין כותרת.. DEAL WITH IT


פאק..מה קורה לי בזמן האחרון?!
כל כך הדרדרתי בלימודים!!..אני לא משקיעה בשיט,אני שמה ז** על הכל כמעט,אני רוצה כל הזמן להתבודד ורק ליהיות עם עצמי והמוזיקה שלי..כל פעם שיש לי הזדמנות קטנה ליהיות לבד אני מנצלת אותה
שמתי לב שהפיתרון שלי להכל זה לברוח..לברוח רחוק מכאן רחוק מהאנשים שסובבים אותי יום יום רחוק מהחובות ומהמטלות.
פשוט לברוח...
אני מרגישה שלא אוהבים אותי..או שאני גורמת לעצמי להרגיש ככה [?..]
אני חייה במקום שלכולם מרוח חיוך מזויף על הפרצוף..אני אפילו לא יודעת כבר אם החבר שלי אוהב אותי.. :(
נכון שטוב לי איתו ממש ברגעים שאנחנו נימצאים לבד..רק שנינו, אבל משו לא במקום..זה מרגיש מוזר
אני כבר לא יודעת מה אני רוצה מעצמי..אני לא יודעת מי אני
קראתי בלוג הזה ->  http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=566293  זה ממש נכון..
"אז זה אני?" אתה שואל. ואתה יודע מה התשובה? לא. זה לא אתה. זה מה שהפכת את עצמך אליו בכך שנתת לאחרים לעצב אותך כחומר ביד היוצר. אלפי חתיכות של אחרים טבועות עלייך, אבל איפה אתה בכל הסיפור הזה? תתחיל לקלף מעצמך את הכל. רק כך תוכל להיות חשוף באמת בפני אותה מראה נטולת שקרים. אתה שם לב אליהם? לסדקים שפזורים על אותן חתיכות? כן... משהו בך רוצה לשבור ולנפץ את הכל. אבל לאט לאט, נשימה אחר נשימה. שכבה ועוד שכבה, והסדקים יהפכו לשברים."
יש כל כך הרבה דברים שמציקים לי בזמן האחרון
הלוואי שהיה מישו שהייתי יכולה לספר לו הכל פשוט הכל..אבל אין 
אף אחד בעולם לא מכיר ולא יכיר אותי טוב..למה?..כי אני לא נותנת לזה לקרות..אולי כי אני מפחדת ליהיות פגיעה יותר?..אולי
הדבר היחיד שבא לי עכשיו זה ללכת להשתכר ממש ולישכוח מהכל..לפחות ללילה אחד
שהדאגה היחידה שלי הלילה תיהייה מה לשתות עם מה..
לא יודעת מה אני רוצה מעצמי...
טוב..פה ניגמרה פריקה קצרה..מקווה שהכל יסתדר.. :/
לילה טוב

נכתב על ידי =)stupid girl(= , 5/12/2008 23:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל=)stupid girl(= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על =)stupid girl(= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)