לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

not like everybody



Avatarכינוי:  =)stupid girl(=

בת: 31

ICQ: 343474194 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

גאדמיט!..


פאק למה אמא שלי כזאת?!..מה הבעיה שלה?!
זה קרה בדיוק כמו שחשבתי שיקרה..אמרתי לה שאני רוצה ללכת לחבר שלי לסופ"ש וברור שהיא תהרוס לי הכל ולא תרשה!..
יואוווווו!!..זה כל כך מעצבןן!!
מה ניראה לה שיקרה שם?!..הוא לא יאנוס אותי או משו!!
אווווווווווווווווווווווף !!



אני כל כך מתגעגעת אליו..
כל כך בא לי ליהיות איתו עכשיו..לרגיש אותו קרוב אלי.
הייתי נותנת הכל כדי שנוכל לעצור את הזמן וליהיות רק שנינו..זה עם זה ובלי אנשים מסביב..
רק שנינו..
הוא הבנאדם שהכי חשוב לי כרגע!!..אם משו יקרה לו אני אמות!!
אני כל כך מתגעגעת לחיבוקים שלו לנשיקות שלו לדברים שהוא אומר.
מתוק שלי אתה הכל בשבילי!!

אני לא מפסיקה לחשוב עליו!!אפילו לא לשניה!



בקיצור מתוק שלי..אתה בשבילי ה-כ-ל!!!












נכתב על ידי =)stupid girl(= , 23/11/2008 14:22  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Wazup?!...


השכבה שלי יצאה השבוע למסע ישראלי..ולי המאמנת לא נתנה לצאת.
זה אמור היה ליהיות שבוע של מנוחה!!
וזה בדיוק הדבר שהיה חסר לי..חח היו לי כל כך הרבה אימונים!!
אני תפוסה כולי!!..חח


נושא אחר..
חבר שלי רוצה שאני אבוא לישון אצלו בסופ"ש הבא D:
אני כל כך רוצההה!!! אבל הבעיה היא ההורים..
אני חייבת להיתנהג יפה אלייהם כדי שיסכימו..חח
ת'אמת..גם אם הם לא יסכימו אני אשכנע אותם.
מצידי אני לא אדבר איתם חודש בגלל זה!!..אני אלך אליו בכל מצב :]
he is SO damn cute!!!
3333>
 
[<-כל כך מתאים לו XD]        


                            

           


נכתב על ידי =)stupid girl(= , 21/11/2008 15:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



if only i could ran away...


בית זה מקום שאתה מרגיש בטוח בו ואתה אוהב ליהיות בו..לא?..
אז למה אני שונאת ליהיות בבית?..למה אני מרגישה חרא כל דקה שאני נימצאת כאן?!
גאד דמיט!..אני לא מאמינה שאני אומרת את זה..אבל הלוואי שיכולת לברוח..לברוח רחוק! שאף אחד לא ימצא אותי..
כאילו שמישו יחפש בכלל[!]
ליפעמים אני מרגישה כל כך לא קשורה למשפחה..כאילו שנולדתי למקום ולמשפחה הלא נכונה
אוף אני רוצה לברוח לרוץ למקום אחר..רק לא ליהיות כאן!..
אני צריכה מישו..מישו שיקשיב אבל כבר מזמן הבנתי שאין מישו כזה
גם הבנתי שאסור להראות את הרגשות שלך לאנשים אחרים..פשוט אסור
מה שנישאר לי זה לקוות שיהיה טוב..למרות שאני יודעת לא יהייה..





נכתב על ידי =)stupid girl(= , 8/11/2008 02:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני מתגעגעת :[


סתם כי אני כל כך מתגעגעת אליו..



    











נכתב על ידי =)stupid girl(= , 1/11/2008 01:10  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל=)stupid girl(= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על =)stupid girl(= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)