לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

...:]


להלהלללההללהלהלהלהללהלהלההלהל

בלהלבלהלבלהבלבבלהלהבלהבלהלבלה

איזה כייף!! הסופשבוע כבר פה!! ואני לא לומדת בשישי אז יותר כייף לי !D:

אני סתם שמחה היום ואין לי מושג למה... סתם שמחה לא מזוה כזו אבל למה אני חופרת סתם?!

שיהיה אחלה סופשבוע גם למי שלומד בשישיD:

ואין לי מושג איך מעלים סרטון מיוטיוב לבלוג אז לסיום שיר שנדבקתי אליו:  CHIQUITITA של ABBA שיר ישן אבל יפה :]

http://www.youtube.com/watch?v=yiJMln3q7GU&feature=related 

נכתב על ידי , 5/12/2008 12:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלהבלהבלה...!!!


בלהבלהבלהבלה...

אתמול היה יום הורים ופעם ראשונה שלא יצאתי מהכיתה בוכה ועם אמא עצבנית אלא יצאתי עם חיוך ענקי ואמא שמחה

והציונים שלי :(אני יודעת שאת אפ'חד זה לא מעניין אבל פעם ראשונה ציונים גבוהים כאלה אז צריך לשמוח)

 

אזרחות-55 לפחות לא נכשלתי ובבוחן שהיה קיבלתי 48  

אנגלית הקבצה א'-75

ביולוגיה -90! D:

היסטוריה-90 

ספורט-85

חינוך (נותנים על זה ציון?!)-85

לשון-90!!:)

מתמטיקה הקבצה א'1 (אינלי מושג מה זה ה1 הזה)- 89!  

ספרות-88

ערבית 100!:)

של"ח- 90:O:O - חיחיחי והמורה כתב לי בהערות "עלית הקבצה בשל השגייך הגבוהים" אפשר לעלות הקבצה בשל"ח?!:O

תנ"ך - 75

תקשורת 100!!!!:]:]

והממוצע שלי הוא: *תופים* 85.5!!

וזהו אין לי עוד על מה לחפור..

נכתב על ידי , 4/12/2008 15:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום הורים:(


והנה כמידי רבע שנה בא לו היום הכי לא חשוב (לפחות לי) יום הורים

להכנס לכיתה שכל הדרך אלייה ההורים חפרו שכדאי שתהיה עלייה ניכנסים למורה והיא מתחילה לחפור על איזה ילדה טובה ושקטה אני (שקר!) ואחרי שההורים כבר עם חיוך ענקי מתחיל שלב הציונים...והחיוך יורד ומתחיל הכעס ...

אבל לא השנה! השנה הם לא יצאו כ"כ כועסים (רק קצת בגלל אזרחות )ולא יתנו לי עונשים והכל יהיה יופי טופי

האומנם?!? אין מצב שזה מה שיקרה מה שבטוח יהיה עוד משו לא טוב שאני לא יודעת אליו  

ובנתיים אני עצבנית על היום הזה ואני אקווה לעבור ת'יום הורים בשלום

 

נכתב על ידי , 3/12/2008 16:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,369

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסנדרסון =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סנדרסון =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)