לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Just me


זאת רק אני עם החיים שלי...

Avatarכינוי:  Dark Crystal

מין: נקבה

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

2009 גוטיות אופנה?זה לא מסתדר לי ביחד


הגוטיות תמיד הייתה לא אופנתית יותר מדי..זה מעצבן שבעוד שנה כולם יתחילו להיתלבש כמו איזה סתומים שרוצים צומי,

הקטע הוא שמעולם לא חשבתי שגוטיות יכולה להיכנס לאופנה, אני אוהבת גוטיות,אבל אני לא אוהבת את זה שכל מי שלבש חולצה שחורה וצבע את הציפורניים יחשב לשיא האופנה,זה מעליב קצת, תארו לעצמכם גוטיים יושבים ומקשיבים לפופ, זה הזוי!

אולי זה לטובה? תארו מה אתם חושבים בתגובות


שוב היה לי חלום שאני נופלת במדרגות, אימא שלי אומרת שזה אומר שאני גודלת, אבל מי יודע לאן אני גודלת לשם:^ או לשם:< >


לא תאמינו ירדתי בחצי קילו!XD

סוף סוף שקלתי את עצמי עשיתי ספורט נחתי קצת וראיתי שהרזתי בחצי קילו:O

זה מגניב נכון?(טוב למה ציפיתם עשיתי ספורט 3 שעות ואפילו לא היתעייפתי!)


טוב תגיבו לי?

 

 

נכתב על ידי Dark Crystal , 28/10/2008 08:31  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני מרגישה טיפה טוב יותר:)


אמרתי לעצמי:"את יפה! תאמיני בזה!"

ובאמת הרגשתי יפה היום אחרי שהבראתי והלכתי לבית ספר, בהחלקה אומנותית היה כיף מאוד!

אני למדתי תרגיל חדש, מי ידע שלנסוע על רגל ימין זאת כזאת בעיה? על שמואל אני יכולה לנסוע מגרש שלם אבל ימין?

היה לי קצת קר באימון...זה חדש... אבל הזעתי כמו משוגעת מוזר...

אני מרגישה יפהP:

יאי!

יש לי מצב רוח טוב מאוד כרגע והייתי חייבת לחלוק את זה איתכם!:)

אני מנסה לחשוב רק על דברים טובים זה קשה.


אה כן....תצילו אותי! כל ההפסקה ושיעורים (כשהמורה יצאה לשנייה) השמיעו שירים בספרדית מתוכנית שאני לא יודעת אם אתם מכירים "פטיטו" אני די מחבבת את זה, אבל חברות שלי ירדו עליי ויגידו:"איככס פטיטו?! שונאת את זה בלעע"

אני די אוהבת טלנובלות אבל אני מתביישת בזה....


אתם רוצים שאני אתחיל לעשות תחרויות?

תגידו בתגובות שלכם

אה כן אם מישהו רוצה עיצוב שיצור קשר איתי במסן או אייסיקיו

467755332

המסן נמצא בצד שם איפה שכתוב את הכינוי שלי


זה היה פוסט די קצר לא נורא תגיבו בבקשה

 

עוד משהו פיצפונצ'יק:

 

(גם אני חולה על בובספוג3>)

 

נכתב על ידי Dark Crystal , 24/10/2008 18:16  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מבול בחוץ, רגשות... עיצוב חדש-אתם מוזמנים לבקש ממני להכין לכם עיצוב


כפי שאתם רואים יש עיצוב חדש שאני הכנתי כן כן אם אתם רוצה אתם מוזמנים לבקש ממני להכין לכם עיצוב בצד יש את המסן שלי תבקשו במסן למי שאין מסן תרשמו לי את הפרטים הכי חשובים שאתם רוצים שיהיו בעיצוב שלכם כמו מה אתם רוצים כמה ומה לרשום באיזה צבעים דברים כאלו

[email protected]


עכשיו המטרה האמיתית שלי בפוסט הזה היא לספר לכם מה אני מרגישה כרגע,

אני מרגישה לבד,לא הלכתי לבית ספר כי... כואב לי הראש, זה כנראה כי לא לבשתי כבר שבוע משקפיים, כמה זמן לוקח לתקן אותם?

עד עכשיו ישנתי את העיצוב שמתי לפני שהלכתי לישון,היתעוררתי בגלל המבול, אווח איך בא לי ללכת לקפץ בגשם...אבל רק הבראתי ואני לא רוצה להיצתנן שוב, הראש כואב לי...

אולי לנסות להיתעודד זה רעיון טוב?

זה טוב שלא הלכתי היום כי לא הייתי לוקחת מטרייה והייתי קופאת כי גם הייתי לוקחת רק ג'קט 

אז מזל שלא הלכתי

אני מרגישה קצת פגועה לא יודעת מי פגע בי...

ככה אני מרגישה...

אוף אני כל כך רוצה שהכל יהיה טוב...

אני רוצה להיות כמו כל הילדים בכיתה שלי ולא להיות תלוייה במשקפיים שלי.. הבנתי שאני לא מסוגלת בלי המשקפיים,


שוב היה לי חלום שאני נופלת במדרגות,אותו חלום שאני חולמת מדי פעם מאז שאני זוכרת את עצמי, אני אספר לכם:

אני עומדעת ליד המדרגות, פתאום משהו גורם לי לקפוץ, אני קופצת ובמקום להיתקע בקיר אני ממשיכה לעוף,אני עפה בין עננים,ואז אני נופלת ונופלת...ואז אני מתעוררת...

אני לא מבינה מה זה אומר, אם יש כאן מישהו שיכול להגיד לי מה החלון הזה אמור להביע?

 

תגיבו זה חשוב לי

 

 

נכתב על ידי Dark Crystal , 23/10/2008 10:42  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

523

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDark Crystal אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dark Crystal ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)