לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

That My Life



Avatarכינוי: 

בן: 27

ICQ: 245166514 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

דניאל טימן כאן + צחוקים = מש'ו מסוכן לא ידידותי לסביבה! (כמו הטיפקס שלי)


טוב אז לא עידכנתיי פולפולני זמן ביגלל שלא רציתי  וואה

טוב אזזזז: ****תופים***** טו טו טו טו

דניאל טימן כאן טוטוטוטו

קיצקיצוני דניאל טימן בא ביום שישי והיה כיף הלכנו לפאב אני הוא ואילנה וקנינו פיצה, וקולה (שליטעעעע) רצינו מילקשייק אבל לא היה ]=

 ואילנה הביאה לדניאל טימןןןן מכותת חחח אבל לא רציני בצחוק XD..!!

ואליססססהה כימעט עשתה לדניאל צמות XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD..!! במ-במ-במ

ודניאל ישן אצלינו יומיים P: ..

והיום ביום השני קראנו לאליסה לצאת והלכנו למרכז והיה משעמםם אחושרמוטמוטמוטמוטמוטמוטה!!

אני וטימן לא ישנו בלילה הראשון ונישארנו עד הבוקרררר ועכשיו בלילה השני בנתיים שעה 3 בליילה ואני מעדכן.!

וליפני איזה 10 דקות דניאל אמר לי "נו איך קוראים לילד/ה רוני ברקוביץ'" חחחחחחחחחחחחח ואנחנו נישפכים חצי שעה ונפלנו.. XDD. (אני נישפך גם עכשיו שאני כותב חח אני בקושי כותב חח וגם דניאל)

ואחרי זה הרמתי סדין שהיה על הריצפה ואמרתי לדניאל טפוס שנייה בצד השני והתחלנו לנער אותו לא יודע למה ואז הוא שאל אותי מה אנחנו עושים ואמרתי לו לא יודע והמשכנו ואז עשיתי לו כזה "מה אנחנו עושים גלים?"

O_ם ואז עוד פעם נישפכנו ונפלנו על הריצפה!!!

ועכשיו רציתי לעשות העתק כדי שלא יהיה באג וכל מה שרשמתי יעלם ולא היה רשום העתק שסימנתי ולחצתי קליק ימני.. O_ם XD!!!

ואז עשיתי CTRL+C (חח והצלחתי)..!!

טוב וחפרתייייי לא עידכנתי מתחילת שנהההההה לא 2009 של הלימדים!!! XD

 

טופים לסיום: לא משנה לא טופים יש לי רעיון יותר טוב תיראו למטה..

 

הרעיון: טופים לסיום טוטוטוטו..!

 

בישבילכם: http://il.youtube.com/watch?v=r0EtRw_BcCQ

נכתב על ידי , 3/1/2009 02:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCocaCola אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על CocaCola ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)