לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


If The Life Are Nightmare so I Probbly Live in A Dream

כינוי:  XxchrisxX

בת: 29

ICQ: 339226358 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

הרבהה זמןןן


כן אני יודעת שלא הייתי פה הרבה מאוד זמןן

המחשב שלי היה מקולקל =//

והנה הוא שוב חזר לו !! :)

 

אזז כמה עידכונים עליי:

אתמול אני וולנטין הינו 5 חודשים ביחד :) אנחנו חוגגים היום בים

הלימודים התחילו, והם ממש בסדר, אני בין המצטיינות בכיתה !! (בלי להשוויץ), 90 בכימיה זה אכן הצטיינות !

התחלתי לקרוא.. וזה טובב ! ספר: "נרדף" של רוני דונביץ' ספר מתח ממולץ בחום !

אני בנבחרת כדור יד של אשדוד, אני הפיבוט (משו בהתקפה למי שלא יודע) בקרוב ישלנו משחק נגד ערד

ובעוד חודשיים נוסעים לאילת !! יאיי ^^

אני וולנטין שכבנו

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סתםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם XDDDDDD

נראה לכםם !!!

אחד מהחוקים שנתתי לעצמי זה לא לעשות סקס עד גיל 17 כדי שאני לא יצטער על זה אחר כך

אני מכירה בנות בגיל 15.5 שעשו את זה ומצטערות על זה

זה לא אומר שבגיל 17 אני ייעשה כן ? אם אני לא יירצה אז אני גם לא ייעשה!

 

שדחתי את החבר הכי טוב שלי ואת חברה שלי ואני מרגישה ממש טובב בגלל זה !

החיים שלי ממש התחילו להתסדר, וכיפפפ לי !

אני גם יוצאת יותר, אני עם חברים וממש סבבה לי

ובנימה חיובית זו, אני מודיעה שהבלוג נסגר, כי אינלי כוח וזמן לעדכן...

נראה אולי נחזור.. או שלא..

שבת שלום לכולם, ותהנו מכל שניה של החיים, הם עוברים מהר !

סיאה ^^

 

 

נכתב על ידי XxchrisxX , 8/11/2008 12:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,310
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXxchrisxX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XxchrisxX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)