לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  JuLi_BaBy

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

3/2009

את...


את...

את חושבת שאני לא יודעת,

את חושבת שאני עדיין כזאת יוליה תמימה וחמודה שתביאי לך כול דבר שתבקשי,

אבל אני מצטערת אני כבר הבנתי שאת הישתנת כול כך הישתנת,

אני רואה את הקנאה שלך לאנשים כבר בעניים שלך,

אני רואה את החנפנות שלך כדי לקבל משהו,

אני רואה שאת תמיד מנסה לנסות להראות לי שאותך יותר אוהבים ושאת יותר יפה,

אבל אני יגיד לך משהו זה ממש לא מעניין אותי אני יודעת מה אני שווה וכמה.. ותאמיני שהרבה.

אז הקיצר אני לא רוצה יותר מדי לחפור, אבל אני יגיד עוד דבר אחד, נימס לי להרגיש כמו הצעצוע שלך או משהו כזה,

שכשאת צריכה מימני איזה בגד או לא יודעת מה אז אני קיימת אבל לא עכשיו זה כבר לא היהי ככה.

 

שיר שאני מקדישה לך.:

 

"מול אותו חלון ישן פותח את הבוקר
מחפש סיבה להישאר
אל אותו סיפור קטן נטול תקווה ואושר
אם אני עוזב אני לא חוזר


מחפש אותך בפנים את כבר לא זאת שהכרתי
לא צריך לדבר על השתיקות
אני רוצה לפחד לבד לעצמי מספיק שיקרתי
כל כך עצוב שכבר לא חשוב לבכות


אל תפני לי מקום לצידך
תתמודדי אני הולך
תחייכי את יודעת
אל תשמרי לי מקום חם לחזור כשאהיה שיכור
תוותרי את שומעת


מחכה שהיום יירד תרגעי ואז תביני
שלא מצאתי סיבה להישאר
סתם סיפור עצוב של סתיו
יום יבוא ותסלחי לי
את אותו החלון ישן סוגר"

 

למי שמיועד הפוסט הזה היא נראלי תבין כבר...

אין לי מה לספר עוד, שבוע מוזר היה לי,

 

ב- 17.3.09 היה לי חצי שנה עם אלי. :)

-אלי- אני כול כך אוהבת אותך.3>

 




 

שבוע טוב לכולכם.:)

 

 

שלכם יול.

 

נכתב על ידי JuLi_BaBy , 21/3/2009 14:51  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,037

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJuLi_BaBy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JuLi_BaBy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)