לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Diary blog


=X


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

פפפפפווסט =]


נממ.. רבתי עם חברה טובה שלי בגלל שטווות, כן כן נמאס מהסצנות שלה

ולא , אני לא הולכת לבקש סליחה , מממש ל-א 

נ-מ-א-ס =[[

 הברזתי מערבית .

למה?! כי יש לי חיים =P

אני סתם ישנה בשיעור ערבית..

אז.. למה לא לישון בבית =X?

אה?אה?אה? [ חיחי ]

 

אווופפפסססיייתתת שכחתי לגמרי =X

יאשה??.. מזל"ט מאמממממממי

מוווואאאהה ענקייית חתתתתיך אחד אררר

מחר אני רואה אותתתתו.. כן כן הוא הולללללך לקבל חיבוק ענקקקקי =]

 

 לאט לאט הדיכי חולף..

הפסיכולוג קצת עוזר , כל הזמן מחייך "לחשוווב חיובי"

אני עדיין לא חושבת חיובי , אבל.. אני לא פוסלת ת'משפט "יהיה טוווב" [ גם זה משהוו ]

השיעור גיטרה אתמול היה סיוט

לא זכרתי כלווום , לא אקורדים ולא תוווים ,

רציתי למות =X נממ.. אבל התאמנתי אחרי השיעור .. ומבטיחה כל יום להתאמן לפחות רבע שעה ..

אני חייבת לזכור את האקורדים בעל-פה ואת התוווים..

למרות שאני מנגנת הרבה יותר טוווב והתווים הרבה יותר קלים לי [ יאי ^.^ ]

 

איפה אתה אביר , נסיך שליי?

איפפפפה?

אני עדיין מחפשת אותתתתך

 

נכתב על ידי , 26/2/2008 12:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסטטט| אולי שבוווע הבא אני ישים תמונות אם תבקשווו =X


ההרגשה ריקה

כל אותם האנשים שאהבתי , הלכו\נעלמו \השתנו..

אותן ילדות שחשבתי שאתן חברות שלי

חשבתי לא נכון=X

 

אני כל הזמן חושבת על אותו נער שאני מחבבת.. אבל התחלתי בתהליכים לשכוח אותו..

באמת באמת =X כי.. אני יודעת שזה לא ייקרה בינינו אף פעם..

כולם שואלים למה ות'אמת אין לי מווווושג [ חיחי]

 

נממ.. בקשר לתגובות..

כן , כן אני מסתדרת בלי התגובות שללללככככםםם..

כי אני כותבת בשבילי כאן

זדיינו =X

 

 

נכתב על ידי , 23/2/2008 11:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נאמר כבר הכל =X


שם השיר : נאמר כבר הכל

לחן : ארקדי דוכין..

 

נאמר כבר הכל
אין לי מה להוסיף לזה
פשוט לא יכול
הלילות ארוכים והפחד
לא תדעי לעולם
איך בכיתי כמו ילד
לא תרגישי דבר תשכחי את
הדרך
לכאן

כי נאמר כבר הכל
אין לי מה להוסיף לזה
פשוט לא יכול
הלילות ארוכים והפחד
לא תדעי לעולם
איך בכיתי כמו ילד
לא תרגישי דבר תשכחי
את הדרך
לכאן

כי הזמן הולך ותם
לא נושם ולא נרדם
לא חולם ולא הוזה
רק שר...

 

נכתב על ידי , 23/2/2008 11:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 29




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsapiroshX__x אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sapiroshX__x ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)