לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My life. Savy?!


אני מיוחדת?... נההה אני מוזרה D:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

Long time no seen...


וואו באמת הרבה זמן עבר... מוזר משהו.

 

כשנכנסתי לכאן (כחלק מהתקף נוסטלגי) לא זכרתי כמה זמן עבר מאז! כל כך הרבה דברים השתנו מאז...

רועי/תומר/טל שבכלל הפכו לאייל, הריקוד, הצבא, הפסיכומטרי, החברים, החברות, המשפחה- אמא...

 

עברתי הרבה דברים יחסית קשים שאנשים בכלל לא יודעים שעברתי. ואני לא רוצה שידעו. מספיק שאני יודעת. שאני יודעת כמה חזקה הייתי שהצלחתי לעבור אותם. כמה שהתחשלתי בסופו של דבר. גם אם זה כלל צלקות כואבות והחלטות קשות.

 

פתאום, עצרתי והסתכלתי לאחור. על כמה שדברים השתנו מסביבי. על כמה שאני השתנתי.

כל הדברים ההזויים שהיו לי בתיכון, כל הטראומות שקרו בסיום התיכון, כל הדרמות שהיו בתקופת הבין לבין, שלפני הגיוס, כל תקופת השוק של הכניסה לצבא, וסוף סוף קצת פרופורציה לחיים והתחלה של החלטות נכונות (או ככה זה נראה לפחות).

כל התהליך של אמא, התהליך שלי, ההכרה בנזקים שגרמתי לעצמי בגלל הצבא ולפחות קיום החלטה להתחיל לשקם וקצת מחשבה לקראת העתיד והכניסה לחיים "האמיתיים".

 


חח כשהתחלתי לכתוב לא התכוונתי שזה יצא חפירה שכזאת. P:

הו וול.

 

אז שיהיה חורף חם, נעים ובריא לכולנו :)

 

 

 


             



 

 

.Just ME.

 

שהתגעגעה

 

נכתב על ידי , 3/11/2011 12:49  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 



מצב רוח כרגע:


הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPirates Queen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Pirates Queen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)