לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Just My Blog


סתם בלוג על ילדה שיותר מידי מושפעת מהשמיניה :]

Avatarכינוי: 

גיל: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

פוסתמונות של טיול בצפוןן D: + מבצע..


 
נכתב על ידי , 24/5/2008 09:10  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסתמונות של טיול בצפוןן D: + מבצע..


 

קודם כל.. הזוכה מהמבצע הקודם:

Reality Dream מזל טו-אוב XD


אתמול היה גמר הישרדות!! [שפאקינג חצי מדינה ראתהה XD]

ראיתי עם גל והיה ממש כיף..

איזה חמודה נעמה..

כשהזכירו בפעם הראשונה אתצ אבא שלה.. וגם אח"כ שהיא דיברה עליו היא בכתההה :(

ורועי הבן שלה.. איזה חמודדד 33>

אני וגל כל שניה: איזה חמוד XD נוו..תראו כבר את רועי..! וכאלה XD

איך כזה שעידן נראה  לי אמר שהיא הפרחה האולטימטיבית אז היא כזה פתחה ת'עיניים XD

חח.. כפרעליה.. מגיע לה לזכותת!! 33>


נמנמנמממ..

יומשבת הייתי בטיול עם המשפחה מצד אבא..

היה ממש כיף.. בעיקר בגלל שהם יצאו לטיול ואני נשארתי שם על ערסל עם דודה שלי ודיברנו XD

חח.. אח"כ שיחקנו פוקר ויניב כולם וניצחתי ביניב [עם 124 נקודותת P: ] ובפוקר הפסדתי בין הראשונים XD

 

חח.. היה ממש כיףף..

אממ.. אני שמה רק תמונות שלי פה.. כי אני מעדיפה לא לשים תמונות של המשפחה שלי וכאלהה P:  :

 

 

 

 

 

היה כיף D:


אהה ו.. נפתח פורומעדי חדש.. מי שאוהב את עדי אסס..

http://adi-h.gamli.net/forum/index.php?act=idx


 

מבצעע (:

1.- תפוס

2.- תפוס

3.- תפוס

4.- תפוס

5.- תפוס

6.- תפוס

7.- תפוס

8.- תפוס

 

הזוכה ילונקק P:

 

נ-ג-מ-ר D:


נכתב על ידי , 18/5/2008 14:04  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עברתי ת'2,000! (: | עיצוב חאאאאדש:P | מבצע...


עברתי ת'2000!!!   (: [מזל טובים יתקבלו בברכהה P:   ]

חח.. וגם החלפתי עיצוב.. [תגיבוו!!]

 

 

אממ..

נשארו מקומות במבצע מהפוסט הקודם[הזוכה ילונקק בענק בפוסט הבא..] :

1.#4 - Xena's pretty purple star jar :-)2.  #5 Mackenzie's cute & colorful smiley jar :-)3.  #5 MacKenzie's pretty butterfly jar :-)4.  #6 Tennyo's sweet little jumping froggy :-)

5.#7 Sabbi's pink sparkly jar6.  #8 Jen's adorable little dancing guy in a jar :-)7.  #9 - Pushfrog's pretty jar :-)8.  #10 Sandy's smiley jar :-)
פנויים: הכל תפוסס D:
נגמר המבצעע!!
 
 
 
 

נכתב על ידי , 14/5/2008 15:34  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לאבא שלי יש חברהה :O | מחזירה תגובות | מבצע


טוב, קודם כל הזוכה מפעם קודמת מהמבצע שהיה:

don't try to fix me, i'm not broken

 

מזל טובב (:

תכנסו.. בלוג יפה!! D:


אממ.. כן.. לאבא שלי יש חברה..

כבר עשיתי פוסט על זה שעברנו בית וכל זה,

עכשיו אני עושה פוסט על זה שלאבא שלי יש חברה.

הוא אמר לנו את זה ביום שישי.

קוראים לה מאיה..[או מיה.. לא יודעת איך כותבים..]

היא.. פסדר..

יש לה שתי ילדים בכתה ד'..

זה די עיצבן אותי החברה הזאת..

אני משתדלת להיות נחמדה.. אל תזלזלו זה לא כזה פשוטט XD

דיברתי עם שקד והיא כזה עושה לי: את לא חייבת להיות נחמדה וכאלה..

נתנה לי טיפיםם P:

חח.. XD

 

אני מקווה שלא יקרה בין אבא שלי לבינה דברים.. אני מתארת לעצמי שהם יתחתנו נגיד.. זה יהיה מוזר..

ומעצבן..

טוב.. נראה כבר..


הלכנו היום לאסוף קרשים והיה ממש כיףף.. אני מקווה שיהיו לנו מספיק קרשים..

אנחנו לא רוצים מדורה קטנה אבל אנחנו רוצים שהיא תישאר הרבה זמן..

נראה הולך להיות ממש מגניבב (:

חח.. אני מקווה=]


מבצע..

1.#4 - Xena's pretty purple star jar :-)2.  #5 Mackenzie's cute & colorful smiley jar :-)3.  #5 MacKenzie's pretty butterfly jar :-)4.  #6 Tennyo's sweet little jumping froggy :-)

5.#7 Sabbi's pink sparkly jar6.  #8 Jen's adorable little dancing guy in a jar :-)7.  #9 - Pushfrog's pretty jar :-)8.  #10 Sandy's smiley jar :-)
פנויים: 3,5,6,8

אל תשכחו להגיבב P:

 

אוהבת המון,

נכתב על ידי , 11/5/2008 19:17  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,857
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשחר=]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שחר=]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)