לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נועם ושולמית, בנות דודותיי. תינוקות מדהימות הגיעו אל משפחתנו והביאו איתן אושר רב. בלוג זה יתעד חלקים מחייהן של נועם ושולמית, שלי ושל משפחתי. בגיל 12 בבת מצווה של שתיהן, אראה להן את הבלוג ואת גדילתן.

כינוי:  oshrat

בת: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2005

גע גע גע עושה הברווז


 

 

היום הייתי אצל אתי. פתאום היא החליטה לשאול את נועם איך עושה ברווז.. חשבתי שנועם תחייך ותצחק ולא תדע לענות.

פתאום היא עונה "גע גע גע"

חחחח נשפחתי מצחוק.

אתי המשיכה, "איך עושה כלב"?  ונועם עונה "האו האו"

"איך עושה פרה"? ונועם: "מווווווווווו" חחחח זה היה מצחיק.

אבל הכי מצחיק שכשאתי שאלה את נועם איך עושה חמור היא עשתה "אי אה" ולא סתם אי אה היא גם עשתה את זה בטון שחמור עושה את זה. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזו חכמה. רק בת שנה ומבינה הכל!!!!!!!!!!!!!!!

 

                         

 

 

 

 


 

 

שיחה עם שולמית

 

 

שולמיתוש המכונה בשם שוקי, דיברה איתי בטלפון!!

חחחח זה היה מצחיק.

אני קוראת לה ויה עונה לי ב"אה אה".

שיחה פיחה (סתם השם בנינו) הייתה לידה והכריחה אותה לדבר חחחחחחחחח

איזו ילדה מתוקה.

נכתב על ידי oshrat , 3/4/2005 15:38  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,450
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לoshrat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על oshrat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)