לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הישרדות-גירסת בצפר


איך לשרוד את בצפר...כל השיטות וכל הדברים...

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 1010 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2008

תשובות לשאלון השבועי


מה האוכל המועדף עלייך?
סלטים


האם את אוהבת ג’אנק פוד?
לא ממש
אני לא אוהבת אוכל מופצץ בשמן או שנעשה בטיגון עמוק

מה עדיף, עוף או שניצל?
עוף
שניצל זה מגעיללללללללללללל

צ’יפס עדיף עם או בלי קטשופ? ומה לגבי מיונז?
בלי ובליי
שניהם מגעילים אבל ממש

מה עדיף, עוגה או עוגיות?
עוגיות
אני מוזרה =) אני לא ממש אוהבת עוגות

לחם או לחמנייה?
אין העדפה

מרק או לפתן?
מרק

האם את אוהבת משקאות עם קפאין (קפה, קולה)?
שוקו
קולה לא בריא לשניים וקפה משתן בכמיות

ומה לגבי משקאות מוגזים אחרים או מיצים טבעיים?
אוהבת

האם עשית פעם דיאטה? מתכננת לעשות?
לא
אני בתת משקל לגובה שלי

האם את אוהבת ממתקים? אילו במיוחד?
חולה על זה
גומי ושוקולד

נכתב על ידי , 16/11/2008 13:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האח הגדול- גירסת בצפר


אולי הכניסו לבצפר שלכם את התכונה המקוללת -'המשו"ב'

לשלי כן

זה ממש כמו האח הגדול רק בלי המצלמות (אני בטוחה שבקרוב זה יקרה)

ההורים יכולים לעקוב אחרי הילדים שלהם ולראות הערות, ציונים וכדומה...

לנו אמרו שזה כדי למנוע את הבום שמקבלים בימי הורים...אבל  אם הילד לא סיפר להורה כנראה שיש לו סיבה טובה לפחד מלספר להורים...

לי למשל אימא שלי אמרה שהיא בכלל לא תדאג להיכנס לזה ....היא נכנסת כל יום כמה פעמים....

אם הבצפר רוצה לעזור להורים לבנות קשר ואמון בין ההורים לילדים...אל תתנו להם לעקוב אחרינו ואם אנחנו מפחדים לספר משהו להורים כנראה שיש לנו סיבה טובה...

אני למשל לא רוצה לספר לאימא שלי כל מני דברים שקרו... כי אכשהו אני יוצאת אשמה ואת התמיכה שרציתי לא קיבלתי...

אז אם הבצפר רוצה לעזור בקשר בין ההורה לתלמיד, שלא יתערב וינסה להיכנס (אלא אם כן יש חשד לאלימות).

 

בקשר למשוב באמת שאין לי עצות כי לא לתת להורים את הסיסמא זה לא פיתרון...אצלי בבצפר מתקשרים לבדור אם קיבלו את הסיסמא גם כן האח הגדול....     

נכתב על ידי , 16/11/2008 12:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





640
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbakaneta אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bakaneta ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)