לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הישרדות האיים הקאריביים


הישרדות 10, האיים הקאריביים [:

כינוי: 

בת: 26

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

פוסט ראשון!!!


שלום שלום

אני? מאיה,

אני מנהלת כאן בלוג על הישרדות...

כל יום כמעט יהיו כאן:

עיוותים

מאחורי ה...

מבצעי הישרדות

כתבות מעניינות

הדעות שלכם

הטורים שלכם

העצות שלכם

הטיפים שלי

ועוד...

וכמובן, אני מקווה לכך-

התגובות שלכם [:

 

אז...

נעבור למשחקים? יאפפ

 

עיוותים!

היום יהיה עיוות אחד,

והנה הוא-

 

מי בתמונה?

רמז:

בתמונה היא על הברכיים....

 

אלית זכתה,

הפרס:

 

מבצע הישרדותי במיוחד/מאחורי ה...!

אתם בוחרים אות של המילה הישרדות ואני עושה הגרלה, המנצח זוכה בכפתור לינקוק.....

1.ה 2.י 3.ש 4.ר 5.ד 6.ו 7.ת

פנויים- כולם

תפוסים- אף אחד

 

 הדעות שלכם!

מה הדעה שלכם לגבי...

דן, תחמן או לא? יודע לשרוד או לא?

מחכה לדעות...

 

 הטיפים שלי!

הטיפים שלי להיום הם...

לבניית בלוג מצליח!!

*קודם כל, חשוב לדאוג לעיצוב הבלוג, אף אחד לא רוצה להיכנס לבלוג ולא לראות בו עיצוב...

*צריך שם קליט, ולא נגיד: "אברילשחרלהונימאו עיצובים", אף אחד לא יזכור... שם קצר וקולע.

*אחרי עיצוב ושם, צריך להחליט על צבעי הבלוג לפי העיצוב..

*חשוב שתהיה לכם חתימה משלכם, לא חייב אבל רצוי מאוד

*אחרי העיצוב, החתימה, הצבעים והשם מגיע שלב הפוסטים, הפוסטים צריכים להיות עם נושא ברור...אל תשימו כפתורים בפוסט של עיצובי תמונות...אלא אם כן אתם מחלקים את הפוסט לשני חלקים, הבנתם? כותבים בכותרת- עיצובי תמונות | כפתורים וכו'...

*חשוב לפרסם, אתם יכולים להיכנס לבלוגים אחרים ולכתוב שהבלוג נחמד ויפה, ולבקש שייכנסו לבלוג שלך D:

אני סיימתי פה P:

 

המגיב ה-10 יקבל כפתור לינקוק, בלי רמאויות והצפות [:

 

נכתב על ידי , 19/2/2008 18:48  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

437
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להישרדות האיים הקאריביים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הישרדות האיים הקאריביים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)