או שהמורים חוו את קריאת הטבע המשנית שלהם? לא אני מתכוונת מיד אחרי קריאת ה"שעמם את תלמידך- [עד שהוא לא מפהק, מגרבץ, מרצץ, בוהה בתקרה, מנסה לחתוך ורידים עם הסרגל,עושה צמידי דבק, מעמיד פני ישן ובעצם חושב על תכנית שטנית איך הוא הורג את כולכם] -אתה נכשלת בעת מילוי תפקידך!", יש קריאה משנית למורים והיא קריאת ה"חפור,חפור וחפור עד צאת הנשמה [של התלמידים, כמובן] ואז חפור עוד קצת, למקרה שיש ניצולים".
אני יודעת, היה "חופש" של שביתה שהם יזמו, דרך אגב, ועכשיו יש לחץ לימודי עצום אבל אני חייבת לשאול.
למה?
למה מרפי בראון [אם כבר מרפי, אני מעדיפה מרפי בראון] למה?
ג'יזס. מה אנחנו פשענו? מה בסך הכל רצינו? -לסיים עם זה כבר.
לסיים עם הבחינות בגרות המעפנות, הנודינקיות, ה'נו, שיט איזה לחץ!', האלה שמשאירות אותך עם חיי חברה של רק אתה והחברים הדמיוניים שלך, שהם כולם חננות שכל הזמן אומרים לך ללמוד! ללמוד! ללמודדדדד! [אה, לא זה רק המצפון על זה שהעזת -חלילה- לבקש חיי חברה ושעות פנאי מועטות בזמן לחץ לימודי שכזה]. והחדר שלך הפך לתא המאסר שלך ושאריות צ'יפס הן המזון העיקרי שלך בין חרישה אחת לישיבה על התחת ושינון מאסיבי.
לעזעזל עם מתימטקה.
מה יעזור לי חדו"א בעתיד?
מה אכפת לי מגיאומטריה אנלטית?
חיבור,חיסור,כפל וחילוק - זה כל מה שאני צריכה.
ואולי [אל תהרגו אותי] גם שברים.
בשביל מה צריך לשבור ת'ראש וללמוד למבחן מלחיץ [כן, מלחיץ. ורק בגלל שזה מתימטקה] על חומר שאני בחיים שלי -אבל בחיים שלי- לא אשתמש בו שוב? אי פעם? ניוור איוור אגאן?
כמובן יש לי מלא דברים לעשות. וכמובן מפאת עצלנות, לא עשיתי אותם. אולי מחר.
כנראה שלא.
שבוע טוב~