לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Riot

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

שילוב בין אומנות, ריקוד וצילום .


 

מישהי מהשכבה שלי אמרה לי יום אחד שהיא רוצה שאני אצלם בזמן הבגרות שלה באומנות. היא אמרה שהיא רוקדת מאחורי וילון לבן ואני אצלם את הצללית שלה. הסכמתי כי רציתי לעזור אבל הזהרתי אותה שאני לא מקצועית ושונאת לצלם בחושך ושתיקח תסכון שלא יצאו תמונות משו.

היא אמרה שהיא סומכת עליי ואני התעצבנתי שיש לי את זה על הראש עכשיו .

ביום של הבגרות הגעתי אל החדר וראיתי את הציורים שהיא ציירה ולא היה לי מילים . עשינו כמה נסיונות וזה היה ניראה רגיל לגמרי ולא משו שיש להתלהב ממנו. הבוחנת הגיעה והשיר הופעל והתחלתי לצלם אותה רוקדת ופתאום אני רואה שנזרק צבע על על הסדין בתמונות שצילמתי.. מהר מאוד כל הסדין נהיה צבעוני ואז הבנתי למה היה חשוב לה שאני אצלם בבגרות עצמה. זה היה מקסים ובלתי רגיל והערצתי אותה על זה שהיא חשבה ביכלל על רעיון מדהים כזה .

זה היה אחד הסטים היותר טובים שלי כי לא הייתי מודעת ביכלל מה אני הולכת לצלם ולא היו לי צפיות.

היא פשוט מקסימה .. וזה מה שיצא .

 

 

קודם כל, הגני על הגוף 
שאיש מבחוץ לא ייכנס בך. 
ידיים שמרי קרוב אל הפרצוף 
זה המקום הראשון, רואים מה קורה לך.











 

עטפי היטב כל פצע חשוף 
שם הוא מנסה לפגוע 
שיווי משקל, שלא תיפלי לטירוף 
גופך מסוגל, קרב איגרוף










בכל כוחך... 
תצחקי, תשאגי, תפגעי 
תפצעי, תתלשי, תדפקי 
שלא תשתקי לעולם יותר עוד. 
תילחמי, תהלמי, תצעקי, 
תשגעי, תדרשי, תכבשי 
שלא תתביישי לעולם יותר עוד








עמדי זקוף, עיניים פקוחות, 
נותר להחזיק עוד שלושה סיבובים לפחות. 
אל תיכנעי, נו, לכל הרוחות 
עכשיו, מבלי לחכות, קרב איגרוף

נכתב על ידי Riot , 20/3/2012 20:54  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRiot אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Riot ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)