לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אבא שלה לא גנן.


והיא בטח לא פרח.. אבל היא כותבת את האמת, ורק את האמת.

יום הולדת שמחכינוי: 

גיל: 96





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

פוסט ראשון!!


במקום כלשהוא שישרא יש בלוג ששייך לי חוץ מזה, אבל הבלוג ההוא כבר מזמן לא אנונימי.

בא לי לפתוח דף חדש, אני רוצה לספר את האמת.

זה לא כאילו אני שקרנית, אני די פתוחה בסך הכל, אבל גם מי שחושב שהוא יודע עליי ה-כ-ל לא באמת יודע, הוא לא באמת יידע.

אז נתחיל מפרטים בסייסיים,

את השם שלי אני לא הולכת לספר אבל אני יכולה להגיד שיש לי שער חום מקורזל מאוודדד ומשקפיים,

יש לי חברות- לא המון ולא מעט,

אני ממש ממש בכיינית ואני די רגועה בסך הכל,

כמעט ולא רבה עם חברות ותמיד מחפשת איזון, רק איכשו שומדבר אצלי לא מאוזן..

אני אוהבת לכתוב ולהיות במגמת תאטרון,

אני שונאת להיות בת 14 ולא מסתדרת עם האחים שלי..

אני לגמרי לא מרוצה מהמשקל שלי(מי כן?..)

אני מטר 63 (1.63 מ'- למתקשים שצריכים את זה כתוב..)  על 48-9 קילו (עולה ויורד..)

ואני מדברת הרבה. הרבה מאוד.

 

אז לפי תמונת המצב אני... במילה אחת... קרצייה.

 

אני גם מאוד הפכפכה, פעם אחת אני נורא עמוקה ופילוסופית ושנייה אחרי זה אני הכי שטחית בעולם,

לפעמים אני נורא נורא רגועה וסגורה ושנייה אחרי זה אני נהיית פסיכית וצעקנית,

מידי פעם נדמה לי שאני בסדר, נראת טוב והכל, אבל רוב הזמן אנימודעת לעובדה שאני מכוערת. לומדים לחיות עם זה.

 

מה עוד?... אמממ.. האא כן, אף פעם לא היה לי חבר.

לא ליותר משלושה ימים בכל אופן.

כן, הייתם מאמינים?? היא בת 14 קרצייה , הפכפכה ומכוערת ואין לה חבר..

ולא לשכוח שאבא שלה לא גנן (הוא מנהל כספים..)

כרגע אני דיי בספיור מסובך עם חברות שליע , ריב די גדול אבל.. בואו נשאיר משו למחר..

ביי בנתיים,

זאת שכותבת פה=]

 

 

נכתב על ידי , 21/2/2008 20:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבא שלה לא גנן. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבא שלה לא גנן. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)