לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

3\>


עוד בלוג של נערה מתבגרת , שלא מבינה מה היא רוצה מהחיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

4/2008

עיצוב חדש , אופטימית , מה רע ?


אחרי כ"כ הרבה זמן של פסימיות אני סופסופ אופטימית (:

לא לגמרי אופטימית ,

אבל בתהליכים .

כי שמעו זה לא כזה קל אחרי 5 חודשים לספר לאדם שאתה מאוהב בו קשות -

שאתה אוהב אותו .

ועוד התשובה היא : "אה..אמ..אני..אמ..לא וגם אני מאוהב (באחרת) "

אז אחרי כ"כ הרבה זמן של תקווה וציפיה , פתאום יש כזאת אכזבה -

לא כ"כ קל להישאר אופטימית =|

אבל עדיין .

הלב לא מוכן לישכוח ,

ואני ?

ממשיכה להילחם ברגשות .

אז אני חושבת שאני חוזרת להיות אופטימית ,

או שזה רק בגלל החופש ואני לא רואה אותו כבר דיי הרבה זמן .

 

בכל מקרה ..

הכל סבבה אצלי (:

וגם , היום סיימתי סופסופ את הש"ב בהיסטוריה -

והיה כ"כ משעמם שנמנמתי איזה רבע שעה וחזרתי לש"ב .

 

וזהו ,

אני חושבת ( :

צהריים טוביים לכולםם !!

 

נכתב על ידי ניקול_~ , 16/4/2008 14:39  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  ניקול_~

בת: 29

תמונה




264

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לניקול_~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ניקול_~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)