לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה כן הכול.


הבלוג המעפן שלי,אזהרה-שיעמום מוחלט! נ.ב-החיים זה כן הכול..

Avatarכינוי: 

בת: 27

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

2/2008

עוד פעם מבקשת עזרהlol


טוב,אף אחד לא הגיב לי בפוסט הקודם!!

אז בבקשה אנשים,זה לא פייר...XD

תגיב-ותהיה מאגניב!

טוב,שוב חידשת לעצמי את התמונה.

אז יש תמונה בל אין רשימות,למה??

כי יש לי בעיה..><

כל פעם שאני כותבת הוא עושה לי מין 'בועה' מסביב לכתב,ועם הדבר המעצבן הזה  אני לא יכולה לעשות כלוםלום!!!

אז בבקשה,help me..!!

הממ..הבאתי תאור למצב הנוראO_O



רואים..?תעזרו לי..

 

זהו לבנתיים...ואני ישמח אם תגיבו על התמונה של הבלוג=)

ות"ב[תגובה בונה..]

=]

 

נכתב על ידי , 25/2/2008 15:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל מי שמבין פיינט שופ דחוף להיכנסXD|האח שני פוסטים ביום פתיחת הבלוגD:


הנה הפוסט השני והאחרון שלי להיום.

טוב עיצבתי כבר תמונה לבלוג,איך היא?

השקעתי בה מלאאא:S

למעוניינים התמונה המקורית-

נוו איך השינו?!

אוקיי,הבעיה היא שלא כתוב עליה שום דבר-בינגו!
יש לי בעיה בפיינט שום שכל פעם שאני כותבת יש כזאת בועה מסביב,ואין לי מושג למה!!ואני לא יכולה לעבוד><

הממ למי שלא הבין הנה התמונה לבעיה-



העיגול הזה שמסביב ללה,מה אני עושה ואיך אני מורידה אותו?!

תודה לכל העוזרים.

*יהיה מזה נחמד אם תגיבו בפוסט הקודם,זה ממש חשוב לי!!!!

 

נכתב על ידי , 21/2/2008 20:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג נפתחD:\עיצובים ישנים[=


הבלוגי שלי נפתח שיהיה לו במזל"טDDD:

טוב זה הבלוג השני שלי פה,הראשון שלי[שמחזיק מעמד יפה]הוא בלוג על חיי המדכאים.

ובגלל שהוא לא קשור לגראפיקה אז פתחתי אחד חדשD:

כתובת:http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=474460

תגיבו-הוא התחיל להיות שומם=S

עוד מעט יהיה עיצוב,הוא בתהליכים.

אז כמה דברים שאתם חייבים לדעת עלי-

שם:יונת

גיל:11

מגורים:ת"א

אוהבת:את הכלבה שלי,ביטלס,אבריל לאבין ועוד המון..ולעצב,חיחי חשוב!

אז הינה מלא חתימות ישנות וחדשות של[=

ת"ב בבקשה=P

משו שעשיתי ב-2 דקות[רצינית] יודעת כבר שזה 0\10

 



חתימה שעשיתי ב-דקה..><

 



חתימה שאני מתה עלייה,לדעתי יצא לי ממש יפהD:

ויש מסגרת,פשוט לא כ"כ רואים אותה..

 



חתימה של בובי-ספוגי,לא כ"כ השקעתי בה,אבל משום מה,אני אוהבת אותה=P

 



אין לי מה לומר-נחמד ופשוט=]

 

אגב-יש מסגרת לבנה!!חשוב שתדעו:]

 



משהו שהכנתי לאתר שלי בטיפו..

כן אני יודעת,זה אתרים מפגרים><

אבל פגעה בי "רוח שטות" שהכריחה אותי לפתוח אתר בטיפו..,באותה הזדמנות תיכנסו!

 

חתימות לאתר עצמו:[ממש אוהבת אותן!]



================================================



====================================================


 

אוהבים?



 

חתימה לרייבן,הבית הנצחי שלי!

חתימה שאני מטורררפתתת עליה,לא-אין עליה!!

חתימה שיצאה לי מצויין!-אהבתי אותה=P

חתימה בפורום ששם קוראים לי טינקרבלD:



כן כן דאאא שזה מזעזע=S



ניק שהכנתי לעצמי,יצא חביב[=

ללי פופ,ללי פופ,אוו ללי ללי פופ,חתימה חביב בהחלט!:P

חתימה מכוערתD:

חתימה מאוד חביבה!!

אוקיי,אני יודעת שהגזירה יצאה נורא,אבל זה פעם ראשונה שלי!!וזה עוד בפיינטשופ תתחשבו><

טוב,הבהרה:

זה שהייתי בת ששXD

התמונה המקורית זו בזה ימין והחדשה זה שמאל><


 
נחמדה:>

 

מה אתם אומרים על הבלוג והחתימות?!

 

נכתב על ידי , 21/2/2008 17:21  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטינקרבלD: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טינקרבלD: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)