לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

one more day


טוב נו, לא באמת.. אבל אני מנסה ^____^

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 214934215 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

הייתי חייבת :) -שאלון :האם אתה רוסי?


האם אתה רוסי?

1. האם יש לך ציפה עם חור בצורת מעויין?
- כן!! ואנחנו אוהבים אותה מאד D:

2. האם יש לך חיבה מוזרה לשימורים, ירקות כבושים, דגים מלוחים וכל מה שהוא תזונה של פנסיונר?
- כמובן. אבל אני לא אוהבת את הזיתים המחומצים האלה :S

3. האם צ'יבורשקה מעורר בך געגוע לילדות, ולא נשמע כמו שם של מחלת מין?
- לא ממש בילדות (לא ניראלי ששידרו אותו כשהייתי קטנה) אבל אכן ראיתי כמה פרקים ולעזאזל עם מי שחושב שזה מחלת מין!

4. האם אתה יודע מי זה צ'יבורשקה?
- וודאי, צ'יבורשקה הוא היצור הכי חמוד בעולם עם האוזנים הגדולות וחבר שהוא תנין :)

5.האם שמיר היא לא מילה גסה?
- ממש לא. שמיר הוא כבר חלק ממני (אמא מוסיפה שמיר לכל דבר!)


6. האם אתה מכיר את כל הקיצורים של אלכסנדר-סשה, שורה, אלכס, וכו'?
- לא כולם מכירים?!

7. האם ההורים שלך צופים תמיד בשידורי הטלוויזיה החגיגיים בשנה החדשה, למרות שהם לא משתנים?
- פעם.. אבל באיזשהו שלב באמת הבנו שאין שינוי :)

8. האם אתה יודע שיש ברוסיה 82740247 דרכים שונות לציון ימי נצחון המלחמה, ולכולם מוקדשים מופעים טלוויזיונים
חגיגים?
- האמת לא.. הם תמיד מציינים באותה צורה (זקנים עם מדליות ואלכהול). 


9. האם אתה אוכל בורשט, אסלי, אדום, עם כל הירקות, ולא "חמיצת סלק"?
- לא.. שונאת בורשט :S (אני יודעת- זה מוזר)

10. אם יש לך ר' עם הלשון ( רררר)- אתה רוסי, אם לא, ונולדת בארץ, תאמץ כזו מיד.
- כן!!! תמיד הייתי מציקה לאחותי שכשהיא דיברה ברוסית הייתה לה "ר" ישראלית.

11. האם כל שעה היא HAPPY HOUR?
-לא. אני לא שותה :) 


12. האם אתה יודע לדלקם לפחות סטישוק (שיר) אחד , והוא בדרך כלל כולל חיות?
- פעם זכרתי כמה אבל הכול נשכח (אולי כדאי ללמוד שוב :))

13. האם אתה לא מצליח להשתזף?
- אכן מצליחה להשתזף במידה מסויימת.


14. האם אתה יודע שלא באמת אומרים "בבושקה" אלא "מטריושקה", וזה סתם עיוות של בורים-לא רוסים?
- ודאי. אבל קצר וכיף יותר להגיד "בבושקה, יא חאצ'יו קושאט" P:


15. האם יש לך HOT?
- לא, אבל לסבים שלי יש.

16. האם אתה רואה בפינוקיו חיקוי עלוב ל"בוריטינה" (למרות שההפך הוא הנכון)?
- לא ממש התעמקתי בנושא אבל בורטינה אכן שווה יותר מפינוקיו.

17. האם אתה גר בירושלים/ אשדוד/ חיפה/ באר שבע?
- באר שבע.. אבל יש פה יותר קווקזים מאשר רוסים.


18. האם אמא שלך מורה למוזיקה/ מתמתיקה/ משהו בכלל?
- אמא הייתה מרצה למתמטיקה ועוד משו שקשור לאלקטרוניקה.


19. האם אתה נפגע מהשיר RUSSIANS?
- לא מכירה את השיר... זה טוב?

20. האם אתה מזהה רוסים אחרים ופונה אליהם ברוסית?
- כן! אבל אני לא מתחילה סתם שיחה עם אנשים ברחוב (תיהיו מציאותיים)

21. האם ניסו לדחוף אותך בחוג בלט או ריקודים סלוניים כשהיית קטן (מתייחס בעיקר לבנות אם כי לא מחייב)?
- לא... דחפו אותי לקארטה ולקיק בוקס...

22. האם יש לך חיבה לסקורפיונז?
- לא ממש...

23. האם סבתא שלך גרה איתך?
- לא... אבל לפני שנולדתי ההורים שלי ואחיותיי גרו עם סבא וסבתא.

24. האם יש לך נעליי ספורט לבנות וגדולות ואתה נועל אותן עם כל דבר ולכל מקום?
-לא, נעליים לבנות זה לא פרקטי!


25. האם לבשת ג'ינס בגזרה גבוהה לפני כולם ובעצם אתה זה שיצר את הטרנד?
- לא... אבל הייתי רוצה לנסות. 


26. האם גם אתה תוהה כל הזמן למה אתה אוכל פסטרמה שנקראת דוקטורסקיה (רפואית) או דצקיה (ילדותית) ואוהב את זה?
- ממש לא... ממתי אנשים תוההים על דברים טעימים (פשוט תגידו תודה שזה קיים!) 


27. האם היה שלב בחייך בו נעלת סנדלים עם גרביים?
- כן :) שלב מביך מאוד.. ואני בטוחה שכל רוסי שמכבד את עצמו עשה את אותו הדבר.

28. האם בכל אירוע חגיגי ההורים שלך מכינים סלט אוליבייה (סלט תפו"א)?
- כן! זה אחד הדברים שאני הכי אוהבת :)

29. האם יש לך כף מעץ עם ציורים של פרחים עליה?
- ניראלי שלסבים שלי פעם הייתה איפשהו...


30. האם יש לך או היה לך שטיח על הקיר?
- לא.. תמונה זה מספיק.

31. האם אתה טוב במתמטיקה ללא סיבה נראית לעין?
- לצערי- ממש לא.. וזה מתסכל!!!


32. האם אתה לומד הנדסה באוניברסיטה?
- עדיין לא הגעתי לשלב הזה.. אבל לא ניראלי שאני אבחר בהנדסה. 


33. האם כשאתה לוחץ יד למישהו אתה אינסטינקטיבית אומר את השם שלך?
- לא... אני אוהבת להיות מיסתורית ;)


34. האם אתה בן יחיד?
- לא :( ואני הכי קטנה.

35. האם ההורים שלך שלחו אותך לחוג לרוסית כשהיית קטן?
- כן! סבלתי את הקמפוס המסריח הזה שנים על גבי שנים! (אבל לפחות יש לי כתב יפה ברוסית :)).

36. האם יש לך מכנסיים של אדידס?
- לא.

37. האם אתה אוהב תה עם לימון?
- לא... זה מגעיל.

38. האם אתה לא מכיר אף מבוגר מעל גיל 40 שיש בגרונו שקדים או בבטנו אפנדציט?
- אמ.. אני לא בטוחה... אבל להורים שלי יש את שניהם :)

39. האם גם אתה היית משפשף צ'סנוק (שום) על הגרבושקה של הלחם השחור (התחת של הלחם) כשהיית אוכל מרק?
- כן!!! אבל עכשיו זה סתם לזרוק את הלחם למרק D: 


40. האם גרצ'קה (כוסמת) היא הקטניה האהובה עליך או שאתה יודע מה זה בלי להיות חובב אוכל בריאותי?
- זה במצב של און אנד אוף.

41. האם הקוסם מארץ עוץ נראה לכם כמו חיקוי עלוב של הקוסם מעיר האזמרגד על כל משכניו?
- לא בקטע של שניהם.

42. האם כשאתה מגיע לפינלנד האתר הראשון אליו אתה הולך הוא מוזאון המומינים וכשאתה מגיע ללונדון הראשון הוא מוזאון
שרלוק הולמס?
- לא הייתי בחו"ל :(.

43. האם יש לך באמבטיה מגבות בכל מני פסים וצבעים ואתה הולכים איתן לחדש כושר?
- כן. ואני גאה בהם!

44. האם יש לך בפלאפון את השמות של החברים שלך באנגלית ובסוף "דום" (בית)?
- לא.. זה נשמע מפגר.

45. האם ההורים שלך לא מבינים למה אתה עושה טיול לדרום אמריקה/מזרח/ניו זילנד וכו' אחרי הצבא במקום ישר ללכת
ללמוד?
- אני אחזור עליכם כשאני אסיים צבא (או לפחות אתחיל אותו) 


46. האם יש לך תמונה שלך עם קומביניזון (סרבל? נו, הדבר הזה שהוא חולצה ומכנסיים קומביינד?) כשהיית קטן, אחד כזה
עם שלייקס?
- כן! זה הדבר הכי סקסי וחמוד שיש בעולם :)


47. האם לפני עידן הדי וי די היית רואה סרטים מדובבים בוידאו שההורים שלך לקחו מ"וידיאוטקה" ותמיד היה קול אחד שדיבב
את כל הדמויות (כולל ילדים וחיות)?
- כן!!! שנאתי את המדובב החדגוני הזה (ואני עדיין שונאת אותו!)

48. האם כשאתה בא לבקר את הסבא והסבתא שלך באמצע אוגוסט הם סוגרים את החלונות כדי שלא יהיה "סקווזניאק" (רוח
פרצים) ובנוסף מציעים לך תה חם?
- לא.. הסבים שלי הבינו מה זה חום של ישראל.. ( אבל הם אכן שותים תה חם באמצע הצהריים בכל חודשי השנה)

49. האם נדמה לכם שהרוסים מכירים מספר מוגבל של שמות באנגלית: שון, שלי וניקול?
- אולי, אני לא בטוחה.

אם ענית על יותר מחצי מהשאלות בחיוב, כנראה שאתה רוסי. רוצה "הורילקה"?

-לא שותה! :S



אני מזמינה את כל הרוסים ודומיהם באשר הם לגנוב את השאלון כפי שגנבתי אותו אני מ Adni's Temple אשר גנבה מBlog Pravda, ולהפיץ את גדולתו ברשת!

נכתב על ידי , 5/7/2009 21:33  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,841
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לToRt LimON אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ToRt LimON ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)