לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

one more day


טוב נו, לא באמת.. אבל אני מנסה ^____^

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 214934215 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

ילדת מנגינה


לפני זמן רב אני זוכרת שקראת בבלוג של חברה שלי והיא כתבה שם שהיא ילדה של המילים שבשיר.

עד עכשיו לא יכלתי להגיע להחלטה אם גם אני כזאת או שכל הרגש שלי נמצא בתווים.

הגעתי למסקנה שאני ילדת המוזיקה שבשיר כששמעתי את השיר claire de lune- Debussy.

בזמן ששמעתי את השיר עברו עלי כל כך הרבה רגשות שזה הרגיש ממש כמו להיות בעננים.

וזה ההסבר שלי:

בקשת יש יותר צבעים ממה שאנו יכולים לראות.

זאת ההגבלה שלנו, 7 צבעים.

ולדעתי שירים הם כמו קשת, רק ההבדל בין השיר לקשת אמיתית היא שבשיר אנחנו לא מוגבלים.

אנו יכולים לראות את כל הצבעים במנגינה שעולה ויורדת בתווים.

אך, תחשבו אם כל מה שהייתם שומעים באמפי זה רק מילים.

בלי מנגינה, בלי כלים בלי צליל אחר חוץ מהמילים.

הייתם חוזרים לאותה הגבלה שיש לנו עם הקשת.

לא הייתם יכולים לראות את כל המסר של השיר.

ועכשיו. תחשבו שכל מה שהיה לכם באמפי זה רק המנגינה, בלי מילים.

הייתם יכולים לראות את כל הכוונות של המלחין, הנגן וכל מי שהשתתף בשיר.

את השמחה בטונים הגבוהים ואת הריכוז ואולי עצב בטונים הנמוכים.

בלי הגבלה של מילים.

ארי יש סיבה שמוזיקה קלאסית שרדה ללא מאמץ דורות על גבי דורות.

 

תמר.

נכתב על ידי , 10/3/2009 23:06  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,841
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לToRt LimON אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ToRt LimON ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)