לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי :)


if there's a way that you could be everyhtning you want to be, would you complain that it came to you too easy

כינוי: 

בת: 36

ICQ: 129652429 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

עידכון-סיום קיצ'ו/ ביז'ו...


תהיו מרוכזים זה מסובך אבל קצר.

ויתרתי על ביז'ו. הוא לא התקשר כמובן.

 

התחלתי קשר לא ברור עם קיצ'ו שנגמר בן לילה אחרי סוף שבוע לפני שבועיים שגיליתי שהוא מקיים שיחות SMS של סקס אנאלי עם אחת משלושת החברות הכי טובות שלי שלא ידעה שהולך בנינו משהו בכלל!

 

שתי החברות שניות אומרות שזה ממש נראה שהיא מתנהגת כאילו היא מקנא...!

היא ממש לא מתנהגת כמו חברה! {אני כועסת מאוד}

 

אבל בכל זאת הוא אידיוט!

ובכלל אני לא בקטע של אנאלי...

 

נגמר פרק קיצ'ו בחיי... אפילו לא התחיל!

נכתב על ידי , 23/11/2006 20:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קיצ'ו\ביז'ו


אתמול הייתה מסיבה.

שתיתי 2 ליטר בירה ו2 כוסות של וודקה רד-בוּל.

כל המסיבה דיברתי עם בחור (ביז'ו) נתתי לו את הטלפון שלי, התחבקנו המון, החזקנו ידיים, תכלס הכל נראה מהצד כאילו הולך לצאת מזה משהו. פתאום אני פותחת את העיניים ומוצאת את עצמי מתנשקת עם קיצ'ו(ראה לפני כמה פוסטים) כולם עומדים בצד ומסתכלים... חברה שלי אומרת: "אם ביז'ו כאן, וסתיו מתנשקת שם, אז עם מי היא מתנשקת?!" ואז פתאום כולם קלטו - זה קיצ'ו. עכשיו, סתם לידע כללי, קיצ'ו בחור שכבר יצא לי להתנשק איתו כמה פעמים והיה ממש נחמד, אבל בחיים לא יצא מזה משהו רציני. ידיד בעיקר.

אחרי המסיבה כשהגעתי הביתה שלחתי לקיצ'ו הודעה שזאת היתה טעות. שזה נורא כיף פעם ב... אבל אני רוצה משהו רציני. ואז הוא שאל אם הוא לא רציני, ואמר שצריך שניים כדי שיצא מזה משהו רציני, שהגיע החורף וגם לו דיי בא מישהי. (קיצרתי פה את הדיון לשני משפטים, זה רק תקציר האירועים האחרונים) לא עניתי על זה.

 

כל היום היום אני רק מסתובבת בהרגשה שביז'ו ממש הטעם שלי, שאיזה יופי אם יהיה עכשיו ממש טוב ויצא מזה משהו. וחברות שלי כל הזמן אומרות לי שאין מצב שלא כי הוא ממש היה איתי כל הערב, והוא בטוח רוצה. אבל אז נכנסת סוגיית הקיצ'ו, שאני מאוד לא אתנגד למשהו איתו. באמת! אז אמרנו כזה דבר - הסכם! (נשי למדיי לכל הדעות...)

יש לביז'ו שבעה ימים ליצור קשר אם לא עוזבים אותו לגמרי ומתחילים ללכת לכיוון קיצ'ו ברעל!!! משהו רציני וטוב. ואני מכירה אותו ואת הכמיה בנינו ואני יודעת שכן יכול לצאת מזה משהו רציני.

 

עכשיו החלטתי שאני רוצה להתקשר לידיד שלי שלישי שהוא חבר ממש טוב של ביז'ו וקיצ'ו... לדבר איתו על כל המצב ושבתור מקור נטרלי יגיד את דעתו. הוא אמר כזה דבר.

ביז'ו הוא בנאדם שכשהוא הולך על בחורה הוא הולך עליה בלי לחשוב על אף אחת אחרת. בנאדם טוב, איכותי כזה.

 

כרגע הוא רוצה אחת מהבסיס שלו.

 

 

 

{אני בפרצוף המום לא יודעת איך לקבל את זה, מנתקת.}

 

לא צפוי בכלל.....

 

נכתב על ידי , 4/11/2006 21:02  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,933
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiss S אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miss S ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)