לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008


CLOSE

 

 

GAME OVER!!!

 

סגור!

נכתב על ידי , 29/3/2008 21:12  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דוגרי..סתם משעמם לי..אז החלטתי לעדכן את הבלוג..!!

אממ אז כן לפני שבועיים התחלתי לעבוד..אני ממש נהנה בעבודה יש אחלה אנשים!...

ואני כבר מחכה לשבוע הבא...ביום חמישי יש מסיבה בגני התערוכה..יהיה כיף!!

מה עוד?....אממ...אתם יודעים מה...אין לי כח לכתוב על עצמי..[כי פעם שעברה היו תגובות שממש הצבענו אותי והם היו בעילום שם]....אהה ומי שרוצה כרטיסים למסיבה שידבר איתי..אממ אז זה פוסט זמני..עוד מעט אני אעדכן אותו שוב..בנתיים שיהיה לכם אחלה חיים!! 33>...ביי!

נכתב על ידי , 12/3/2008 15:34  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




תראו זה רק הפוסט השני שלי..ואני כבר כותב לכם דברים קצת אישיים!

כדי לדבר איתכם על משמעות החיים הייתי צריך אולי איזה 300 פוסטים

אבל בכל זאת תראו אני לא חושב שיש משהו שבאמת יודע את משמעות החיים [או שאני טועה לפחות עכשיו זו הדעה שלי] כי אני ממש מתוסבך בזמן האחרון אני בניגודי מחשבות עם עצמי ועל כל מה שקורה איתי..וזה לא בגלל מה שקרה השבוע שחברה שלי נפרדה ממני אחרי כמעט 4 חודשים..אני אגיד לכם את האמת..זה ממש לא אזיז לי [אז אולי כן קצת השתנתי] כי הייינו חבריפ פעם שבועיים משהו כזה..ונפרדנו אחרכך..ומזה לקחתי את זה קשה הייתי בדיכאון חודשיים] ואז שחזרנו היה חי ממש אושר אהבתי אותה מכל דבר אחר ...ואם לא הייתי רואה אותה יום אחד הייתי מתחרפן...ובתקופה האחרונה לא ראיתי אותה איזה שבוע..ואז שבועיים..ובכלל לא היה אכפת לי...אז אתם יודעים מה?!...הגעתי למקנה שבאיזה שהוא קטע בתקופה הזאת הפסקתי לאהוב אותה רק פשוט לא הייתי מודע לזה..כנראה בגלל זה לא היה אכפת לי שלא ראיתי וגגם כנראה בגלל זה לא לקחתי את הפרידה קשה..זהבכלל לא אזיז לי..ההפך אני מרגיש טיפה יותר טוב!

 

ועל משמעות החיים?!. כמו שאמרתי כנראה שאין אפחד שממש מבין אותה...אבל אתמול ישבתי עם חבר טוב שלי אדיר ודיברנו על הנושא הזה והצלחתי קצת ממש לתת לו להבין אותי..ובאמצע השיחה הגענו למסקנה שאולי תשמע קצת טיפשית אבל כל פעם שאומרים לכם לחשוב עכשיו על המרום הכי טוב שתרצו להיות הכי מנותק אולי..הכי רגוע..לא משנה איפה תמיד הצרות יהוי שם..אז לא רק שאין בנאדם מושלם בעולם הזה אין גם שום דבר או מקום מושלם...וכל פעם שחובים על זה ומנסים למצוא פתרון..אתה נכנס לעוד תסבוך ולעוד ניגוד מחשבה...ובגלל זה אני לא מנסה לחשוב יותץר מדי על העתיד כי אז אתה חושב על בצורה לא טובה ואתה מתחיל לחשוש או לפחד..ובגלל זה טוב ליחיות את הרגע [ותנסו שהוא יהיה כמה שיותר טוב ושמח] ואני כם יכול להגיד לכם שכבר נמאס לי לצפות לטוב..ולחשוב על הפתגם הזה: "יהיה טוב"...אז ככה המשפט הזה מתכוון לרגע טוב ולא לברמת שיהיה ממש טוב!

 

טוב חפרתי קצת...אז יאאלה חברה תקחו מסקנות מהפוסט ..בנתיים לי כן טוב..אז שיהיה לכם אחלה שבוע!! ביי 3>>

נכתב על ידי , 8/3/2008 19:19  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 31

MSN: 

תמונה




193
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmendy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mendy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)