לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Unwritten



Avatarכינוי:  Timit

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

חודשיים וקצת.


"אז מה קרה איתך בחודשיים האחרונים?"

כל כך רציתי להגיד לו כל מה שעלה לי בראש באותו הרגע.

שהיו כמה בחורים, שהיה אפילו טוב עם חלקם, שיצאתי עם מישהו פה ומישהו שם, שאפילו היה לי קצת נחמד.

ושכבר הייתי בטוחה שלא אראה אותו בכלל, והשלמתי עם זה.

ושלמרות הכל יצא לי לחשוב עליו לא מעט, להכנס לו לפרופיל בפייסבוק מדיי פעם ולנסות לקבל משם סימני חיים למרות שידעתי שהוא לא נכנס לשם אף פעם.

שהוא איכזב אותי כשאמר "אני אדבר איתך" ומאז נעלם.

שהתעצבנתי כשקיבלתי ממנו אסמס לפני כמה שבועות כשהוא היה מסטול וחוץ מזה לא שמעתי ממנו יותר.

ומה נראה לו שהוא שואל אותי 'למה אנחנו לא נפגשים יותר?' כי הוא יודע טוב מאוד שהתשובה היא בגללו.

ומה לעזאזל אני מתייסרת עליו כי הוא אפילו לא נראה טוב.

ולמרות הכל, רציתי לומר לו שבא לי לשבת איתו כל הלילה. להשלים פערים ואפילו סתם לשבת בלי לדבר.

רציתי לומר לו שהנשיקות מוקדם יותר באותו הערב לא השביעו אותי ואני רוצה עוד, כי אלוהים יודע מתי הפעם הבאה שנתראה.

שבכל החודשיים וקצת האלו לא יכולתי להוציא אותו מהראש. 

באמת שרציתי לומר לו את כל אלה, אבל כל מה שאמרתי זה "כלום".

 

 

נכתב על ידי Timit , 22/10/2011 22:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTimit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Timit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)