לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MI$$ DOLY


שלום שלום זהו בלוג של ילדה בשם דולי שהחליטה ליפתוח בלוג!

Avatarכינוי:  miss doly ©

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008


הי חייכנים מתוקים שלי! איך עבר השבוע?! היה משעמם וכיפי!

יום ראשון:רגיל כמו תמיד

יום שני:החזרנו ספרי לימוד...

יום שלישי:לא משהו, חזרות לימוד חשבון, חזרות...

יום רביעי: אחד הדברים האהובים אלי,אין כמו שופינג עם אמא!

יום חמישי: פעילות בבצפר, משהו על הומור...המדריכה הביא מסכות והסבירה איך בן-אדם יכול להשתנות  בעזרת מסיכה ובלי מילים...שעמום,

אחרי בית ספר באתי למיכלוש ,לקחנו כסף והלכנו למרכז, מהצפון, ליקנות נעליים למסיבת סיום.הייתי בטוחה שהם עולות 50 ₪ אבל הם עלו 100 וכמובן שמרוב טיפשותנו הבאנו 50 שקל ,ואז מיכל התחילה לעשות סצנות בקול, :יוו אלינה מה אני העשה יש לי רק 50 שקל...טוב אלינה לא משנה, בחנות  השנייה יש נעליים בדיוק כאלה זולים.אז המוכר ישר קופץ ואומר, טוב ,לכן בנות אני העשה מיבצע!

בקיצור השגנו ת'נעליים חזרתי הביתה באיחור של שעתיים...צרחו אלי צרחו צרחו וצרחו עד שלבסוף שמו לב שלא מזיז לי הם החליטו להעניש אותי,(ובמקרה, היום הייתי צריכה ללכת בערב לקנות את החולצה והנעליים המושלמות למסיבת הסיום)אז הם החליטו לא ליקנות לי את הבגדים כשה עוד יומיים מסיבת הסיום!אז מי שמכיר אותי יודע את הטריקים שלי...בכיתי בכיתי ובסוף שיכנעתי אותם ללכת לקנות! אז בקיצר יש לי את הבגדים המושלמים (בישבילי)

יום שישי:לא הלכתי לבצפר כי הייתה איזה מסיבה של רחוקי מישפוחה בבאולינג החדש...היה כיף היכרתי (כמעט) את כולם...

בתאל: אם את קוראת את זה אז תימסרי לאח שלך החלמה מהירה ורפואה שלמה! בהצלחה.

וכמו שאתם זוכרים ביום ראשון מסיבת סיום!!!

יהיה ספיישל אולי...

 קבלו עכשיו את הסבתא שיצא מדעתה: הי קוראים לי אלינה אבל תיקראו לי אלינוש
כזאת שיש רק אחת בעולם
אם מראה פשוט מושלם
אז די לקנא תעשו טובה
ותריאו לאלינוש המלכה ...
(סתם תקעתי ת'מישפט הדפוק כי רציתי לתקוע איפהשהו תתמונה המהממת שלי...

כי כאילו זאת אני:

 חחח ולמרות הכל אני ג'ירפה, כי אני גבוה (וסתם כי הג'ירפה הזאת חמודה) חרא אנחנו חוגגים את מסיבת הסיום אם כל השכבה אתם כאילו קולטים?! איזה מבאסאבל זאת מסיבת דיסקו עים DG מור מי שמכיר מכיר...ועים כדור דיסקו גם!זאת תיהי מסיבה פיצוץ!!!(ואני יהיה קציצה למרות הכל) סתםםם

ואפילו הבן-אדם

הכי חרא בעולם!

ל-א  י-ה-ר-ו-ס  לי את המסיבה!

חיחיחי

 

יאללה ביוש חייכנים קטנים ומתוקים ניתראה בפוסט הבא!

נכתב על ידי miss doly © , 27/6/2008 20:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הי לכל הפינקוקים הקטנים והחמודים שקוראים פה עכשיו!

טוב יש לי כמה נושאים...ואממ...נתחיל?

טוב אז רואים את תמונת הכותרת המהממת הזאת?! נחשו איזה בלוג עיצב לי אותה...תאדאדאדאםםם:מי שרוצה להיכנס אז לקישור הזה:http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=550455.

טוב עכשיו יש לי פה רקדנים לא הרבה אבל יש...

נירא לי ש..זהו!

טוב עכשיו קצת על השבוע שעבר...

יום ראשון הלכתי לבצפר הכל היה רגיל.

יום שני לא באתי לבצפר לא הרגשתי טוב.

שלישי גם לא באתי.

רביעי באתי.

חמישי לא באתי

שישי באתי.

והיום יום ראשון לא באתי הקאתי בלילה 4 פעמים...רחמים!

וזהו סיכום השבוע שעבר מימיזמן לא כתבתי על עצמי בבלוג אז הינה חירבשתי משהו...

יאללה כולכם שככתם?!

מה יש עוד 6 ימים?!

נו רואים צדקתי כולכם לא זוכרים!!!

נו תיזכרו...אני אביא לכם רמז:זה חג שכולנו נורא אוהבים (טוב לא כולנו רובינו)

נו ניזכרתם?!

שבועות!!!           XD    וזה רובה המים שלי!

ולמי שאין רובה מים שיקנה!

מה חבל לבזבז 35 ש''ח?!

(יש כאלה שחבל להם אבל לא נירא לי שלרובכם חבל מה חבל?,מה חבל?,בשביל הכיף שום דבר לא חבל)

ועל תישכחו למלות 10 (לפחות)שקיות מים...

ועל תישכחו גם ליקנות ביצים 12 ש''ח זה בטוח לא חבל!!!

טוב יאללה הביוש לכולם יום פיצוץ!

Falling Images, MySpace Codes, MySpace Layouts, MySpace Glitter Graphics from Dolliecrave.com


 

 

נכתב על ידי miss doly © , 1/6/2008 13:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiss doly © אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miss doly © ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)