לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

^ My Life Are Sooo Cool ^



כינוי: 

בת: 29

ICQ: 233395279 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

פוורים שמייח D ;


חג פווורים שמייח (((:

- כמה הודעות חשובות לפנני הכל -

* סורי שאנלא מעדכנת קבוע , המחשב שלי בתיקון ואחי הגדול לא נותן לי ת'מחשב שלו ..

* החזירו לי ת'פלא (: , אייזה כיף . מהזה התגעגעתי למושיק [ ככה קוראים לפלא D: ]

* בגלל שלא עדכנתי כמעט כל החודש , בסוף החודש אני יעשה סיכום חודשי , וכל מה שעבר עליי , יתועד (:

חחחחחחח .. באיזה שפה גבוה אני משתמשת .. : |

נעבור אלללי .. :

אל ת'שאלו מה עבר עליי כל השבועיים האללה  ..

שבוע שעבר , כל הששבוע - אצלנו [ חג ]שבועות הגיע כבר שבוע שעבר .

כל יום אחרי בצפר , חזרתי רטובה מהנעלי אולסטאר ועד הקוקו ..

וביצים ,[ האלה שהמוכר במכולת מוכר לנו בשקל . ] קנינו איזה 200 ב200 שקל . [ כן , כן , פיגור .. גמאני חשבתי על לבזבז ת'כסף על שופינג . אבל לא ! ]

אמא שלי התפחלצה עליי עוד שניה ..

ביום הראשון , זה לא היה ממש מתוכנן .. אז אמא שלי הבינה . סבבה , ילדים . ^

בשאר הימים , היא השתגעה .. " מסכנה " הייתה צכה להדליק דוד כבר קבווע כמה דקות לפני שאני חוזרת .. חחח D =

קיצצ' .. היה קררר / חםםם ((;

והשבוע הזה ? , פוורים ^ _ ^

יום א' - 16.03.08 - יום צבעים .

היינו צריכים לבוא כל כיתה בצבע משותף . ואני וחברות שלי . כמו תמיד , עושות הכל הפווך .. במקום לבוא בצבע משותף , באנו כל חלק בגוף בצבע אחר .. חחח 8D

והפנים שלנו היו עם איפור יותר צבעוני משל ליצן .

[ אין תמונות , המורה החרימה לנו ת'פלאפלונים :| , לא היה לנו איך להצטלם . באאאסה ;/ ]

יום ב' - 17.03.08 - יום חיות .

סתם יום משעמם . התאפרתי כמו חתוללה וזהו . : ]

יום ג' - 18.03.08 - יום הפווך .

* זה הייה היום הכי מצחיק עלי אדמוות ! מיללה ! *

אצלנו בשכבה , החלטנו שהבנים באים כמו בנות , והבננות כמו בנים . אתם לא מתארים לעצמכם מה הלך באותו יום XD

אני התחפשתי לראפר . לבשתי חולצה שחורה שהייתה ענקית עליי באיזה 5 מידות . ג'ינס רחב . כובע גדול כזה [ נווו ... , כמו שיש לראפרים] בצבע שחור . בנדנה לבנה [ גם כמו שיש לראפרים , שאפשר לקשור מאחורה וזה .. ] . ונעלי ואנס לבנות .

זה דווקא היה מזה יפה (: . שיא הרצינות !

[ אההה , וקרדיט לאחי הגדול , שנתן לי את כל הדברים שלבשתי . הוא יענוו ראפר והוא מת על זה . * שפפעת * ]
ובכיתה שלי , היום כמה חבר'ה של בנים שבאו כמו בלרינות . טייץ ורוד , גופיית תינוק לבנה , חצאית טול ורודה , נעלי בלט לבנות וסרט ורוד . זה היה הדבר הכי מצחיק שראיתי !!!!! אין , אין . אני מתתה עליהם 3 >

קיצצ' , היה יום הפוך ^

והיום ? ,

[ יום ד' - 19.03.08 ]

תחפושות [;

- התחפשתי למלחית .

* לכל הסתומיים למיניהם :

מלחית . לא מלאכית ! מלחית = כמו רב חובל וזה .. מלאכית = ההפך משטן . עם כנפיים ובייגלה על הראש .

קיצצצ' , בבצפר היה לנו ייריד פורים . עם ביתנים , פרסים , כוכב נולד , קריוקי וזה ..

הייה כיף ( ;

וואי . אתם לא מבינים .. ~ המורה שלי לדרמה התחפש לפישנזון . [ ההוא מ'אלכס חולה אהבה' .שישלו אחות - פריצי .. לא משננה : | ]

הווא היה מזה מצחיק ... הוא לבש מכנסיים חומות כאלה , שהצבע החום כבר דהה [ ירד ] והוא הרים אותם עד הלב . חולצה עם ריבועים ות'חוטים האלה שמגיעים מהמכנס עד לכתפיים .. נוו .. של פעם כזה . ומשקפיים עם עדשות כמו של מיקרוסקופ . אבל מזה ענקיוות ! חחח D:

הוא הכככי קרע אותי .. הוא גם זכה * מהמורים * בתחפושת הכי יפה והכי מקורית ..

מהילדים , זככתה איזה ילדה אחת מכיתה ה' . היא התחפשה לגלידה . זה היה מזה יפפה (=

 

- זזהההוו , נכון שכתבתי קצת ?! . חחחחח ^^^^^ -

למה אתם התחפשתם ? שפכו פרטים . גם על הדברים הטובים , הפאדחניים , והלא ממש טובים (:

* חג פוורים שמייח ! ^ - ^

תאכלו הרבה אוזני המן יא שימפזות XD

בבבבבי ; C

נכתב על ידי , 19/3/2008 14:43  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



108
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל- Sapoo - אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על - Sapoo - ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)