לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Serenity

"אם החיים נותנים לך לימונים,תכין מיץ ענבים,ואז תגרום לכולם לחשוב אך לכל הרוחות עשית את זה "


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

אז...


לא עדכנתי מלא זמן,וגם ממש לא אכפת לי,
יש הרבה על מה לדבר,
אחרי הניסיון האחרון אדון מכובד שנקרא לו דוקטור "פ" החליט שאני לא כשיר מספיק בשביל ליהות במסגרת רגילה, וזה הזמן שאני ילך למחלקה פסיכיאטרית לנוער.
אין צורך לספר שהייתי נורא נרגש , אבל לא בוכים על חלב שנשפך.

מחלקה פסיכיאטרית זה לא מה שכולם חושבים,זה לא מקום עם קירות מרופדים ואנשים גדולים ( זאתי המחלקה הסגורה, ._. " )
מקום נראה נחמד,יחסית לתווית שהדביקו למקום,עם צוות אכפתי ואוהב,
חוץ מכמה שינויי תרופות בזמן האחרון,לא היה משהו חדש,
אולי הכרתי איזה חבר או שתיים,אבל לא משהו שדורש הזכרה.

וזה הכל להיום ילדים,

ציטוט לדרך


inbar אומר/ת (23:50):
תעדכן תעדכן
inbar אומר/ת (23:52):
הייייייייייייייייייייום
יוווווווווווווווווווווווווום
רבייייייייייעיייייייייייייייייי
תגיד
אם
עומד לך הזין
ואין לך כוח לעשות ביד
מה אתה עושה?
[email protected] אומר/ת (23:52):
אני מוריד את ה עמידה
יש דרכים
O_O
inbar אומר/ת (23:52):
מרביץ לו?
[email protected] אומר/ת (23:53):
חושבים על רינה מצליח
הוא מת מפחד


נכתב על ידי Mister E , 13/8/2008 23:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Mister E

בן: 30

MSN: 




201

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMister E אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mister E ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)