לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היא הוא ואני


כמו עוד הרבה בלוגים פה... בלוג סיפור... מקווה שילך טוב

Avatarכינוי:  talia :]

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

פרק 86


הימים שלי כאלו עמוסים.. בגלל זה רק עכשיו פרק..

 

 

"מה עושים עכשיו?" שאל רז,

"ניראה לי שנספר לה" אמרתי,

"לא!" הוא אמר,

"אבל אתה לא מבין, זו טליה, היא באמת לא תנשק אותי עד שאני לא אסביר לה... והיא גם לא תודיע לאף אחד מאיתנו כשהיא יוצאת, היא תעשה בכוונה אלא אם כן נסביר לה מה קרה" אמרתי,

"זה לא יפחיד אותה?" הוא שאל,

"יפחיד... אבל עדיף שהיא תפחד מאשר האלעד הזה יתקרב אלייה" אמרתי לו,

"טוב אחי בזבוז זמן, בוא נלך אליו עכשיו, אחריי זה נחזור ונדבר איתה".

 


 

גיא:

 

"גיא חתיך שלי הבאת ת'אקס הערס של טליה?"  אלעד אמר בקול מעצבן כשהתקרבנו אליו,

"שתוק!" רז התעצבן, אלעד קם מהספסל ודחף את רז, העפתי את אלעד לרצפה ותפסתי אותו בשביל שלא יזוז,

"תקשיב! אם אתה או אחד החברים שלך.. רק נושמים לכיוון של טליה.. אתה מת" אמרתי לו, רז הביא לו בוקס בפרצוף והלכנו משם.

 

אחר כך הלכנו לביתה של טליה, נכנסנו אל חדרה, היא נרדמה על הרצפה עם דף מתחת לפנייה, אני ורז צחקנו בשקט, התיישבתי ליידה ועל הדף הייתה כתובה התחלה של מכתב:

" גיא.. אני יודעת ש...." כך זה נגמר

"היא בטח נרדמה באמצע" רז צחק "ועכשיו זוז ממנה, אני חייב לצלם" רז לא הפסיק לצחוק וכמובן שגם אני.

"ילדונת, נוח לך על הרצפה?" שאלתי אותה וליטפתי את פנייה,

"מה?" היא שאלה ושפשפה את עינייה, היא הסתכלה מסביב

"תצאו מפה!" היא צעקה,

"תרגעי" ביקשתי והושבתי אותה עליי,

"אני לא רוצה להרגע!" היא ניסתה להתרחק מימני אבל לא נתתי לה,

"טליה תקשיבי לי רגע.." ביקשתי והיא התחילה להכות אותי,

"תעזוב אותי אני לא רוצה להקשיב לך.. מקודם רציתי לשמוע.. עכשיו לא" היא אמרה,

"טוב תראי, אין ברירה את תשמעי בכוח" רז התערב, אני החזקתי לה את הידיים וסיפרתי לה,

"לא שוב" היא אמרה והתחילה לבכות,

"את מבינה למה הייתי כל כך אגרסיבי? אני מצטער ילדונת, זה יה מדאגה" אמרתי וחיבקתי אותה חזק, היא חיבקה אותי בחזרה,

"אני צריכה להצטער... עברו לי הרבה דברים בראש ועל זה שהכל מדאגה לא חשבתי.. מצטערת שצעקתי ככה, גם עלייך רז." היא אמרה והתיישבה על המיטה,

"גיא אני פוחדת" היא חיבקה את אחת הכריות שהייתה על מיטתה,

"גם אני, אם הוא יעשה לך משהו אני ארצה למות.. אבל הוא לא יעשה לך כלום" אמרתי לה,

"כן, מעכשיו את לא הולכת לבד טליה!" רז אמר,

"רזוש אתה לא צריך להזהיר אותי, לצערי אני מכירה את האלעד הזה טוב טוב, אני אזהר עכשיו..." חייכתי אליו,

"יופי מותק" הוא אמר, נישק את ראשה, לחץ את ידי ואמר שהוא הולך להפגש עם טיילור.

"אז מה זה המכתב הזה שהתחלת לכתוב?" שאלתי,

"זה היה מעצבים" היא אמרה, קמה מהמיטה וקרעה את הדף,

"טוב קרעת אותו, עכשיו תחזרי אליי" אמרתי לה והושטתי לה יד,

"את יודעת שאני אוהב אותך הכי בעולם, נכון?" שאלתי ונישקתי אותה,

"גם אני אוהבת אותך" היא חייכה אליי ונשכבה על המיטה ואני אחרייה,

"אני יודע שהבטחתי מלא פעמים.." אמרתי ושיחקתי בשיערה "אבל הפעם אני אעשה הכל.. פשוט הכל בשביל לקיים, אני מבטיח" אמרתי והיא התחילה לצחוק,

"מה מצחיק אותך?" שאלתי,

"אתה מבטיח שתנסה לקיים את ההבטחה שלך" היא אמרה וצחקה שוב,

"אוחח אני חולה על הצחוק שלך!!!" אמרתי ונישקתי אותה שוב, הפעם נשיקה ארוכה.

"גיא..." היא אמרה כשהפסקנו את הנשיקה,

"מה ילדונת שלי?"

"אתה יכול להגיד לי עכשיו למה טיילור באה לארץ?" היא שאלה,

"אם זה באמת מציק לך אני אגיד לך.. אבל אני נשבע שאין לך שום סיבה לדאוג"

"אם אתה נשבע... אני מאמינה לך, אני אדע מתישהו למה היא באה?" הא שאלה,

"את תדעי עוד כמה ימים.. אלא אם את רוצה שאני אספר לך" אמרתי,

"לא... עזוב" היא חייכה אליי.

אחריי שעה וחצי ששכבנו על המיטה.. דיברנו והתנשקנו בין לבין הלכתי הביתה, כשהגעתי טיילור הייתה בביתי.

"היי טיילור, מה את עושה פה?" שאלתי אותה,

"אני רוצה שנדבר קצת" היא אמרה,

"אני אשמח" חייכתי והתיישבתי מולה,

"אז איך הוללך עם רז?" שאלתי בהתעניינות,

"האמת, אני אגיד לך אבל אל תפגע" היא ביקשה,

"דברי" חייכתי אלייה,

"אני חושבת שאני אוהבת אותו, הרבה יותר מאשר אהבתי אותך"

"אני לא נפגע.. יש לי את טליה, ואני שמח לשמוע, אבל.. כל כך מהר התאהבת בו?" שאלתי,

"גם לדעתי זה מוזר, מאוד.. אבל הוא פשוט מיוחד, אתה מבין? הוא באמת מה שתמיד חיפשתי..  מכל הבחינות, מכל הצדדים שלו, והיחס שלו אליי זה מה שתמיד חלמתי לקבל מבחור" היא אמרה בהתלהבות וחייכה,

"ואי טיילור אני ממש שמח לשמוע" חייכתי אלייה,

"תודה" היא חייכה שוב,

"ומה בקשר לאבא שלך?" שאלתי,

"אנחנו גרים  עכשיו באיזה דירת חדר, משלימים פערים... הוא בן אדם מדהים גיא, אתה חייב לפגוש אותו"

"את סולחת לו על זה שהוא שכח מימך?" שאלתי,

"זה מה שחשבתי.. אבל הוא בכלל לא ידע שאני קיימת, הוא קיבל מידע שאמא שלי בכלל עברה הפלה ולכן הוא לא יצר איתה קשר, הא כל כך הצטער על כל השנים שגדלתי בלעדיו, ואני סולחת לו, אחריי הכל ולמרות הכל זה אבא שלי " היא חייכה,

"ומתי את פוגשת את המשפחה שלו?" שאלתי בהתענניינות,

"אני לא יודעת, הוא אמר שברגע שהוא יהיה מוכן הוא יקח אותי לבית שלו"

"את בטח ממש סקרנית" אמרתי,

"כן אתה לא מבין!!"

"והוא סיפר לך על המשפחה שלו?" שאלתי,

"ממש בתמצות.. הוא יותר מתעניין לשמוע עליי ועל כל מה שעברתי ועשיתי ב17 וחצי שנים שבהן אני חייה" היא אמרה,

 

 

 

מצטערת שאני לא ממשיכה את הפרק.. אני מקווה להוסיף המשך ביום שישי

נכתב על ידי talia :] , 16/9/2009 15:21  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-18/1/2011 16:33



30,042
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtalia :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על talia :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)