לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היא הוא ואני


כמו עוד הרבה בלוגים פה... בלוג סיפור... מקווה שילך טוב

Avatarכינוי:  talia :]

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

פרק 84


 

לקחתי את הפלאפון וכתבתי הודעה,

"אני מצטערת על הכאב, מצטערת על הכל .. בחרתי.

אני אפגוש אתכם מחר אחרי בית הספר ואודיע לכם"

שלחתי את ההודעה לשנייהם, שכבתי על המיטה, עצמתי את עיניי ונרדמתי.

 


 

גיא:

"אחי קיבלת את ההודעה?" התקשרתי לרז ושאלתי אותו,

"כן.. שמע אני במתח.." הוא אמר,

"גם אני.......טוב בהצלחה לשניינו.. אני הולך לישון, שהזמן יעבור מהר" אמרתי צחקתי וניתקתי.

 

בבית הספר חיפשתי את טילה במטרה שתביא לי רמז כלשהו בקשר לבחירתה אבל היא התחמקה מימני בלי סוף

ואז הלכתי לכיתה שלה באמצע שיעור ואמרתי שאניצריך להביא לה משהו,

"גיא, אני לא הולכת להגיד לך עכשיו כלום" היא אמרה  ובאה לחזור לכיתה,

"טליה חכי..." אמרתי,

"לא גיא, זה לא פייר,אחריי בית הספר נפגש בבית שלי ושם תדע הכל , טוב?" היא אמרה ונכנסה לכיתה.

הבנתי, מהיחס שלה, מההתחמקות שלה... הבנתי שזה לא אני, הבנתי שהבחירה שלה היא רז,

הרגשתי אבוד והחלטתי ללכת הביתה ולחכות שטליה תסיים, לפחות לומר לה כמה מילות פרידה.

 

טליה:

השיעור האחרון הסתיים, הוא הרגיש כמו נצח, כשיצאתי מהכיתה התקשרתי לרז ואמרתי לו לצאת לכיוון ביתי ואת גיא חיפשתי בבית הספר, אבל גבי אמר לי שהוא כבר הלך אז שלחתי לו אסמס שיגיע.

נכנסתי הביתה והתיישבתי על הספה, חיכיתי ששניהם יכנסו כבר ואז הם דפקו בדלת,

"פתוח" אמרתי ושנייהם נכנסו יחד, חייכו חיוכים מבוהלים,

"טוב אני אדבר עם כל אחד מיכם בנפרד... עם מי להתחיל?" שאלתי והסתכלתי עלייהם,

"עץ או פלי" חייך רז והוציא מטבע מהכיס שלו,

"פלי" אמר גיא,

"יצא עץ.." אמר רז והרים את מבטו אליי,

"טוב, בוא נעלה לחדר, גיא תרגיש בבית.." חייכתי אליו ועליתי עם רז לחדרי,

"טוב בואי נעשה את זה מהיר, פשוט תעני לי כן או לא, זה אני?" הוא שאל,

"לא.." אמרתי והשפלתי את מבטי,

"זה בסדר... אני מבין, אחרי כל מה שעברת עם גיא ו...." הוא אמר,

"אני מקווה שלא פגעתי  בך יותר מידיי" אמרתי,

"זה בסדר, את הזהרת אותי ובכל שלב בקשר שלנו ידעתי שאת יכולה לעזוב אותי בשבילו, אבל אני לא רוצה לאבד אותך בתור ידידה" הוא חייך אליי,

"גם אני לא רוצה לאבד אותך" אמרתי וחיבקתי אותו חזק,

"בהצלחה עם גיא" הוא חייך

"הוא בטוח ב100% שאת בוחרת בי" רז צחק וצחקתי גם אני,

"אבל הנה, הגיעה מישהי חדשה.. שניראה לי שדיי מצאה חן בעייניך, לא?" אמרתי,

"כן, טיילור באמת חמודה, אבל את יודעת שהיא זו לא את.. בכל מקרה אני אראה איך הולך איתה ואם היא בכלל מתכוונת להמשיך לגור בארץ" הוא אמר,

"בהצלחה" חייכתי אליו,

"טוב אני חושב שעוד שנייה גיא הורג את עצמו מעצב, את חייבת לומר לו כבבר שבחרת בו, ואני עוד אדבר איתך" הוא חייך, נתן לי נשיקה על הלחי ויצא מחדרי, ירדתי בעיקבותיו והתיישבתי ליד גיא, על הספה,

"טוב גיא..." התחלתי לדבר כשרז יצא מביתי,

"אני חושבת שאתה כבר יודע מהי הבחירה שלי.." אמרתי והסתכלתי על הרצפה, החלטתי להיות קצת רעה איתו, אבל רק לרגע,

"כן, זה בסדר.. הבנתי את זה כבר מזמן.. אבל לא רציתי להאמין לזה" הוא אמר ונשען על הספה,

"לא רצית להאמין לזה? מה אתה עד כדי כך שונא אותי?" חייכתי אליו והתיישבתי עליו,

"מה?" הוא שאל והסתכל עליי המום,

"מה מה?! בחרתי בך אידיוט, אתה באמת חושב שהייתי מסוגלת לוותר עלייך?" אמרתי ונישקתי אותו,

"רגע" הוא אמר  והרחיק אותי,

"באמת?" הוא שאל,

"לעע..." הוא הביט בי לרגע ושתק "מה ניראה לך?!" אמרתי וחיבקתי אותו חזק,

"אני פשוט אוהב אותך ילדונת!" הוא אמר,

"גם אני אוהבת אותך" אמרתי ונישקתי אותו שוב,

"איזה כיף שאת שלי" הוא חייך אליי, שכב על הספה ומשך אותי אחריו,

"איך רז הגיב?" הוא שאל בזמן ששיחק לי בשיער,

"רז... בסדר, נראה קצת מבואס, אבל אמרתי לו שינסה עם טיילור, יכול לצאת מזה משהו" חייכתי,

"אז זה ברור לך שאת ישנה היום אצלי.. נכון?" גיא אמר,

"כן? איזה כיף" צחקתי,

"טוב אני חושב שאני אלך הביתה לנוח קצת.. שיהיה לי את כל הלילה איתך" הוא חייך, קם מהספה, נישק אותי ויצא.

החלטתי לנהוג בדיוק כמוהו וללכת לישון צהריים, כיוונתי לי את השעון לשבע בערב ונכנסתי למיטה.

כשהתעוררתי דיברתי עם אביתר, הוא כבר שמע שבחרתי בגיא ושמח מאוד על כך.

נכנסתי להתקלח, אירגנתי תיק וחיכיתי שגיא יבוא לאסוף אותי, הוא התקשר ואני יצאתי מהבית לכיוון המכונית שלו.

 

"היי" חייכתי אליו והוא חייך בחזרה,

"טוב.. אמא שלי לא  בבית, אז יש לנו בית ריק היום" הוא חייך אליי כשיצאנו מהמכונית,

"תעצמי עיניים..." הוא אמר כשהתקרבנו אל הדלת..

"טוב.. " אמרתי , עצמתי את עיניי והחזקתי את ידו,

"את יכולה לפתוח" הוא אמר,

פקחתי את עיניי, הבית היה חשוך ומלא בנרות שסימנו שביל אל חדרו,

"ואו" אמרתי מופתעת,

"במה זכיתי?" שאלתי,

"בשנה איתי" הוא חייך וחיבק אותי,

http://www.youtube.com/watch?v=zXbcP3-wQhQ

"שנה? היום יש לנו שנה? ואיי נכוןןןןןןן" אמרתי וכל כך התאכזבתי מעצמי ששכחתי,

"אני מצטערת, זה ממש ברח לי מהראש!" אמרתי וכמעט שהתחלתי לבכות,

"תרגעי, זה לא באמת כזה קריטי, יהיו לנו עוד הרבה כאלה" הוא חייך וליטף את ראשי,

"אז את הולכת בעקבות השביל?" הוא צחק,

"טוב.." עניתי והתחלתי ללכת לכיוון חדרו,

על המיטה חיכה לי דובי ענק, מסגרת גדולה עם מלא תמונות שלנו, סט של שרשרת, עגילים וטבעת מכסף, ועוד המון דברים שגרמו לי לשנוא את עצמי על כך ששכחתי,

"אוף" אמרתי, התיישבתי על המיטה, ליד הדובי הגדול ודמעות זלגו מעייני,

"היי ילדנות..אנחנו שנה ביחד, את לא אמורה לבכות" הוא אמר וניגב את הדמעות מעיניי,

"אני יודעת.. אבל איך שכחתי? אני כזאת מגעילה".

 

גיא:

"מה פתאום, את לא מגעילה, תראי את יכלת לגמור איתי ביום של השנה שלנו אבל בחרתת בי ותאמיני לי שזה הכי משמח אותי בעולם" אמרתי, הורדתי את כל הדברים מהמיטה והתיישבתי ליידה,

"אוףףףף" היא אמרה, נשענה עליי וכיסתה את פנייה,

"דיי.. באמת, אני לא רוצה לראות אותך ככה, זה כולה מתנות זה לא באמת קריטי. תאמיני לי שזה שתגידי לי שאת אוהבת אותי, זה יספיק לי, באמת!!!" אמרתי והרמתי את פנייה,

"אני אוהבת אותך, אני כל כך אוהבת אותך" היא אמרה ונישקה אותי בעדינות,

"גם אני אוהב אותך" אמרתי וליטפתי את ראשה, היא נשענה לאחור ואני מעלייה, בעדינות היא הורידה את חולצתי , ואני את חולצתה,

מהר מאוד מצאתי את שניינו שוכבים על מיטתי ללא בגדים, צמודים אחד אל השנייה,

"גיא..." היא לחשה לי,

"כן ילדונת?" ליטפתי את פנייה,

"אני חושבת ששנה... זה הרבה מאוד זמן... אני מוכנה" היא אמרה והביטה בעיניי,

חייכתי אלייה, נישקתי אותה והמשכנו הלאה.........

 

נכתב על ידי talia :] , 22/8/2009 15:54  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של A_N_G_E_L ב-24/8/2009 16:29
 



פרק 83


אני כבר סיימתי ללמוד, לטליה נשארה עוד שעה, אני ורז נפגשנו אצלי וחיכינו שטליה תבוא.

היא הגיעה ונהראתה מבוהלת נורא, כל כך קיוויתי לא להתאכזב מבחירתה.

"אוקיי טליה, אני נועל את החדר.. ואנחנו לא יוצאים מפה.. עד שאת לא בוחרת" אמרתי

'עכשיו זה רק היא הוא ואני' חשבתי לעצמי ונעלתי את הדלת.

 


"לא גיא.. זה לא הולך ככה.. אתה יודע שזה לא הולך ככה" התקרבתי לגיא בשביל לקחת את המפתחא בל רז עמד בדרכי,

"זוז" אמרתי,

"לא, את לא יוצאת מכאן טליה, עד שאת לא בוחרת" רז אמר,

"אתם לא מבינים? אני לא יכולה פשוט לומר במי אני בוחרת.. ככה סתם בלי לדבר איתכם"

"אז דברי איתנו" אמר גיא,

"בנפרד" אמרתי וניסיתי לחטוף מגיא את המפתח,

"טליה, אני אזרוק אותו מהחלון.. דיי כבר" הוא אמר,

"אוף אתם ממש מעצבנים אותי" אמרתי והתיישבתי על המיטה של גיא,

"ואת חושבת שאת לא מעצבנת אותנו? תבחרי כבר" אמר רז והתיישב ליידי,

"אמרתי כבר.. אני לא הולכת לומר לכם את הבחירה שלי ככה.. כשאתם נועלים אותי בחדר" אמרתי,

"שיגעת אותנו מספיק זמן" אמר רז ונישק אותי,

"עכשיו תורינו לשגע אותך..." אמר גיא וגם הוא נישק אותי,

"דיי!" דחפתי את שנייהם שהתיישבו משמאלי ומימיני,

"לא בוחרת! לא רוצה אף אחד מיכם, טוב?! עכשיו תנו לי לצאת" אמרתי ושוב ניסיתי לחטוף מגיא את המפתח שהוא החביא בכיס,

"דיי" גיא תפס את ראשי וליטף את פניי,

"קל לך להגיד דיי.. תנו לי ללכת, נו" אמרתי, הם הקשו עליי וביאסו אותי, הבנתי שאני באמת אצא מפה רק ברגע שאבחר.

 

 

גיא:

"טוב אני לפחות יכולה לאכול משהו? לא אכלתי מהבוקר" טליה אמרה ושכבה על הריצפה,

"חשבנו על זה כבר... בבקשה.. סיר עם ספגטי.. עד שתשבעי" רז אמר,

"למה דווקא ספגטי?" היא שאלה בפרצוף מיואש,

"זה הדבר היחידי שאנחנו יודעים להכין" אמר גיא וצחק,

"צפוי..." אמרתי גם אני וצחקתי,

"את מתחילה להנות איתנו.. זה לא טוב את אמורה לסבול עד שתבחרי" אמר רז בבאסה,

"חחחח מטומטם" היא אמרה וקמה להתיישב ליידו,

"היי היי מה את שולחת ידיים לכיסים שלי? המפתחות אצל גיא" רז צחקק,

"אני רוצה סיגרייה" טליה אמרה,

"רעיון טוב" רז אמר והוציא 2 סיגריות מהקופסא,

"איכס יא מגעילים מה עכשיו תחנקו לי את החדר?" שאלתי,

"יודע מה? כן.. אני אעשן את כל הסיגריות בקופסא עד שלא תוכל לסבול יותר ותפתח את הדלת" טליה אמרה והתחילה לצחוק,

"כן.. זה רעיון טוב.. גם אני אעשה את זה" רז אמר,

"מה תעשה את זה ? יא דפוק אתה אמור לרצות שאני אהיה  כלואה פה עד שאני אבחר ביניכם.." טליה אמרה,

"אהה נכון" הוא אמר ושלושתיינו צחקנו,

"יש לי טלפון.. אני עונה" אמרתי והתקדמתי לעבר החלון של החדר, התיישבתי עליו ועניתי,

זו הייתה טיילור.

 

טליה:

"כן טיילור, מה נשמע?" יכולתי לשמוע את השיחה.. למרות שגיא התרחק, בטח בכדי שאני לא אשמע,

"אני בסדר.. אני רוצה לדעת איך הולך איתכם ועם הרעיון המטומטם הזה של לסגור אותה איתכם בחדר" היא אמרה,

"האמת שזו חוויה, דיי נחמד כאן" הוא אמר וצחק.

"את יודעת שמותר לעשות הכל בחדר הזה?" רז אמר,

"מה זאת אומרת?" שאלתי ועיקמתי את הפרצוף,

"מותר לי לנשק אותך, מתי שבא לי"

"ואם אני לא רוצה?" שאלתי בחיוך וקמתי מהמיטה,

"על מי את עובדת?" אמר רז, התקרב אליי ומשך אותי בחזרה אל המיטה, קרוב אליו,

"אני חושבת שעכשיו אני באמת מתחילה לאהוב את החדר הזה..." אמרתי ונישקתי אותו,

"אני אהבתי מלכתחילה.. כל זמן שהוא איתך הוא מבורך" הוא אמר והשעין אותי על המיטה,

"איזה חנפן.. " אמרתי וניסיתי לדחוף אותו מעליי.. אבל לא הצלחתי, הוא התקרב ונישק לי את הצוואר בעדינות,

הזזתי את ראשי, כדי לראות מה עם גיא, הוא עדיין דיבר עם טיילור אך לא הזיז את עיניו מאיתנו,

"טוב דיי" אמרתי והזתי את רז מימני,

"לא אמרת שאת מתחילה לאהוב את החדר הזה?" הוא שאל ושכב לצידי,

"כן.. אבל לא נעים לי מגיא" אמרתי ועיקמתי את הפרצוף,

"תראי עוד כשדיברנו על הרעיון הבנו שיכולים להיות מצבים כאלה בזמן שניהיה פה"

"בזמן שניהיה פה?, כמה זמן אתם מתכננים להיות פה?" שאלתי,

"אמרנו לך... עד שתחליטי" הוא אמר והעביר את ידו בשערי,

"אין לי כוח לזה" אמרתי וקמתי מהמיטה בפתאומיות,

"מה קרה?" רז קם אחריי,

"אין לי כוח לזה!!" אמרתי בעצבים, הוא התקרב בכדי לחבק אותי, דחפתי אותו מימני,

"רז זוז מימני!" צעקתי עליו,

"מה קרה?" הוא שאל ולא הבין איך ולמה התהפכתי בשניות,

"טוב טיילור נדבר..ביי" אמר גיא , ניתק את השיחה והתקרב אליינו,

"מה קרה?" הוא שאל,

"גיא אני רוצה לצאת מכאן!" צעקתי עליו,

הוא הסתכל על רז.. שניסה שוב להתקרב אליי.. שוב דחפתי אותו

"דיי כבר" אמרתי לו,

"ועכשיו תפתח לי את הדלת גיא, או שאני לא אדבר עם אף אחד מיכם.." אמרתי לו,

"תרגעי ילדונת.." גיא אמר והתקרב אליי, השתתקתי

"לא חשבנו שזה יגיע לרמה כזאת" הוא אמר, חיבק אותי חזק וליטף את ראשי בעדינות,

"אני יכולה ללכת?" שאלתי והתאפקתי שלא לבכות,

"כן.." הוא אמר ברוגע, נתן לי נשיקה על המצח ושם בידי את המפתח.

 

 

גיא:

"יצאנו סתומים" רז אמר כשראינו את טליה דרך החלון יוצאת מהבית,

"לא..." אמרתי והבטתי בה מתרחקת,

"עכשיו היא תבין שאנחנו רציניים, עכשיו היא באמת תחשוב במי לבחור.. עד עכשיו היא לא באמת חשבה על זה" אמרתי,

"לאן היא הולכת? הבית שלה בכיוון השני" רז אמר ונצמד לחלון בשביל לראות,

"בטח לאחד הידידים שלה.." אמרתי,

"או לחברות" רז אמר,

"לא.. טליה לא תלך לחברה אחריי מקרה כזה" אמרתי והתיישבתי על המיטה,

"לפחות נשאר ספגטי" הוא אמר ושניינו צחקנו,

"אז מה יהיה איתנו כשהיא תבחר?" רז אמר,

"איתנו?" שאלתי וצחקתי,

"נו הבנת.. אתה אחלה גבר... מה יקרה אם היא תבחר בך.. ומה יקרה עם היא תבחר בי? נשאר סבבה ?" הוא שאל, ואף על פי שגם אצלי בראש רצו המחשבות האלו לא יכלתי להפסיק לצחוק, גם רז התחיל לצחוק,

"אתה באמת אחלה, אני מבין למה היא הייתה איתך כשהייתי בחו"ל " חייכתי,

"אבל שמע.. חזרתי.. היא לא תשאר שלך להרבה זמן" אמרתי והוצאתי לו לשון,

"חחחחחחחח שתוק" הוא אמר והעיף עליי את אחת המחברות שהייתה זרוקה על הרצפה..

 

טליה:

"הייתי שואל אם הכל בסדר.. אבל אני מבין לבד שלא, מה היה?" רועי שאל ברגע ששכבתי על מיטתו,

"הם משגעים אותי" אמרתי,

"מה הם עשו?" הוא שאל והתיישב על המיטה ליידי,

"נעלו אותי איתם בחדר! ביקשו מימני להחליט... בהתחלה כעסתי ואז היה נחמד.. ואז פשוט התחרפנתי שם.. הם נתנו לי לצאת" אמרתי והתחלתי לבכות,

רועי נשכב לצידי וחיבק אותי חזק,

"תבחרי טליה, אל תמשכי את זה יותר.. ככל שאת מושכת אתזה ככה את יותר פוגעת.. בהם ובעצמך" הוא אמר וליטף את פניי,

"מחר.." אמרתי ועצמתי עיניים,

"מחר אני אחליט" .

בשעה שבע בערב רועי העיר אותי, מסתבר שנרדמתי אצלו,

"את רוצה להשאר לישון כאן? או שאני אלווה אותך הביתה?" הוא שאל,

"אני רוצה הביתה, אני אשמח אם תלווה אותי" אמרתי לו ויצאנו לכיוון ביתי.

נכנסתי הביתה והתיישבתי על המיטה, הוצאתי את הפלאפון מהכיס וראיתי מלא שיחות שלא נענו מגיא ורז,

חשבתי קצת.. על הכל, ובחרתי.. באמת בחרתי, הבנתי על מי אני מוותרת... הבנתי על מה אני מוותרת,

לקחתי את הפלאפון וכתבתי הודעה,

"אני מצטערת על הכאב, מצטערת על הכל .. בחרתי.

אני אפגוש אתכם מחר אחרי בית הספר ואודיע לכם"

שלחתי את ההודעה לשנייהם, שכבתי על המיטה, עצמתי את עיניי ונרדמתי.

 

נכתב על ידי talia :] , 14/8/2009 23:24  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של &#9829;Mis Writer&#9829; ב-21/8/2009 18:55
 



פרק 82


"טליה" אמרה טיילור כשהיינו בדרך למכונית,

"רק רציתי שתדעי, שלא באתי לפה במטרה לקחת לך את גיא, אני לא אדבק אליו ואמרח עליו כמו שהיה בקנדה, באמת.. אבל אם הוא יתנהג אליי כמו שהתנהג בקנדה.. אני לא אתנגד" הסתכלתי עלייה במבט כועס והמשכתי ללכת,

"טליה את צריכה להבין שגם אני אוהבת אותו, לא פחות מימך" היא הלכה אחריי,

"כן טיילור? אז אם את אומרת את זה כנראה שאת לא מבינה עד כמה אני אוהבת אותו" אמרתי.

 


 

טליה:

 

"טליה?" פנה אליי רז

"כן רז?"

"תגידי... כשאמרת שאנחנו חופשיים לעשות מה שבא לנו התכוונת ש..."

"כן רז.. אתה יכול להתחיל עם טיילור ראיתי איך הסתכלת עלייה" אמרתי,

"כן אבל תביני זה לא בגללך זה כן כאיול... זה בשביל לשכוח אותך" הוא אמר,

"בסדר רז אמרתי לך שאתה יכול להתחיל איתה" חייכתי אליו,

"אם זה יפגע בך... בכל שלב שהוא , תאמרי לי.. את חשובה לי יותר מהכל" הוא חיבק אותי.

"זה בסדר ששמעתי את השיחה?" התערב גיא,

"כן" חייכתי,

http://www.youtube.com/watch?v=jBxKT6O_x2w  ( סתם חשוב לי לציין שזה השיר הכי מהמם שיש)

"אני ואת צריכים לדבר" הוא אמר לי,

"אז בוא נדבר, הוא גם ככה רוצה להתחיל עם טיילור..." אמרתי ומשכתי את גיא לאחור,

"אז ככה.." הוא אמר,

"גם אתה רוצה להתחיל עם טיילור למרות שכבר התחלת איתה בקנדה" חייכתי,

"לא.. ההפך, אני אוהב אותך טליה, לא אותה ולמרות שאמרת שאנחנו יכולים לעשות מה שבא לנו.. אני הפסקתי עם השטיויות.. אני אעשה הכל בשביל שתיהי שוב שלי"

 

גיא:

"אתה צריך להבין... שלא בטוח שאני אבחר בך" היא אמרה וניפצה לי את הלב,

"כבר החלטת?" שאלתי בעצב,

"לא.. אבל זה לא בטוח שאני אבחר בך.. כמו שלא בטוח שאני אבחר ברז"

"אבל רז לא יהיה שם בשבילך אם תבחרי בו... הוא יהיה במקום אחר ברגע שתחליטי" אמרתתי,

"הוא אמר לי שכן"

"טליה.. נראה לך שאם מישהו באמת היה אוהב אותך הוא היה מתנהג כמוהו והולך לאיזה מישהי שהוא בכלל לא מכיר? בלי להלחם עלייך? בלי לנסות לשכנע אותך לבחור בו? זה פשוט נוח לו להיות עם טיילור למקרה שלא תבחרי בו... ואם כן.. הוא יסובב אותך על האצבע הקטנה ויאמר לך שהוא צריך לבחור... כמו שקורה עכשיו.. ביני לבינו... את רוצה שזה יקרה בינך לבין טיילור? טליה אני במקום הזה עכשיו.. ואני לא מאשים אותך אבל אני חייב לומר לך שזו לא אחת החוויות הטובות שהיו לי בחיים" סיימתי לדבר ולקחתי אוויר,

היא הסתכלה עליי ושתקה, עם דמעות בעיניים

"הכל בסדר?" שאלתי אותה "אמרתי משהו שפגע בך ילדונת?"

היא התקרבה אליי, חיבקה אותי חזק והתחילה לבכות,

"מצטער" אמרתי,

"זה לא אתה שצריך להצטער, זו אני.. אני סתם עושה לך רע"

"את לא טליה, את לא צריכה להצטער, חלק מזה קרה גם באשמתי.. וגם אם תבחרי ברז.. אין לך מה להצטער.. כי אני אדע שהכל בגלל הטעות שלי עם טיילור שהכל בגללי".

 

"אז אחי זה באמת בסדר?" שאל אותי רז בטלפון,

"רז בפעם האלף, זה בסדר! אני לא אוהב את טיילור אתה יכול להתחיל איתה!!!!!"

"תודה אחי, אבל בטוח?" הוא שאל,

"רז, חפרת לי בשכל, אני אוהב את טליה.. לא אכפת לי אם תיהיה עם טיילור, טוב?!"

"אוקיי אחי, תגיד.. למה בכלל היא באה לארץ?" הוא שאל,

"היא ביקשה שאני לא אספר.. היא תספר לך בזמן שלה"

"אהה אני מבין"

"תגיד רז. אתה אוהב את טליה?" שאלתי,

"כן, למה?"

"אז למה אתה מוותר עלייה כל כך מהר?" שאלתי,

"היא אמרה שבינתיים אנחנו יכולים לעשות מה שאנחנו רוצים.."

"למה אתה משחק אותה ראש קטן? זה מה שאני אמרתי כשעברתי לקנדה.. ואני עשיתי מה שרציתי.. ותראה מה קרה עכשיו.."

"אתה צודק.." הוא אמר,

"אני יודע"

"אבל אני לא בנוי לזה.. באמת קשה לי ככה" הוא אמר,

"אני יודע מה נעשה..." אמרתי לו.

 

טליה:

 

על הבוקר קיבלתי אסמסים מגיא ורז, לפגוש אותם אחרי בית הספר בפארק שליד הבית שלי.

בבית הספר הייתי עם רועי כל היום, סיפרתי לו על טיילור,

"בונא הטיילור הזאת נשמעת פצצה, תכירי לי אותה"

"רועי!?"

"אני צוחקקקקק" הוא חיבק אותי,

"אין פצצה יותר פצצתית מימך" הוא נישק לי את הלחי,

"יאי, אני פצצתית" צחקתי,

"ומה אני?" הוא שאל,

"אתה פצץ, רועי הפצץ" צחקתי,

"חחחח טיפשה!"

"זה נשמע ממש מצחיק, תגיד רגע" ביקשתי,

" 'רועי הפצץ..' משום מה אני לא מרגיש פצץ, אני מרגיש אידיוט"

"רועי הפצץ" אמרתי שוב,

"דיי" הוא צחק,

"למה מה תעשה? תפצץ אותי?" צחקתי עליו,

"לא אני אדגדג אותך!"

"הפצץ מאיים" אמרתי והוא התחיל לדגדג אותי,

"שנייה פצצה, מה יהיה?" הוא שאל,

"בקשר ל....?" שאלתי,

"בקשר אליינו"

"מה יש בקשר אליינו?"

"סתם נו, בקשר לפצצים שלך.. במי את הולכת לבחור?"

"לא יודעת" עיקמתי פרצוף,

"טליה, זה באמת לא בסדר.. את יודעת?"

"כן.. אני יודעת אבל הבחירה קשה..."

"גיא ואת זה זוג משמיים, באמת טליה מה כבר היה לך עם רז.. ועוד עכשיו הוא כולו נדלק מהטיילור הזאת, עזבי אותו"

"מדברים על החמור... "אמרתי ועניתי לרז שבדיוק התקשר

"טליה.."

"כן רז..?"

"אני לא מוכן לוותר עלייך" הוא אמר וניתק,

 

"ואו.. שיחה מוזרה" אמרתי לרועי,

"אולי הוא תפס שכל.. והבין שאת הרבה יותר שווה מהטיילור ההיא",

"אחרי בית הספר אני הולכת לפגוש את שנייהם בפארק ליד הבית שלי" אמרתי,

"תודיעי לי אח"כ מה היה" הוא אמר "הם בטח ידרשו שתבחרי" הוא צחק,

"100 % "

"הנה גיא" אמר רועי והצביע לעברו של גיא,

קמתי לקראתו וחיבקתי אותו, הוא חיבק אותי באדישות

"אל תלכי לפארק, בואי אליי הביתה , גם רז יהיה" הוא אמר, נתן לי נשיקה על הראש והלך.

 

גיא:

 

אני כבר סיימתי ללמוד, לטליה נשארה עוד שעה, אני ורז נפגשנו אצלי וחיכינו שטליה תבוא.

היא הגיעה ונהראתה מבוהלת נורא, כל כך קיוויתי לא להתאכזב מבחירתה.

"אוקיי טליה, אני נועל את החדר.. ואנחנו לא יוצאים מפה.. עד שאת לא בוחרת" אמרתי

'עכשיו זה רק היא הוא ואני' חשבתי לעצמי ונעלתי את הדלת.

נכתב על ידי talia :] , 7/8/2009 22:14  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של A_N_G_E_L ב-12/8/2009 08:17
 



פרק 81


גיא:

 

המלחמות על טליה ביני לבין רז רק נמשכו, כל כך הרבה שנאה וכל כך הרבה קנאה.

"טליה את ישנה פה היום?" שאלתי אותה, היא הייתה חצי רדומה על הספה בסלון,

"אני חושבת שכן" היא פקחה את עינייה,

"טליה מה יהיה?" שאלתי

"אני לא יודעת"

"טליה עבר כמעט חודש מאז שחזרתי, אני לא יודע אם לך זה נוח להיות עם שניינו.. אבל לנו זה ממש לא, אנחנו משתגעים מזה טליה, את רואה מה זה גורם לי",

"אני יודעת גיא, אני יודעת, נדבר על הכל מחר, לילה טוב" היא אמרה ונשקה לי על הלחי,

"לילהט וב ילדונת".

"אממ גיא, אני חושבת שהפלאפון שלך מצלצל" היא לחשה,

ירדתי למטה בריצה ואכן הוא צלצל.

"הלו?.."

"גיא?"

"כן.. מי זו?"

"זו טיילור, מה נשמע?" היא שאלה באנגלית,

"טיילור, היי!"

"אני כל כך שמחה לשמוע אותך, התגעגעתי נורא" היא אמרה,

"גם אני התגעגעתי אלייך"

"תנחש מה?!" היא אמרה

"תפתיעי אותי"

"אני יודעת איפה אבא שלי נמצא.. אני טסה אליו מחר!"

"ואו טיילור אני שמח כל כך לשמוע" אמרתי בהתלהבות,

"ותנחש איפה הוא גר!!"

"איפה?" אמרתי ופחדתי מהתשובה,

"בישראל! גיא מחר אני טסה לישראל!" היא צעקה אל תוך הטלפון,

"ואו טיילור.." לא ידעתי מה להגיד,

"טוב גיא אני מצטערת שהפרעתי לך, בטח הערתי אותך, אני אדבר איתך ברגע שאני אהיה בביתו, לילה טוב".

 

טליה:

 

"מי זה היה?" שאלתי את גיא,

"סתם.." הוא ענה באדישות "לא חם לך?"

"גיא, לא יכול להיות שזה היה סתם מי זה היה.. זו היא, נכון?"

"כן, זו טיילור" הוא השפיל את מבטו,

"מה היא רצתה?"

"תאמיני לי שגם לי זה בא בבום, ואני בכלל לא רוצה את זה"

"גיא אל תגיד לי שהכנסת אותה להריון?!" התייישבתי ,

"מהפ תאום?!" הוא צחק,

"אזז......?!?!" הייתי לחוצה לדעת,

"היא באה לארץ..." הוא אמר,

"מה?!" צעקתי,

"כן זה..." - "גיא אני לא רוצה לשמוע" קטעתי את דבריו,

"אבל.."

"גיא, אני לא רוצה לשמוע! לילה טוב"

 

בוקר יום שבת, התעוררתי לפני גיא, והייתי צריכה ללכת, השארתי לו פתק ויצאתי, רז בא לאסוף אותי.

"בוקר טוב" הוא חייך כשנכנסתי אל המכונית,

"בוקר טוב, אתה נראה מאושר" חייכתי,

"כן, את לא מבינהה מה קרה!" הוא אמר בהתלהבות,

"מה?" שאלתי,

"נגיע לים ואני אספר לך" הוא הוציא לי לשון.

 

"טוב, הגענו לים" אמרתי

"בואי נשב"

"הנה אנחנו יושבים, עכשיו מה קרה? אני סקרנית"

"נכון אמרתי לך שאני רוצה אח.. או אחות, ממש רוצה..." הוא אמר

"אבל אמרת שאמא שלך והחבר שלה לא רוצים.... מה היא בהריון?"

"לא... לחבר שלה יש בת!" הוא אמר,

"מה זאת אומרת?..." לא הבנתי,

"יש לו ילדה.. אני לא זוכר מאיפה.. והיא אמורה לבוא לארץ, אולי היא אפילו תעבור לגור כאן" הוא נלהב נורא,

"ואו איזה כיף!! בת כמה היא ומתי היא אמורה לבוא?" שאלתי,

"אין לי מושג הוא רוצה להפתיע אותי" הוא צחק,

"אני מתרגש כמו ילד, את לא מבינה, אני לא מצליח לישון" הוא חייך, לאורך כל השיחה החיוך לא ירד מפניו,

"יואו רז איך אני שמחה בשבילך" אמרתי וחיבקתי אותו חזק,

"בינתיים חבר של אמא שלי בבית של אמא שלו, הוא רוצה להיות כמה ימים לבד איתה, לדבר להכיר.. כי הם לא מכירים.. ורק אז אני אפגוש אותה" הוא חייך.

 

"טלפון מגיא. שנייה אני עונה..."

"טליה?" הוא שאל,

"כן גיא.. מה קורה?"

"תשמעי לא סיפרתי לך עד הסוף, בואי לפה עכשיו.. טוב?"

"גיא אני עם רז.." אמרתי,

"יופי אז ננצל את ההזדמנות לשמוע את ההודעה שרצית להודיע לנו ביום ראשון..!"

"טוב.. אנחנו כבר נגיע.." אמרתי וניתקתי.

 

"בוא... הולכים לגיא" אמרתי.

 

גיא:

טליה ורז הגיעו, אני ורז התידדנו נורא למען האמת.

"טוב טליה תתחיל י  עם מה שרצית לספר לשניינו" רז אמר ונראה מתוח, שניינו נראנו מתוחים למען האמת.

"תרגעו, עוד לא בחרתי.." היא אמרה

"מה?!" התעצבנו.. אך אני חשתי הקלה.. לא הייתי בטוח במאה אחוז שהיא תבחר בי,

"רע לי עם זה שאני משחקת בכם.. והחלטתי להפסיק עם זה.. אני לא הולכת להיות עם אף אחד מיכם מעכשיו.. ועד שאני אבחר"

"כשאת אומרת לא הולכת להיות.. למה את מתכוונת? מה שכבת איתו?!" אמרתי בעצביםם

"לא.. תרגע... התכוונתי שמעכשיו אני ידידה של שנייכם, אוקיי? אתם חופשיים לעשות מה שבא לכם.. אני אבחר בזמן שלי... ואם לא תיהיו שם כבר כשאני אחליט.. זה לא נורא זה מגיע לי על שאני משחקת בכם ככה" היא אמרה ועיקמה את פרצופה.

"טליה אבל אמרתי לך שאני לא מוכן לוותר, אני רוצה לנצל איתך את הזמן עד הרגע האחרון...." רז אמר,

"עזוב רז, אני מבין אותה ועדיף ככה" אמרתי בהבנה,

"טוב גם ככה כלום לא ישנה את דעתי... זה מה שיהיה... ועכשיו גיא מה בקשר לטיילור?" שאלה טליה,

"אז ככה.. היא ביקשה מימני לא לספר למה היא הגיעה לארץ.. אבל באמת  טליה זה לא בשבילי, והיא ביקשה שאאסוף אותה משדה התעופה יחד איתך..." אמרתי,

"בשביל מה? אני שונאת אותה" היא אמרה באדישות,

"זה לא משנה, גם אני רוצה שתבואי" אמרתי.

 

טליה

 

אז נסענו לשדה התעופה בשביל לאסוף את הבלונדה הזאת של גיא,

"טוב גיא, איפה היא?" שאלתי בחוסר סבלנות,

"הנה היא" הוא חייך והביט לעבר בלונדינית מהממת,

"ואו... היא שווה" אמר רז בפה פעור, גיא רץ לחבקה ולקח ממנה את המזוודות,

"אוקיי טיילור, תכירי" הוא אמר, כמובן באנגלית כי הבלונדה לא דוברת עברית,

"זו טליה" הוא אמר,

"היי טליה" היא חייכה אליי חיוך רחב,

"היי טיילור" אמרתי בחיוך מזוייף, אלא מה?

"וזה רז.. גם עליו סיםרתי לך" הוא אמר,

"היי רז" היא חייכה אליו,

"היי" הוא בחן את גופה שוב ושוב, אני שונאת אותה!!

 

"טליה" אמרה טיילור כשהיינו בדרך למכונית,

"רק רציתי שתדעי, שלא באתי לפה במטרה לקחת לך את גיא, אני לא אדבק אליו ואמרח עליו כמו שהיה בקנדה, באמת.. אבל אם הוא יתנהג אליי כמו שהתנהג בקנדה.. אני לא אתנגד" הסתכלתי עלייה במבט כועס והמשכתי ללכת,

"טליה את צריכה להבין שגם אני אוהבת אותו, לא פחות מימך" היא הלכה אחריי,

"כן טיילור? אז אם את אומרת את זה כנראה שאת לא מבינה עד כמה אני אוהבת אותו" אמרתי.

 

 

שמחתי לראות שלמרות שלא עידכנתי עדיין יש כאלו שימשיכו לקרוא(:

ואני מקווה שהפרק יצא טוב

נכתב על ידי talia :] , 2/8/2009 12:25  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של A_N_G_E_L ב-4/8/2009 22:26
 



נעלמתי, אני יודעת


מלא זמן לא עידכנתי מאלף ואחת סיבות..

 

יש טעם לחזור ולעדכן?  עוד יהיו בנות שיקראו את הסיפור?

תכתבו לי שאני אדע אם יש טעם

נכתב על ידי talia :] , 1/8/2009 20:05  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-2/8/2009 11:23
 





30,042
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtalia :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על talia :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)