לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ה-כ-ל בסוף נגמר בדמעות ...




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

2/2008

איך מוצאים את המילים הנכונות להוציא את כל הכאב ..


אני מנסה להכניס כאן הכל .. לכתוב ולהוציא את כל מה שגרם לי לסבול

אני מנסה כבר בשתי קטעים ולא מצליחה \:

שאני חושבת עליו ועל כל מה שקרה נעלמות לי המילים הנכונות הדמעות ישר עולות

והכאב הזה שיש לי בלב .. הגעגוע :(

אחרי כל התקופה שהייתה לי ולו ביחד זה נגמר .

אבל לא דמיינתי לעצמי שזה יהיה ככה

שהוא יתאהב .. אם אפשר לקרוא לזה ככה .. באחת מהחברות שהכי אהבתי .

יומיים אחרי שנפרדנו גיליתי שהוא אוהב אותה וגיליתי גם עוד כמה דברים

הSMS בלי סוף לפאלפון שלו ממנה. . הטלפונים שלהם כל היום אחד לשני

ה-א-ה-ב-ה שפתאום התפתחה שם .. איך הוא היה כל כך עיוור איך

איך הוא האמין שהיא תוכל לתת לו  רק רבע מהאהבה שיש לי אליו

הוא וויתר על כל מה שהיה בינינו בישבילה ?

וזה לא התחיל אפילו ..

נפרדנו והבנתי שהוא אוהב אותה .

הוא רצה שהם יהיו ביחד והיא שיחקה אותה התמימה והמסכנה שלא רוצה לפגוע בחברה שלה .. בי

אז בגלל זה היא לא הייתה איתו , כאילו מה בכוונה לגרום לי להרגיש אשמה ולצייר אותי בעיניו המגעילה ?

אז אמרתי להם שיהיו ביחד ושרק יעזבו אותי בשקט ..

בינתיים לא היה כלום היא עדיין המשיכה במשחק שלה \: זה היה כל כך כואב לראות איך הוא מסתכל עליה

ואיך עליי הוא מסתכל במבט של " די תעזבי אותנו תני לי להיות איתה לחבק אותה כמו שאני לא יחבק אותך יותר "

צבט לי בלב :(

האמנתי בה .. בחברה הזאת .. אמרתי והאמנתי שהיא לא תעשה לי את זה

אבל היא כן ועוד בדרך הכי מגעילה ודוחה בעולם

היא עשתה את זה מאחורי הגב שלי .. רק שהפעם זה לא הצליח לה

אני הולכת בבית ספר .. הולכת .. מסתכלת מולי ..רואה אותו ואותה מתנשקים

קיבלתי הלם !

עמדתי במקום קפאתי לגמרי. . הדמעות שלי עלו לבד ולא יכלתי להוציא מילה מהפה

כאב לי כל כך .. האכזבה הזאת הייתה כל כך מכאיבה

האמנתי בשניהם ציפיתי שיחשבו גם עליי .. אף פעם לא ציפיתי לדבר כזה

ראיתי אותם מתנשקים מתחבקים .. לקחתי את הרגליים שלי ופשוט התחלתי ללכת

אני רק בוכה והולכת ..

והיא ? ממשיכה בשלה

כל כך כעסתי באותו רגע ורק רציתי להתרחק לברוח ללכת משם

איך פתאום כל מה שאני קיבלתי בחום ואהבה אמיתית עובר אליה ?

וזה לא פעם ראשונה שהיא עושה דברים כאלה היא תמיד פוגעת באנשים שסובבים אותה

אכפת לה רק מעצמה והכי מכאיב שהיא פוגעת באנשים שחשובים גם לי

אני עדיין אוהבת אותה .. לא מסוגלת לשנוא \: אבל קשה לי להאמין לזה עדיין

 

כתבתי שיר באותו זמן =\ ..

 

בזמן שאני מתגעגעת אליו, הוא חושב עליה .. בזמן שאני מתגעגעת לאהבתו הוא רוצה רק אליה קשה לי בלעדיו , וקשה לו בלעדייה איך תקופה כל כך יפה מליבו נמחקה נערה אחרת לקחה מידי את אהבת חיי נערה אחרת הרסה את חלומתיי והשאירה דמעות בעיניי הוא חושק בשפתיה , ואני רוצה אליו הוא רוצה להביט בעייניה ואני רוצה לשמוע את מילותיו היא שומעת מילות אהבה, ובי נשארה רק אכזבה הם לא מבינים עד כמה זה כואב לאהוב , לתת את הכל ולהתאכזב .. כואב לי לדעת שהוא שם בישבילה כואב לי לחשוב שאני כואבת בגללה החייים היפים התנצפו לאלפי רסיסים נשארתי בודדה , ללא אהבתו .. בלי החיבוקים שלו , ללא מילותיו , :( קשה לי להתמודד עם הכאב קשה לי לחשוב ששוב שברו לי את הלב ..

נכתב על ידי sapiiiir , 24/2/2008 20:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכל מתערבב לי ...


אני מרגישה כל כך מוזר וכל כך הרבה רגשות ביחד ,

כעס כאב עצבים קנאה שנאה אהבה שמחה אושר ..

בקיצור אני מ-ב-ו-ל-ב-ל-ת כל כךךךךךךךך

אני מתגעגעת אליו .. הוא חסר לי מאוד ..

עוד כמה ימים היה אמור להיות שנה .. שנה שלמה ביחד :(

ועוד יומיים אני אוהבת אותו שנה .. שנה מהחיים שלי הקדשתי לו

שנה מהחיים שלי חשבתי רק עליו ..

כל כך קשה לי עכשיו בלעדיו ..

אני כל יום , במחשבות איך הוא מרגיש ?

אם הוא השתנה ? אם כן .. לטובה או לרעה

אני שומעת סיפורים מבחוץ וקשה לי להאמין

אני אוהבת אותו יותר מאשר את עצמי

אני רוצה אותו קרוב אלייי , לחבק אותו שוב .. לאהוב

להרגיש את השפתיים שלו מקרוב \:

נפגעתי ממנו כל כך הרבה .. למה לא אכפת לו ממני .. ואם כן ?

אני מבולבלת ורוצה למצוא לי את הדרך כבר

רוצה ללכת ישר ולא לצדדים \:

אני מרגישה גם מאוכזבת מעצמי ... שנפרדנו ?

נפרדתי מ-ה-כ-ל

מהלימודים .. מהיחס להורים .. מהיחס לאנשים בחוץ

לא הלכתי ללמוד .. לא רציתי לחיות . ישבתי בבית ורק ב-כ-י-ת-י

זה הדבר היחיד שידעתי לעשות ..

לשבת ולחכות שהוא יחזור !

חיכיתי וחיכיתי .. בינתיים הזמן עבר והוא עדיין לא חזר

הכל נהיה גרוע יותר ועדיין קשה לי ללוווווווווותר

כל יום כותבת עליו שירים , המילים לא נגמרות .. והדמעות גם לא \=

 

נכתב על ידי sapiiiir , 24/2/2008 20:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  sapiiiir

בת: 31

ICQ: 312317474 

תמונה




87
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsapiiiir אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sapiiiir ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)