לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ה-כ-ל בסוף נגמר בדמעות ...




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2008

החיוך על הפנים אך העצב תמיד בפנים ...


אני משתגעת , מ=ש=ת=ג=ע=ת

הייתה לי אהבה רק הוא היה בלב שלי הייייתי מאושרת איתו ורק איתו

ופתאום אחרי הפרידה 100000 בנים נכנסו לי ללב וכל אחד מהם שונה לגמרי

אני לא יודעת מה לעשות כבר \:

אם אני יהיה איתו אני יחזור לאהוב רק אווותוו והכל יסתדר

ואם לא אני ימשיך לאכול פיצולים מכל כיוון ..

והכי מעצבן שכל בן שנכנס לי ללב הוא בלתי אפשרי ..

מכל הסיבוות שבעוולם ..

אווווף אווווף לא יודעת מה לעשות עם עצמי כבר

היה לנו היום פורים ... היה נחמד .. רקדתי עם טל והיה לי נורא נחמד דווקא

אבל לא התחפשתי כי קיבלתי עצבים בבוקר והחלטתי לבוא עם בגדים יפים וזהו

אז איך ממשיכים .. אני פוחדת להשתגע או לעשות טעות

=ק=ש=ה= , =ק=ש=ה= מאוווד מאוווד

ואייייייייין לי אפילו מי שיייעץ לי ...

 

היום שאני לבד אני חושבת על אותם ימים

איך היינו אוהבים.. כמו זוג יונייייים

דאגתייי לוווווו תמיייייייד , הוא יכל לפגוע בי איך

והכי מעצבן שהייתי כל כךךךך כל כךךך עייוווווורת

הייתי מסונוורת מהאהבה .. מהאהבה שחשבתי שהייתה שם

שמונה חודשיים התרגלתי לבן אדם היינו כל הזמן ביחד

וביום אחד בלי להודיע לפנייייייייי לרמווז :(

הכל נ-ג-מ-ר ..

זה כל כך כאב וכל פעם אני חוזרת למצב הזה שאני נזכרת וכואב לי

מתי זה יגמר ... אני מתחילה להישבר \:

נכתב על ידי sapiiiir , 18/3/2008 20:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  sapiiiir

בת: 31

ICQ: 312317474 

תמונה




87
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsapiiiir אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sapiiiir ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)