לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ה-כ-ל בסוף נגמר בדמעות ...




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

4/2008

טוב לי או רע לי \: אבל בטוח שמשו חסר לי בלב .


כמה זמן לא הייתי כאן ..

פשוט לא מצאתי את המילים הנכונות \:

כל פעם שרציתי לכתוב או שכתבתי וזה נמחק ליייייייייייייייייייייייייי ..

או שפשוט קרו יותר מדי דברים והייתי מבולבלת מדי

הרבה דברים השתנו ..

עומר כבר לא בלב שלי , אבל יש אחד .. או יותר שכן ..

אני מבולבלת ואני מ-ש-ת-ג-ע-ת כבר

אני לא מוצאת את עצמי ואני פשוט בוכה סתם

ס-ת-ם

אני מוצאת את עצמי בוכה לפחות פעם ביום .. מה זה אומר ?

אני אפילו לא יודעת מה אני מרגישה

רע לי או טוב לי .. כיף לי או  עצוב לי ..

אני מחיייייייייכת אבל הכאב עדייין בפנים .. \:

נהייתי סגורה יותר וכבר לא מדברת עם כולם על הכל

פעם סמכתי על אנשים והיום פחות .

אני פגועה ואני פוחדת..

פוחדת מאוד להתאהב ולאהוב להיות נאהבת

ועד שקיבלתי את האומץ .. התאכזבתי .

זהו זאת הפעם האחרונה שאני מנסה אפילו

נאבדו לי כל הכוחות .

אני לא יפול שוב ויכנע וישבר

אבל יזהר מהאהבה הזאת שכולם אוהבים . אוהבים לאהוב

שטויות ..

אהבתי פעם . אהבתי לאהוב , עד שנפגעתי ונפגעתי ונפגעתי ודייייייייי כמה אפשר

נפגעתי מאהבה נפגעתי מחברות נפגעתי ממשפחה נפגעתי מהכל

ובאיזשהו שלב כבר מתייאשים ופוחדים מהדבר הזה שקוראים לו

א=ה=ב=ה

אז עכשיו אני מקווה שהכל יהיה בסדר אני דואגת יותר לאלה שמסביבי מאשר לעצמי

שיהיה להם טוב .. קודם כל זה הכי חשוב . ואחרי זה אני .. אני מסתדרת .

נלחמת בכאב ושורדת לאט לאט ..בוכה בשקט .... לא נשברת מקווה שהכל לטובה

 

אני כותבת פה שיר שאני מאוד אוהבת .. שאין לו קשר לשום דבר דרך אגב

ערב טוב שיהיה לכם : ] . . .

 

אני לבד אבל שומרת בלבי זכרונתיי ,

ומקווה שיום יבוא אתה תשוב לזרועתיי

ועכשיו רחוק ממני ונמצא עם האישה

שבגללה אני סובלת נעזבת נטושה

אני לבד אבל שומרת בלבי זכרונתיי ,

ומקווה שיום יבוא אתה תשוב לזרועתיי

כי אהבה כמו שלנו יש רק פעם בחייים

איך אוכל לשכוח את הימים ההמדהימים ..

 

ימים רבים אחכה ולעולם לא אתייאש

ימים רבים אחכה ובלבי תבער האש

ויום אחד עוד תגיע ותפתח שוב את דלת לבי

ותבקש לשוב אל חום אהבתי \:

 

אני לבד אבל יודעת שאתה עוד תחזור ,

יום אחד געגועייך יתגברו ואז תזכור

רק אז תבין שרק איתי אתה תמצא את אושרך

ואז תבין שגורלי קשור לעד בגורלך

אני לבד אבל יודעת שאתה עוד תחזור ,

יום אחד געגועייך יתגברו ואז תזכור

את האחת איתה ידעת את לילות האהבה ...

 

ימים רבים אחכה ולעולם לא אתייאש

ימים רבים אחכה ובלבי תבער האש

 

 

להתראווווות ..

 

 

נכתב על ידי sapiiiir , 3/4/2008 20:35  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  sapiiiir

בת: 31

ICQ: 312317474 

תמונה




87
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsapiiiir אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sapiiiir ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)