לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היכנעות.



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

בר.


הבנאדם הראשון שהייתי רוצה לדבר איתכם עליו זאת בר.

אישתי הבלתי מעורערת. חח.

אז ככה.

הכל התחיל לפני 5 שנים בערך.

היו לנו בבית ספר חיילים,שהעבירו לנו פעילות. לאט לאט התגלגל שהפעילות הזו הפכה לתנועות נוער. שזיכתה לי להיפגש עם האנשים הכי מעולים וטובים שהכרתי אי פעם בחיי.

בר היתה מסוג האנשים שלא הכרתי בשכבה.

לא קרץ לי. אהבתי את החברות שלי.

בגלל פעיליות התנועה התקרבנו. חווינו ביחד. התחברנו ממש.

יום אחד בר באה וסיפרה לי שהיא בקטע של בנות. זה  היה באמצע שיעור בבית ספר. ובדיוק החלון נשבר. באותו יום נפגשנו שוב. דיברנו. ושנינו התוודנו על אהבותינו לבני מינינו.

מאותו יום. עד עכשיו. אנחנו נפגשים כל יום. אחד בתחת של השניה כמו זוג נשוי.

ממש .

לפעמים אני לא אוהב דברים שהיא עושה. או אומרת לי. אבל..אני שותק. לא רוצה להרוס את החברות הזו.

היא טיפוס מדהים באמת. אבל קשה איתה.

 

נכתב על ידי , 24/2/2008 00:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרץ זעם.צא!


במהלך השבוע הקרוב אני לאט לאט אכתוב את עברי.

אני יודע שלרשום את העבר בצורת סיפור יהיה הכי לא נכון בעליל.

ולכן אני כל יום אעלה פוסט עם שם של מישו אחר אליו.

ומשם אני אתחיל לספר לכם את הסיפור.

נקווה שמתי שהוא נגיע לשלב שבו

אני מדבר איתם על דברים יומיומיים.

או סתם זורק מחשבות.

יש לי פשוט כל כך זעם.

אני לא יכול להשתלט עליו.

נכתב על ידי , 24/2/2008 00:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היכנעות.


זהו. זה הפוסט הראשון.

אני יודע שזה נראה עוד פוסט כמו כל הפוסטים הראשנים.

אנשים מדברים. על זה שהם רצו לדבר עם הרבה אנשים.

לרשום את הדברים שלהם. לעומתי,

עד עכשיו אני לא בטוח בצעדי.

ואני בוחר אותם בקפידה.

עד עכשיו נמנתי עם אותם אלה השונאים את ישרא.

המקללים את תרבות העדר.

 

ועכשיו כל מה שאני רוצה-

זה להפוך לאחת ממנה.

 

ברור שאתם לא תבינו את מהות הפוסט.

לא בגלל שאתם סתומים,מפגרים.

אלא בגלל שאתם לא מכירים אותי.

 

אומרים אין שכל אין דאגות?

אין יותר ממני המסכים עם המשפט הזה עכשיו. 

נכתב על ידי , 23/2/2008 23:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי: 

בן: 33

MSN: 




53

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשביאליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שביאליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)